Citat:
Ursprungligen postat av
erskungligahoghet
Ja bakluckor existerar av en anledning därav exemplet, men nej vanligt folk kommer inte fortsätta tolerera folk som inte håller tider eller ändrar plats när allt vi vill ha är några gram om det finns ett alternativ.
Det hade man tid med som barn, när man är vuxen är kvalitet, tillgång och service värt lite extra betalt. Precis som att jag gärna lägger lite extra för leverans till dörren idag.
Det du syftar på är missbrukare som behöver kvantitet eftersom pengarna aldrig räcker ändå. Så liten del av min ekonomi som går till det så varför vända på kronor och ören.
Vi fungerar nog rätt så lika du och jag, kvalitet är viktigt och särskilt angående sådant som man stoppar i sig.
Jag har faktiskt aldrig mött på en person som hanterar narkotika på ett civiliserat vis typ Holland eller Kalifornien där gräs äger samma kultur som vinet där folk zippar och njuter och sedan är det bra typ som med ett eller två glas, aldrig flaskan eller ett par tre eller tja en Box.
Jag har umgåtts med lite av varje och har varit på haschparty. det var lågt alltså, folk rökte sig totalt vettlösa, sinnessjuka och att det är enligt min mening något väldigt nordiskt detta att bli grön i nyllet och se tomtar och troll!
Ooo det var så djävla braaa säger alla i efter, jag drog därifrån och att så har det varit med drogerna för min del att jag har inte sett något härligt med dom, däremot så har jag själv upplevt att det är grejen, allt annat energidrycker och naturmedel att det är bleka plagieringar där man likväl kan dricka vatten, men att hur många klarar av att hålla paradiset i stången?
Det är svårt nog med alkohol så att det är djävligt starkt att du kan hålla en anständig nivå på gräset jag tror inte att det finns så många här som kan hantera en drog på det sättet, jag har hitintills inte träffat någon utan att mycket vill ha mer och då landar det på pris och där vinner dom illegala aktörerna lätt och ledigt.