2021-10-23, 01:16
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShyPooper
Du är för gammal för att förstå. Du förstår förmodligen inte ens varför din fru inte vill ha dig längre, men det gör jag. Du är tjock, alkad, impotent och lever i det förgångna. Du skriver isär och har skeva åsikter. "Vätgas är framtiden" hahaha, vem fan vill åka runt på en jävla bomb? Att du använder epitetet "boy" gör mig fnissig. Jag är minst lika svensk som dig.

Och nej, Frank Sinatra är inte populär i dagens samhälle. Vi lever på 2020-talet nu.
Märkligt att ni då tillskansat er förortens språk, som en sandneger.
Som Einar själv då eller Sebbe.
Sista dödsryckningarna från råttan som är kaxig som alla araber är när det är flera.
Citera
2021-10-23, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt
Du verkar smått efterbliven.

Jag skriver bokstavligen "retade upp fel personer".

Du kan nog inte tänka längre än näsan räcker, där i ligger problemet.

Jag har aldrig sagt att någon är efterbliven, läs min kommentar igen så faller det på plats
Citera
2021-10-23, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
Märkligt att ni då tillskansat er förortens språk, som en sandneger.
Som Einar själv då eller Sebbe.
Sista dödsryckningarna från råttan som är kaxig som alla araber är när det är flera.

Ni? Vilka är vi? Jag är en person, inte flera. Det förstår du väl? Sista dödsryckningarna, ska jag tolka det som ett hot? Jag blir lite orolig för dig.

Men du, om du faktiskt vill förstå hur det fungerar och vilken status gangsterrap har i Orten så finns det några bra böcker som ger väldigt mycket insikt om livet de skildrar i sin musik. Det är ju trots allt deras subjektiva uppfattning om hur samhället fungerar som speglar deras texter.
Citera
2021-10-23, 01:23
Medlem
Har folk inom nöjes industrin börjat sörja så deras varumärke stärks... OHHH jisses bara vänta på Zara med Z
Citera
2021-10-23, 01:25
Medlem
Finns det verkligen bilder ute på Einar när han ligger död?
Citera
2021-10-23, 01:25
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sion450
Ekvationen är väll mer att shottaz kommer få sota för detta? Tror ni inte det kommer bli krig är ni fan lika dum som en kossa
Nej ingen kommer sota för ingen backar tönten ejnar
Citera
2021-10-23, 01:28
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ni? Vilka är vi? Jag är en person, inte flera. Det förstår du väl? Sista dödsryckningarna, ska jag tolka det som ett hot? Jag blir lite orolig för dig.

Men du, om du faktiskt vill förstå hur det fungerar och vilken status gangsterrap har i Orten så finns det några bra böcker som ger väldigt mycket insikt om livet de skildrar i sin musik. Det är ju trots allt deras subjektiva uppfattning om hur samhället fungerar som speglar deras texter.

Eftersom ni inte förstår språket så ironiserade jag och skrev vi om er som i talspråk.
Vilket är förbehållet kungligheter att tala om sig själv i tredje person singularis.
Vi är ju inte från samma typ av område om vi förstår varandra.
Ni kände er hotad, av vem och av vad bestod hotet av, samma gnäll som alla negrer.
Dödsryckningar är en metafor för att i mitt tycke Hip hopens sista dagar.
Vi kanske skulle anmäla oss igen och gå klart SFI.
Citera
2021-10-23, 01:29
Medlem
Kalliss avatar
Citat:
Exakt så är det. Men så har det varit i alla tider. Så fort en tillräckligt stor sedelbunt kommer fram så spelar det ingen roll om man så är blodsbröder. De säljer dig fortare än en kanin knullar
Kanske dags att väcka liv i äkta Tunnelbanepolisen/Stockholmspiketen?
Låta dem ta vid, där de avbröts...
Bara, en tanke...
https://www.youtube.com/watch?v=nZvRoVsTqhI
Citera
2021-10-23, 01:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
Eftersom ni inte förstår språket så ironiserade jag och skrev vi om er som i talspråk.
Vilket är förbehållet kungligheter att tala om sig själv i tredje person singularis.
Vi är ju inte från samma typ av område om vi förstår varandra.
Ni kände er hotad, av vem och av vad bestod hotet av, samma gnäll som alla negrer.
Dödsryckningar är en metafor för att i mitt tycke Hip hopens sista dagar.
Vi kanske skulle anmäla oss igen och gå klart SFI.

Alla förstår vad du säger, det är ju uppenbarligen du som inte förstår vad du snackar om.
Citera
2021-10-23, 01:36
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mac-miller
Alla förstår vad du säger, det är ju uppenbarligen du som inte förstår vad du snackar om.

Jag tackar ödmjukast för att just du upplyste mig Fiat Lux.
Så bra att du stöttar din bomullsplockande kompis.
Citera
2021-10-23, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
Kanske dags att väcka liv i äkta Tunnelbanepolisen/Stockholmspiketen?
Låta dem ta vid, där de avbröts...
Bara, en tanke...
https://www.youtube.com/watch?v=nZvRoVsTqhI

Problemet är att poliser idag bara vågar hävda sitt våldsmonopol när det gäller vita män och fotbollssupportrar. Alla som har mörkare hy än så ska det daltas med, pratas med och lyssnas på. Allt annat är rasistiskt och icke PK. Vi måste ha västvärldens mest inkompetenta poliskår. Så visst kan man drömma men det kommer inte ske tyvärr. Alldeles för sköra och mjuka individer som är poliser idag
Citera
2021-10-23, 01:40
Medlem
Citat:
Problemet är att poliser idag bara vågar hävda sitt våldsmonopol när det gäller vita män och fotbollssupportrar. Alla som har mörkare hy än så ska det daltas med, pratas med och lyssnas på. Allt annat är rasistiskt och icke PK. Vi måste ha västvärldens mest inkompetenta poliskår. Så visst kan man drömma men det kommer inte ske tyvärr. Alldeles för sköra och mjuka individer som är poliser idag

Instämmer. Finns för mycket videor när poliser står och tar emot så jävla mycket hat och hot och svordomar men gör inget tillbaka.

ALLA ANDRA LÄNDER hade polisen buntat ihop asen.

Men i Sverige har man bestämt någon sorts avhumaniserad variant som ska bete sig exakt som en robot rakt efter regler från högre ort att genom låg affektivt bemötande mot blattar, som bara höjer deras respekt i orten när de står och skriker sådär på polisen.

HELT jävla otroligt faktiskt
Senast redigerad av Teddyrosevelt 2021-10-23 kl. 01:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in