2021-10-22, 20:19
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shagmaster
Jag såg några bilder på honom för ett år sedan, då hade han läppstift och klänning.

Så inte helt otroligt! Han kanske gillade negerkuk i arslet precis som Zara Larsson?

Haha jääävligt gangsta att springa runt och kraxa i BH.
Citera
2021-10-22, 20:20
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chelsea99
Nu har jag inte hunnit läsa allt men detta är vad jag tror hände..

Einar blev kidnappad av Haval och Yasin för ett tag sedan.
Polisen lyckas via Encrochatt sätta ditt Haval och Yasin och det är Einars mamma som gjorde en anmälan. Einar själv ville varken vittna eller anmäla.

Under tiden som Haval sitter inne så blir hans bror skjuten, Dara tror jag han hette.
Ryktet går och det sägs att Einar ligger bakom detta. Då vet man egentligen ingenting men många tror att han kan ha beställt det eftersom han blev kidnappad.

Einar släppte för några veckor sedan en låt där han säger följande:

"Folk här är tokiga, spela inte roliga
Jalla, låt oss se vem av oss som är modigast
Brorsan, jag ska pull up på er block och spilla blod i natt
Efter du är gone, jag ser till att din bror **** ***** "

Det sista i raden hörs aldrig i låten utan det läggs på en ljudeffekt.

Om man som jag är en riktig hiphop-torsk och har koll på vokalrim/multies så kan man räkna ut att
vad det sista blir. Rimmen är /Roliga/modiga/blod i natt / Bror blir jappt
Jappt = Knullad/skjuten/plockad

När jag hörde den låten så blev jag överraskad av att Einar säger så med tanke på ryktetet
om att han beställt mordet på Haval redan florerade.
När jag hörde det så tänkte jag att dom kommer ju klippa honom.

Jag tror heder och stolthet tog över och Haval har beställt mordet på Einar.

Tycker det är tragiskt att välbetalda artister ska hålla på med sån här trams istället för att bara göra musik. Tragiskt.

Det är min teori.

Det är pga detta han blev dödad. Haval var tvungen att beställa mordet dels för hämnas sin lillebror men även för sin egen säkerhet. Han hade varit nästa Einar såg till att bli fimpad annars efter fängelsevistelsen.
Citera
2021-10-22, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FISK-MASKIN
Borde inte Polisen först och främst fokusera på HLR innan dom får förstärkning som motar bort folk och spärrar av platsen?
/ Enligt boken ja förmodligen ja MEN omständigheterna styr alltid det kan hända mycket på en och samma gång rädda liv är ju alltid i fokus typ.
Citera
2021-10-22, 20:22
Medlem
Guycks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazylala
Skjutningar varje dag! Tragiskt, men Så länge idioterna skjuter varandra så är det lugnt för min del, tycker vi kan låta dem hålla på med sin ”utrensning” underbart!
Inte sitter jag och gråter för en wannabe!

Med tanke på deras intelligens, så kommer ju deras "krig" bara sluta med att de dödar varandra och resten hamnar finkan, i några år.
Citera
2021-10-22, 20:22
Medlem
Fatfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shagmaster
Så vad hände efter förra läckan som var väldigt stor och omtalad?
Jo men om du ska jaga runt efter alla som sagt något dumt om dig på Fb så kommer du inte ha någon tid för annat resten av ditt liv.
Citera
2021-10-22, 20:24
Medlem
Han är nog inte ens död, han är i vittnesskydd och detta är polisernas sätt att bedriva vittnesskydd...
Citera
2021-10-22, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Visst är det så. Einars mamma har en central roll i sonens tragiska liv. Hon har ett bolag i sitt namn, där pengarna flyter in från sonens utfall, där han retar upp de värsta kriminella gäng. Mamman hade kontrollen över sonens karriär. Detta lukrativa upplägg sker utan att hon reflekterar över vad som är rätt och fel, och vad hennes son håller på med. Jag undrar om mamman läser tidningar, eller trodde på allvar att något gott skulle komma från det som hennes son höll på med?
Även om man kan klandra hans mamma till en stor del så ville hon knappast att hennes son skulle skadas på något sätt. Naiv och dum svennemamma som trodde att hennes son var odödlig och kunde fortsätta tjäna pengar på något som inte bara stannar vid texter på en låt för dom som lever det livet.

Efter kidnappningen så borde alla omkring honom(inklusive skivbolag, SVT, SR) och han själv inse hur långt det kan gå och börja sänka huvudet. Nej, istället körde han i ännu högre växel, ännu hårdare texter och tydligare hot, vifta med diverse vapen i video efter video och började hänga med folk som "talk the talk and walk the walk" och nu blev det som det blev.
Citera
2021-10-22, 20:27
Medlem
Tintinikongos avatar
Själv kriminell. Gjorde vidrig musik. Vem fan bryr sig? Rena saneringen.
Citera
2021-10-22, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atipitbull
Han är nog inte ens död, han är i vittnesskydd och detta är polisernas sätt att bedriva vittnesskydd...
Detta kan man fundera på.Om han hade skydd är det ju I samma nivå som då de som skulle skydda Lars Vilks körde ihjäl honom. Men jo tyvärr är nog båda döda :/
Senast redigerad av sidsix 2021-10-22 kl. 20:31.
Citera
2021-10-22, 20:31
Medlem
Poddes avatar
Var Haval också ett barn?
Citera
2021-10-22, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatface
Jo men om du ska jaga runt efter alla som sagt något dumt om dig på Fb så kommer du inte ha någon tid för annat resten av ditt liv.

Nä precis. Läckan på Flashback innebar på sin höjd att några pedofiler åkte dit.
Citera
2021-10-22, 20:33
Medlem
En tjejtener blev för ca 2 år sen spöad i södra Frankrike av marocker och då åkte tjejener genom hela europa för att hämnas dådet, med vapen och allt. Det är sånt som gör att främmande folkslag drar sig för att ge sig på ett annat folk.

Einar var en efterbliven bortbyting från en folk som saknar heder och rasmedvetenhet och som hatar sig shälva som lajvade svartskalle. Ingen jävel kommer hämnas denna tönt för alla med någon som helt våldspotential som skulle kunna hämnas såg han som en clown.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in