2021-10-22, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chicc90
Alltså..Om han blev skjuten med 6 skott så var alla i huvudet? På snapen när han ligger på marken med naket bröst så finns där inga skott eller tecken på blod. Iskallt

Detta är ren spekulation men är inte igångshålen mindre än utgångshålen om han sköts framifrån så borde han blöda mer från baksidan än framsidan tänker jag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akrylforlibbad
Einars mamma är tydligen skådespelerska. Är hon känd? Det är lite underligt att killar från övre medelkassen, som EInar, lockas av det tuffare livet i ghettot.
Einars mamma är gammal alkoholist och madrass i kulturstockholm. Istället för att ta hand om Einar som lite sprang han ute okontrollerat och blev uppfostrad av andra. Lägg på damp och vad jag misstänker nån form av annat begåvningshandikapp och voila du får en Einar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Ja alltså jag är ju ingen säker källa. Folk kallade honom våldtäktsman tidigare i tråden och länken spreds också.

Snälla du. Vi alla vet att du försökte få Haval att se ut som en Våldtäksman, när du själv vet att ”Dumle” var våldtäksmannen. Håll ditt privata agg mot honom privat, och kom med rimlig information som vi kan ta del av.

Varför är det så många kids på tråden? Det här är en seriös situation. Massa internetrakkare just nu på tråden och Nej Einar blev inte våldtagen.

Einar hade en liten ”konflikt” med Vårbynätverket som ledde till en kidnappning där Haval är med och gör det möjligt. (det är högst normalt satt sådant händer i kriminella kretsar vilket Einar själv umgicks i vilket tyder på att Einar inte är en fegis för att det har hänt)

En kväll i Väster om Stockholm så mördas en man vid namn Dara, som är Bror till Haval. Veckovis efter släpps en låt av Einar där han hånar Havals bror (det är inte säkert att Einar var ansvarig för mordet på Havals bror, medans Haval sitter i fängelse).

Nu har dagen kommit då Einar blir mördat av gärningsmän utanför sitt hem. Så som Havals bror Dara blev. Det är verkligen tragiskt hur detta har Eskalerat. Nu vet vi inte vad som är korrekt och vilken teori som är den rätta.

Knivskärningen på Chow kan vara en rimlig teori då Einar plötsligt fick ett pris på sitt huvud. Vecka därpå så mördas han, vilket kan vara den rätta teorin.

Snälla, det här har inget med etnisk bakgrund att göra. Utan hur kriminella skjuter kriminella. Förresten så är Stockholmsbossen av Bandidos inte svensk och har en etnisk bakgrund.
Citera
2021-10-22, 21:50
Medlem
Pethuglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar79
Hon var med i en film i början på 90-talet" PS Sista Sommaren"

Betydligt fler filmer och serier än Sista sommaren.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Lena_Nilsson
Citera
2021-10-22, 21:50
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiloMinderbinder
Vad hette hon då?

Lena Nilsson

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/3J7oGv/einars-arliga-ord-till-mamma-i-tv-har-fatt-sta-ut-med-mycket
Citera
2021-10-22, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar79
Hon var med i en film i början på 90-talet" PS Sista Sommaren"

Hon har ju en hyfsat stor roll i serien Deg som e på SVT nu..
Citera
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oksai79
Einars mamma är gammal alkoholist och madrass i kulturstockholm. Istället för att ta hand om Einar som lite sprang han ute okontrollerat och blev uppfostrad av andra. Lägg på damp och vad jag misstänker nån form av annat begåvningshandikapp och voila du får en Einar.

Jag har som laglydig, "normal" samhällsmedborgare också lite svårt att se hur hon kunde sitta i Malou och stoltsera över sin sons vägval. Förstod hon inte? Såg hon inte? Det lämnar mycket frågor.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chicc90
Men hur kommer det sig då att inget skott eller blod syns på bilden när han ligger ner med folk runtomkring sig?
På den bilden jag har sett så ser man blod på hans högra, lägre sidan av magen!
Citera
2021-10-22, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuk9
Han blev inte våldtagen. Sluta sprida desinformation. Användare som dig förstör varenda jäkla tråd rörande gängbrottslighet. Alltid en massa lögner, bisarra spekulationer och oväsentliga anekdoter om invandring och politik. Det borde finnas en tråd för folk som vill diskutera fall på riktigt.

såg nu att det tydligen bevisat inte vara han. Tar tillbaka det jag skrev.
Senast redigerad av siptea 2021-10-22 kl. 21:54.
Citera
2021-10-22, 21:53
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frakkaren
Snälla du. Vi alla vet att du försökte få Haval att se ut som en Våldtäksman, när du själv vet att ”Dumle” var våldtäksmannen. Håll ditt privata agg mot honom privat, och kom med rimlig information som vi kan ta del av.

Varför är det så många kids på tråden? Det här är en seriös situation. Massa internetrakkare just nu på tråden och Nej Einar blev inte våldtagen.

Einar hade en liten ”konflikt” med Vårbynätverket som ledde till en kidnappning där Haval är med och gör det möjligt. (det är högst normalt satt sådant händer i kriminella kretsar vilket Einar själv umgicks i vilket tyder på att Einar inte är en fegis för att det har hänt)

En kväll i Väster om Stockholm så mördas en man vid namn Dara, som är Bror till Haval. Veckovis efter släpps en låt av Einar där han hånar Havals bror (det är inte säkert att Einar var ansvarig för mordet på Havals bror, medans Haval sitter i fängelse).

Nu har dagen kommit då Einar blir mördat av gärningsmän utanför sitt hem. Så som Havals bror Dara blev. Det är verkligen tragiskt hur detta har Eskalerat. Nu vet vi inte vad som är korrekt och vilken teori som är den rätta.

Knivskärningen på Chow kan vara en rimlig teori då Einar plötsligt fick ett pris på sitt huvud. Vecka därpå så mördas han, vilket kan vara den rätta teorin.

Snälla, det här har inget med etnisk bakgrund att göra. Utan hur kriminella skjuter kriminella. Förresten så är Stockholmsbossen av Bandidos inte svensk och har en etnisk bakgrund.

Jag läste första raderna och jag gav upp. Nä, jag läste fel. Jag vet inte vem grabben är och jag har inget behov av att måla ut en oskyldig som våldtäktsman

Hoppas du hade det roligt med ditt skrivande iallafall...
Citera
2021-10-22, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofflan
När man vet hur klimatet ser ut, vet att sonen är hotad till livet, och att han uttryckligen säger att det kan kosta han livet.

Hur i helvete får du det till att hon gjorde rätt?
Kanske om polisen kunde garrantera deras säkerhet, men det har vi sett gång på gång att dom totalt misslyckas med.

Horungarna planerade redan att plantera en bomb utanför hans lägenhet och ville pressa honom på 3 mille. Det hade redan passerat alla gränser.

Einar hade kunnat tagit sina pengar och dragit långt från Stockholm.
Citera
2021-10-22, 21:56
Medlem
Så denna ”Dumle” var med Einar när han mördades. Samma person som var misstänkt för att ha goat Rozh 2019? Hmm…
Har läst många kommentarer på Instagram angående mordet på Einar och det är många som gläds över detta och menar på att det är hämnd för Havals bror Dara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in