2021-10-22, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cedderik
Och E själv var en korgosse eller ... sanningen kanske kom ikapp L också när hon upptäckte att den trevlige, generöse mannen var en kontrollerande alkis. Detta är inget försvar till att hon sköt men kanske till att förhållandet var stökigt i slutet.

Tror också mycket på det, att Lydia till slut såg vilket problembarn Emil var.
2021-10-22, 22:43
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cedderik
Och E själv var en korgosse eller ... sanningen kanske kom ikapp L också när hon upptäckte att den trevlige, generöse mannen var en kontrollerande alkis. Detta är inget försvar till att hon sköt men kanske till att förhållandet var stökigt i slutet.

Nej jag tror inte och har heller inte påstått att E va en korgosse, vart fick du det ifrån ?
Men jag tror inte att han var så elak att han förtjänade att bli skjuten. Men om du tror/tycker det så får det stå för dej. Jag tycker att hela resonemanget är skevt, ska vi acceptera att folk med diagnoser skjuter andra om dom blir provocerade, eller hur menar du ?
2021-10-22, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Kan garantera att hon bodde där gratis, levde på honom som en parasit
Som hon gjort på alla män hon haft. Hon har ju ingen karriär eller haft ett vettigt jobb.
Med alla dem problem och diagnoserna - borde hon ju focuserat på att må bra- inte träffa nya killar igen och igen - lär sig ju aldrig liksom.
Och har man såna skulder, inget boende och 4 ungar - borde man väl ta hand om det - inte dejta nya killar.
Och med 4 barn och inget boende så borde man prioritera sånt - inte lägga över 150 tusen på skönhetsoperationer.
Säger ju en del om intelligensen där.
Och att en snäll kille med sårad bakgrund som bara ville hitta kärleken - fastnar i hennes klister - är hemskt.

Du tror en massa som Du garanterar är sant, men du kan inte backa upp det med några bevis alls ju. Du kan nog inte garantera någonting när det gäller Emil och Lydia.
2021-10-22, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Kan garantera att hon bodde där gratis, levde på honom som en parasit
Som hon gjort på alla män hon haft. Hon har ju ingen karriär eller haft ett vettigt jobb.
Med alla dem problem och diagnoserna - borde hon ju focuserat på att må bra- inte träffa nya killar igen och igen - lär sig ju aldrig liksom.
Och har man såna skulder, inget boende och 4 ungar - borde man väl ta hand om det - inte dejta nya killar.
Och med 4 barn och inget boende så borde man prioritera sånt - inte lägga över 150 tusen på skönhetsoperationer.
Säger ju en del om intelligensen där.
Och att en snäll kille med sårad bakgrund som bara ville hitta kärleken - fastnar i hennes klister - är hemskt.

Det är lite mycket ”självklart” och ”garanterat” i dina inlägg.
Du utgår från din världsBild men den stämmer inte med andra människors världsbilder.

Vi är alla olika.
Senast redigerad av Kommisarie-More 2021-10-22 kl. 23:24.
2021-10-22, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
# gold94, bry dej inte om MA, hon är patroniserande mot folk till höger & vänster, men när hon blir bemött med samma mynt, då är tonen otrevlig och det ska anmälas, nåja

Jag tror verkligen inte att E tog hyra av L, det är ju bevisat att han köpte både bil och MC till henne.
Min teori är att han var olycklig och kärlekskrank, sen träffade han denna tickande bomb, som till en början verkade vara ok, men sen kom sanningen ikapp, han kunde inte hantera den sitsen, å sen blev han skjuten.

Var finns bevisen på att BO verkligen köpte bil och Mc till GM?
Är det en trådsanning eller finns det styrkt (har du dokument) att det är sant?
2021-10-22, 23:00
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarie-More
Var finns bevisen på att BO verkligen köpte bil och Mc till GM?
Är det en trådsanning eller finns det styrkt (har du dokument) att det är sant?
Läs FUP
2021-10-22, 23:04
Medlem
Citat:
Läs FUP

Alltså en trådsanning
2021-10-22, 23:04
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Nej jag tror inte och har heller inte påstått att E va en korgosse, vart fick du det ifrån ?
Men jag tror inte att han var så elak att han förtjänade att bli skjuten. Men om du tror/tycker det så får det stå för dej. Jag tycker att hela resonemanget är skevt, ska vi acceptera att folk med diagnoser skjuter andra om dom blir provocerade, eller hur menar du ?
Om du läser vad jag skrev så ser du att det alltså INTE var ett försvar till att hon sköt!
2021-10-22, 23:05
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarie-More
Alltså en trådsanning
Nädu, läs hela FUP, sen kan du slå mej på näsan, hon säjer det själv, läs igenom så ser du
2021-10-22, 23:08
Medlem
När kommer domen i detta mål?
2021-10-22, 23:11
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enecopia73
När kommer domen i detta mål?
Nästa fredag, 29/10
2021-10-22, 23:27
Medlem
Citat:
Nädu, läs hela FUP, sen kan du slå mej på näsan, hon säjer det själv, läs igenom så ser du

Ok hit med näsan då.!!!

FUP finns i tråden va ? Blir ju en trådsanning av det hela då.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in