2021-10-22, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Håller med! Är sjuk nyfiken på vad hon skulle sjungit

Hon skulle ha sjungit Living In America av The Sounds.
Citera
2021-10-22, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Jag avskyr verkligen konceptet. Livboj eller inte, de har övat hårt hela veckan och suttit och väntat hela kvällen. Låt dem avsluta kvällen med en sång, för i helvete, och ta bort det andra tramset som Anis Don Deminas tatuering och fan och hans moster. Är det för mycket begärt som en sista hyllning?

Totalt unket. Fy fan!
Citera
2021-10-22, 23:04
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sachos_legs
Hon skulle ha sjungit Living In America av the Sounds.
De hade hon gjort bra , en låt som hade passat henne👌
Citera
2021-10-22, 23:06
Medlem
Rudiebois avatar
Tatuerar Anus Don Demina in Einars initialer? Rip
Citera
2021-10-22, 23:08
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Hon skulle ha sjungit Living In America av The Sounds.

Fasiken, nu blev man desto mer förbannad
Citera
2021-10-22, 23:12
Medlem
baggebo1s avatar
Juryn är verkligen så jävla usla. Erik Elias gör helt plötsligt någonting så otroligt som att göra Orups värdelösa Magaluf till en bra låt (!!). Det är nästan ett underverk i sig. Lana gör en egen och bra version av Aerosmitshlåten. T.o.m. Philip lyckas för en gång skull göra nåt intressant av sin grej. Men alla dessa egna versioner sågas av juryn. Snacka om att vilja fösa in fåren i skocken (nästa vecka kommer de önska att de "vågar att visa en annan sida av sig själva..."). Otroligt dålig smak och dålig fantasi hos juryn som verkligen är pinsam i år. De har ingen koll alls, vilket är ganska otroligt eftersom det är människor som jobbar med musik på hög nivå, allihop.

Lite hopp har man ändå om folket, som vet bättre. Nästa vecka röstar de till slut ut Daut, får vi hoppas, och juryn får skämmas.
Senast redigerad av baggebo1 2021-10-22 kl. 23:20.
Citera
2021-10-22, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Juryn är verkligen så jävla usla. Erik Elias gör helt plötsligt någonting så otroligt som att göra Orups värdelösa Magaluf till en bra låt (!!). Det är nästan ett underverk i sig. Lana gör en egen och bra version av Aerosmitshlåten. T.o.m. Philip lyckas för en gång skull göra nåt intressant av sin grej. Men alla dessa egna versioner sågas av juryn. Snacka om att vilja fösa in fåren i skocken (nästa vecka kommer de önska att de "vågar att visa en annan sida av sig själva..."). Otroligt dålig smak och dålig fantasi hos juryn som verkligen är pinsam i år. De har ingen koll alls, vilket är ganska otroligt eftersom det är människor som jobbar med musik på hög nivå, allihop.

Lite hopp har man ändå om folket, som vet bättre. Nästa vecka röstar de till slut ut Daut, får vi hoppas, och juryn får skämmas.

I like you!

Birkir och Jaqline kommer nog stå i final, inget ont om dem men inte en jävel kommer orka titta efter att TV4 har rensat ut varje uns av personlighet ur tävlingen.
Citera
2021-10-22, 23:26
Medlem
Jag håller med er som tycker det är synd att Emma åkte ut ikväll! Grymt rockig brud. Ni som är intresserade kan lyssna på när hon levererar Muse - plugin baby och ett par egna låtar. 32 min in i detta klipp.

https://youtu.be/hlvk5rZfEcg
Citera
2021-10-22, 23:34
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Birkir och Jaqline kommer nog stå i final, inget ont om dem men inte en jävel kommer orka titta efter att TV4 har rensat ut varje uns av personlighet ur tävlingen.
De två är jävligt duktiga båda två, det kan man inte säga nåt om. Men de är liksom duktiga instrumentellt, de har läst sina X och Y och sen kan de utföra ekvationen och läraren säger "duktig pojke". Jacqline gjorde iofs en jäkligt bra insats idag, men fortfarande en "insats inom ramarna". Lana och Erik har mer egen unik energi plus att de har känsla, de är nog mina favoriter av dem som är kvar.
Senast redigerad av baggebo1 2021-10-22 kl. 23:37.
Citera
2021-10-23, 00:37
Medlem
Detta är den svagaste och minst intressanta säsongen av idol jag sett ,( jag kollade inte de 3-4 första säsongerna). Att den som åker ut gör det med en veckas fördröjning vad är det för tramsigt påhitt?? Att en deltagare får en hel vecka och övar och förbereder sig för att sen inte ens få uppträda ?? Att inte alla deltagare som är kvar har uppträtt före nyheterna men man har lika lång sändningstiderna. Vad innebär det? Jo mer reklam och mer snack och småtrans för att fylla ut sändningstiden. Man har ingen aning om hur många som sjungit för personen med slutsiffra 13 följs av nummer 1 sedan kommer nr 6.

Vad tillför Anis programmet? Inte mycket va?
Dessutom är kvalitén ovanligt låg på de tävlande iår. Det är egentligen bara Annika, Birkir och Jackline som är bra, möjligen Sunny också. Nej nu är det bara att vänta på att på spåret äntligen har säsongspremiär.
Citera
2021-10-23, 00:58
Medlem
Blev väldigt förvånad över att Erik Elias bilder från barndomen visade en pojke och inte en flicka som jag förväntade mig.
Citera
2021-10-23, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Blev väldigt förvånad över att Erik Elias bilder från barndomen visade en pojke och inte en flicka som jag förväntade mig.

Om vi nu ska dra upp det igen så ja, han är man.

Ni har ju fått alltsammans om bakfoten. Varför skulle en tjej som vill vara kille satsa på att se så mjuk och feminin som möjligt ut varje vecka? En transman vill ju framstå som maskulin. (Se: Cameron Jai)

Dessutom är Erik Elias 29 år, om han var född som tjej skulle det nog vara lätt att ta reda på.
Senast redigerad av sachos_legs 2021-10-23 kl. 02:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in