2021-10-22, 21:32
Medlem
Alltså..Om han blev skjuten med 6 skott så var alla i huvudet? På snapen när han ligger på marken med naket bröst så finns där inga skott eller tecken på blod. Iskallt
Citera
2021-10-22, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
HA är mäktigast i Sverige, de finns i så många andra länder också om de behöver förstärkning.

HA kanske gör pengar, men jag vet att dom inte kan gå emot några av dom här förortsgängen.
Jag vet t ex en situation då HA blivit kontaktade av en vän till dom som blivit pressad av folk i sin egen ort(Förort på södra sidan). Det blev ett möte och utan hot så sa grabbarna att han ska betala och att dom skiter i vem som medlar, HA sa till sin vän att han får klara sig själv och att dom inte kan göra någonting.

Det är vuxna män som ofta har något att förlora. Dessutom har dom levt på sin loga och namnet HA under så många år utan att egentligen göra något för den respekten.
Ingen över 15 år blir rädd för deras skinnvästar.
På 50 gubbar i HA kanske några av dom begått ett mord.

Sen har vi förortsnätverk där alla har skjutit någon och dom flesta har klippt nån. Grabbar som tycker att det är roligt att snurra och leta efter fiender.
Det är helt efterblivet för att det leder till att man inte kan göra sina pengar i fred.

Det blev jävligt långdraget men för att summera så är HA inte mäktigast, dom har INGENTING att säga till om i storstäderna.
Citera
2021-10-22, 21:33
Medlem
Är det bara ett rykte att det finns en film på mordet eller är det nån som har den?
Citera
2021-10-22, 21:34
Medlem
Einars mamma är tydligen skådespelerska. Är hon känd? Det är lite underligt att killar från övre medelkassen, som EInar, lockas av det tuffare livet i ghettot.
Citera
2021-10-22, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chicc90
Alltså..Om han blev skjuten med 6 skott så var alla i huvudet? På snapen när han ligger på marken med naket bröst så finns där inga skott eller tecken på blod. Iskallt

Tre skott. Två i bröst, ett i huvud.
Citera
2021-10-22, 21:35
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Av nyfikenhet tittade jag idag på ett par musikvideor på Youtube med denne Einar. (Eftersom jag är vuxen, etniskt svensk och normalbegåvad har jag aldrig tidigare känt något intresse av att höra honom.)

Herregud, vilken sorglig figur! En svensk tonårsgrabb, av allt att döma från medelklassbakgrund (mamman är tydligen en hyfsat etablerad skådespelerska, läste jag), som gör allt han kan för att framstå som kriminell babbe från "orten". Dumma ungdomar som hjärntvättats att gilla denna destruktiva, importerade våldskultur konsumerar hans musik, med följd att han kan tjäna en del pengar på smörjan.

Och nu är han ihjälskjuten, sannolikt av just den typ av kriminella babbar vars primitiva ghettokultur han ville vara en del av. Stackars korkade grabbjävel...

Jag har heller aldrig lyssnat på Einars låtar och det kryper i hela kroppen när jag gjorde det idag. Jag förstår inte grejen men har förstått att jag är fel målgrupp.
Min ungdom och kompisar kan texterna utantill och de lyssnar på detta. Helst låten han blev känd för.

Det hela är tragiskt så sorgligt men jag hoppas att politikerna slutar snacka … bla bla …så tragisk… bla bla… så fruktansvärt
Det är tomma ord från både sossarna och moderaterna. De är mycket snack pajkastning men inget görs
De har inte den kompetensen och det behövs bättre ledare på båda sidor och folk som vet hur de ska få Sverige på fötter igen.
Citera
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chicc90
Sex? Det har stått två i huvudet och två i bröstet o h det finns blod på bilden?
Har du sett mordvideo, eller vad får du dom sex skotten ifrån?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livremmen
Gubbarna med "ölmage" och skinnvästar är minst lika beväpnade. De har varit med och styrt Sverige långt innan "orten" fanns

Tyvärr är det inte så längre riktigt.. Dom som vågar visa mest våldskapital styr, HA kommer inte i närheten av gängen i storstäderna idag. Vettefan om nån HA farbror skulle ens gå med på utföra mord idag. Dessa är övre medelåldern män med villa hund och barnbarn.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MZW
Tre skott. Två i bröst, ett i huvud.

Men hur kommer det sig då att inget skott eller blod syns på bilden när han ligger ner med folk runtomkring sig?
Citera
2021-10-22, 21:36
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diako
Den här tråden är så utspårad av allt skitsnack sårade fiskpinnar känner över lille Nisse är kall som december natten.

Att inte moderatorna är inne & städar.

Hade ni hönshjärnor inte snackat så mkt skit i tråden så hade många med insyn sagt sitt nu.

Bara att hålla käften nu.

Och nej Einar blev inte våldtagen. Bara örfilad inte ens hårt slagen. Allt detta var f ö direkta order av ch*han när dom pratade via encro.

Vilka lögnaktiga luffare det finns här inne alltså. Känner sig så små av allt så deras enda ventilationskanal är apa sig på flashback.

Alla ni som vet något... Skriv inte till dessa rykteskåta skitsnackarfitter.

Eran favoritpojke eniar gjorde mkt fula saker på slutet som lär komma fram till slut.

Har ni snillen inte räknat ut varför inte dom andra två av hans rapparvänner bara kunde springa iväg & han blev nermejjad?!

Eländiga lögnaktiga skitnödiga kåta på skvaller hela bunten.

Jag är inte ett snille så vänligen berätta varför två rapparvänner kunde springa iväg när Einar blev nermejad.
Citera
2021-10-22, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Sex? Det har stått två i huvudet och två i bröstet o h det finns blod på bilden?
Har du sett mordvideo, eller vad får du dom sex skotten ifrån?

Vittnen hörde 6 skott
Citera
2021-10-22, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Jag är inte ett snille så vänligen berätta varför två rapparvänner kunde springa iväg när Einar blev nermejad.

För att dom förmodligen var ute efter just Einar och inte vännerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in