Citat:
Ursprungligen postat av
ensamkrigaren
Men lägg av nu. Det är du som är den konstige, det är vi som är normala.Hon är nere på porrstjärna-nivå nu, ingen vill ta i henne med tång efter det här. Hon får plocka upp spillrorna av sin karriär och göra något annat i livet.
Ni är verkligen inte normala. Det är här på Flashback som alla bittra kvinnohatare samlas. Det är bara ditt önsketänkande att denna händelse skulle ha minsta negativa påverkan på hennes karriär eller urval av partners. Så fungerar inte samhället längre.
Citat:
Ursprungligen postat av
LepraHunk
Du är inte position att definiera vad en riktig man är. Om du ens förstod vad det innebär att vara man skulle du inte saluföra cuckerier med den ivrighet du gör. Enbart lösaktiga slampor eller låtsasmän i form av betanarrar skriver dylik självförnedrande goja. Alla riktiga män vill ha ensamrätt till sin kvinna, enbart den som är rädd för att bli lämnad slickar henne ren från andra mäns sats. Du är inte mogen, du är tragisk. Till och med kvinnorna föraktar dig.
Riktiga män är rationella och har bra självförtroende. Du har ingen av dessa egenskaper. Du är livrädd för att andra män ska snacka skit bakom ditt rygg för att du inte delar deras efterblivna värderingar, det är den enda anledningen till att du har den inställning du har.
Citat:
Ursprungligen postat av
LepraHunk
Vi är överens. Zara är vidöppen garageport, du blir attraherad av tanken att kunna parkera bussen utan att behöva kämpa. Jag får avsmak av tanken att kämpa för något som du och alla andra också har tillgång till.
Hon har kastat bort låset och tryckt upp nyckeln i tvåan och det anser du vara värt en applåd? Du verkar inte ha så höga krav här i livet...

Ingenting blir per automatik värt mer bara för att man behöver kämpa för det. Om jag kan välja att få något gratis och att behöva kämpa för det så väljer jag självklart att få det gratis, något annat vore idiotiskt. Och att anse att något jag har blir mindre värt bara för att andra också kan ta del av det är också idiotiskt. Den där är bara ren omognad, sandlådenivå, "Ingen annan får leka med mina leksaker".