2021-10-23, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Nej ingen kommer sota för ingen backar tönten ejnar

Om det stämmer att Ali Khan klanen gav honom beskydd, ev. betalt skydd så blir det ju problem om nån fimpar honom pga. att det är samma sak som att man struntar i alt. utmanar dom.
Det är inte Einar som är problemet, tror inte dom bryr sig om honom, det är att nån klippte honom under deras uttalade beskydd. Respektlöst och oacceptabelt om man vill ha kvar sin position i det kriminella livet.
Citera
2021-10-23, 01:43
Medlem
Den stora frågan är varför Einar inte ombesörjts med vittnesskydd? Det fanns en klar hotbild mot honom och han hade kallats som vittne till en pågående rättegång. Katastrof.
Citera
2021-10-23, 01:43
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Instämmer. Finns för mycket videor när poliser står och tar emot så jävla mycket hat och hot och svordomar men gör inget tillbaka.

ALLA ANDRA LÄNDER hade polisen buntat ihop asen.

Men i Sverige har man bestämt någon sorts avhumaniserad variant som ska bete sig exakt som en robot rakt efter regler från högre ort att genom låg affektivt bemötande mot blattar, som bara höjer deras respekt i orten när de står och skriker sådär på polisen.

HELT jävla otroligt faktiskt

Det är uppenbart vilka som står för våldsmonopolet ja..
Citera
2021-10-23, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Hate
Om det stämmer att Ali Khan klanen gav honom beskydd, ev. betalt skydd så blir det ju problem om nån fimpar honom pga. att det är samma sak som att man struntar i alt. utmanar dom.
Det är inte Einar som är problemet, tror inte dom bryr sig om honom, det är att nån klippte honom under deras uttalade beskydd. Respektlöst och oacceptabelt om man vill ha kvar sin position i det kriminella livet.

Sån skev attityd i förorter. Man är manlig när man står upp för sin heder medans vi i Sverige betraktar män som tar hand om sin familj, använder sin styrka för goda ting och alltid talar sanning och gör rätt för sig. Arbetar, sliter och kommer hem till sin vackra fru som lagat mat. Det är så vårt land är uppbyggt, inte genom heder och kränkthet.
Citera
2021-10-23, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Hate

Ali Khan är väl ett släktbaserat nätverk och så vitt jag vet var han dels både vit, kristen och ogift så varför skulle de skydda honom? Finns exakt noll logik
Citera
2021-10-23, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Det är uppenbart vilka som står för våldsmonopolet ja..

Hur orkar man ens jobba som polis när chefer i kostym bestämmer såna här riktlinjer? Lamotte är ett jättetydligt exempel. 8 poliser mot 40 ungdomar. De unga utlänningarna spottade och skrek mot Lamotte och började rycka i hans kläder och telefon. Polisen gjorde INGENTING. Jag hade sagt upp mig om jag var någon av dom. Helt poänglöst, man går därifrån och vet att de här grabbarnas tröskel för respekt mot polis och auktoritet i samhället blev försämrat och i slutändan kommer detta generera mer kostnad för samhället.
Citera
2021-10-23, 01:54
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Intressant att notera att borgerliga debattörer gäspar sig igenom 100 mördade Muhammeds. Men när en vit kille mördas, då jääävlar är det inhemsk terrorism enligt Ulf ModeratpsykopatNazist.

Ja som att 100 Muhammeds egentligen inte är önskade här av någon alls innerst inne.
*snyft*
Citera
2021-10-23, 01:55
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShyPooper
Exakt så är det. Men så har det varit i alla tider. Så fort en tillräckligt stor sedelbunt kommer fram så spelar det ingen roll om man så är blodsbröder. De säljer dig fortare än en kanin knullar

Jo tack jag vet och att det går så bra även för helt gratis.
Citera
2021-10-23, 01:57
Medlem
Grönberg? Är det ett gammalt klassiskt tattarnamn?
Citera
2021-10-23, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
Verkar mest var djungeltrummor i den här tråden.
Men vem bryr sig överhuvudtaget om det.
Själv blir det riktig musik nocturne eller varför inte Wagner .

Vad har riktig musiksmak att göra, egentligen, med ämnet Einar?
Citera
2021-10-23, 02:01
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
På din tid ja, men det är inte din tid längre eller hur?

Lägg dig ned och dö utan att göra så.mkt ljud är du snäll, gamle man, din tid är över.
En tangentbordsrunkande fegis till.
Alltså vi var med om att just ungdomskulturen föddes vi hade kul och roligt.
På den tiden var det inget sådant våld som nu.
Det våld med skjutvapen jag upplevt har varit iförd uniform i Sverige och utomlands.
De vidriga babianer som skjuter hej vilt på gator och torg har just sådan som Eijnar som sina
supportar och fan clubar som stödjer dem i sin sjuka verksamhet.
Håll inte på och hylla den är avskyvärda våldsideologin det klär dig inte.
Vidare har jag inte på långa vägar levt färdigt mitt liv, om inte du har tänkt försöka släcka det
varsågod.
Lägg ned nu det luktar illa om dessa äckliga hyllningar av gangster romantik.
Tänk en sekund på de som lever i dessa områden som inhyser dylika drägg som försöker
spela allan och göra Hip hop om att skjuta skallen av en lite flicka fy fan vilka fega råttor.
Citera
2021-10-23, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Tror vi detta mord blir lika omtalat som mordet på John Lennon?
Skrev med en kollega i USA nu på förmiddagen men han visste inte vem Einar var alls.
Å andra sidan vet/visste inte så många vem John Lennon var heller när han mördades, det var ju nästan 15 år efter hans storhetstid.
Skall bli spännnade att följa detta i utländska medier när USA börjar vakna om några timmar.

Du jämför alltså ett löss som Einar med en legend som John Lennon !

Jag citerar Georg Costanza !

"People this stupid shouldn't be allowed to live"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in