2021-10-22, 20:21
Medlem
Jofandus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deckard-Cain
Lite obehagligt att du vet hur din kompis lillebrors kuk ser ut med stånd ….

Ryktet går vettu. Tjejer pratar om dasen.
2021-10-22, 20:22
Medlem
Jofandus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Du har koll på din kompis lillebrors kuk? Låter helt normalt!

Ryktet går vettu. Tjejer berättar för andra tjejer, vidare till killar.
2021-10-22, 20:24
Medlem
Eatlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Eller så är det sunt förnuft. Jag skiter fullständigt i vad Zara gör, jag argumenterar emot tesen att detta skulle vara föredömligt beteende. Om en kvinna får stormande applåder för att hon visar fittan är hon inget annat än en tränad apa utan andra kvalitéer.

Alla som någonsin har haft en partner har skickat nakenbilder till varandra. Jag har både skickat och fått. Det betyder inte att varken jag eller min partner är en hora, även om er "Gud" anser det i de där böckerna som är skrivna av bakåtknullade män för tusentals år sedan. Slå dig fri från den där förbannade hjärntvätten.
2021-10-22, 20:25
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jofandu
Ryktet går vettu. Tjejer berättar för andra tjejer, vidare till killar.

Hur går det dig att kännas? När andra tjejer pratar med dig om andra killars stora kukar?
Låter helt mongo.
2021-10-22, 20:29
Medlem
LepraHunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eatler
Otroligt roliga kommentarer från alla ensamma män som blir alldeles till sig av bitterhet och ilska
Var finns logiken i att ”ensamma män” inte vill se Zara Larssons fitta?

Du behöver acceptera att vi är många som inte nödvändigtvis känner tvånget att ligga så fort någon visar minsta lilla intresse. Att erövra en kvinna ska vara en utmaning, inte en jävla fiskdamm där alla får påse.
2021-10-22, 20:31
Medlem
Eatlers avatar
Citat:
Var finns logiken i att ”ensamma män” inte vill se Zara Larssons fitta?

Du behöver acceptera att vi är många som inte nödvändigtvis känner tvånget att ligga så fort någon visar minsta lilla intresse. Att erövra en kvinna ska vara en utmaning, inte en jävla fiskdamm där alla får påse.

Jag är 100% övertygad om att det är en otrolig utmaning för dig och dina gelikar oavsett vilken kvinna det handlar om. Försök ligga med Zara och återkom när du lyckats, det lär gå fort eftersom med Zara, får tydligen alla påse
2021-10-22, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Men lägg av nu. Det är du som är den konstige, det är vi som är normala.Hon är nere på porrstjärna-nivå nu, ingen vill ta i henne med tång efter det här. Hon får plocka upp spillrorna av sin karriär och göra något annat i livet.
Ni är verkligen inte normala. Det är här på Flashback som alla bittra kvinnohatare samlas. Det är bara ditt önsketänkande att denna händelse skulle ha minsta negativa påverkan på hennes karriär eller urval av partners. Så fungerar inte samhället längre.
Citat:
Du är inte position att definiera vad en riktig man är. Om du ens förstod vad det innebär att vara man skulle du inte saluföra cuckerier med den ivrighet du gör. Enbart lösaktiga slampor eller låtsasmän i form av betanarrar skriver dylik självförnedrande goja. Alla riktiga män vill ha ensamrätt till sin kvinna, enbart den som är rädd för att bli lämnad slickar henne ren från andra mäns sats. Du är inte mogen, du är tragisk. Till och med kvinnorna föraktar dig.
Riktiga män är rationella och har bra självförtroende. Du har ingen av dessa egenskaper. Du är livrädd för att andra män ska snacka skit bakom ditt rygg för att du inte delar deras efterblivna värderingar, det är den enda anledningen till att du har den inställning du har.
Citat:
Vi är överens. Zara är vidöppen garageport, du blir attraherad av tanken att kunna parkera bussen utan att behöva kämpa. Jag får avsmak av tanken att kämpa för något som du och alla andra också har tillgång till.

Hon har kastat bort låset och tryckt upp nyckeln i tvåan och det anser du vara värt en applåd? Du verkar inte ha så höga krav här i livet...
Ingenting blir per automatik värt mer bara för att man behöver kämpa för det. Om jag kan välja att få något gratis och att behöva kämpa för det så väljer jag självklart att få det gratis, något annat vore idiotiskt. Och att anse att något jag har blir mindre värt bara för att andra också kan ta del av det är också idiotiskt. Den där är bara ren omognad, sandlådenivå, "Ingen annan får leka med mina leksaker".
2021-10-22, 20:36
Medlem
Amen på det bror men tyvärr kommer det inte gå att ändra på, svartsjuka är som sagt tecken på en svag och osäker individ.

Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Få riktiga män har inte behovet av att ha ensamrätt till kvinnan och henens kropp på det där sättet. Du får inte mindre av henne bara för att andra också får ta del av henne. Det handlar som sagt bara om svartsjuka från din del.

Jag förstår att du är helt ärlig när du säger att dessa bilder gör Zara till skadat gods för dig. Jag är helt ärlig när jag säger att dessa bilder gör Zara till en mer åtråvärd kvinna för mig. Detta beror på att vi har två helt olika syn på relationer och sex. Skillnaden är att min syn är sund och ett tecken på mognad, din syn är destruktiv och ett tecken på svaghet.
2021-10-22, 20:37
Medlem
LepraHunks avatar
Citat:
Alla som någonsin har haft en partner har skickat nakenbilder till varandra. Jag har både skickat och fått. Det betyder inte att varken jag eller min partner är en hora, även om er "Gud" anser det i de där böckerna som är skrivna av bakåtknullade män för tusentals år sedan. Slå dig fri från den där förbannade hjärntvätten.
Fast nu sitter vi inte och diskuterar dina bilder, jag har inga problem med vad du och din partner gör. Jag är dock inte intresserad så du kan med fördel sluta berätta.

Min medverkan i tråden handlar om att förklara varför jag äcklas av er porrskadade hjon som ser denna kvinnas självuthängda fitta som hennes främsta merit. Det gör mig inte till muslim, inte heller till puritan. Jag anser bara inte att det är särskilt ”modigt” eller ”kompetent” att visa fittan. Alla som fötts med en sådan klarar av att dra ner trosorna. Svårt, det här?
Senast redigerad av LepraHunk 2021-10-22 kl. 20:46.
2021-10-22, 20:39
Medlem
LepraHunks avatar
Citat:
Jag är 100% övertygad om att det är en otrolig utmaning för dig och dina gelikar oavsett vilken kvinna det handlar om. Försök ligga med Zara och återkom när du lyckats, det lär gå fort eftersom med Zara, får tydligen alla påse
Varför har du fått för dig att jag vill ligga med Zara, är jag inte tydlig nog med att jag respekterar mig själv för mycket för att ens tänka tanken?
2021-10-22, 20:40
Medlem
LepraHunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Ni är verkligen inte normala. Det är här på Flashback som alla bittra kvinnohatare samlas. Det är bara ditt önsketänkande att denna händelse skulle ha minsta negativa påverkan på hennes karriär eller urval av partners. Så fungerar inte samhället längre.

Riktiga män är rationella och har bra självförtroende. Du har ingen av dessa egenskaper. Du är livrädd för att andra män ska snacka skit bakom ditt rygg för att du inte delar deras efterblivna värderingar, det är den enda anledningen till att du har den inställning du har.

Ingenting blir per automatik värt mer bara för att man behöver kämpa för det. Om jag kan välja att få något gratis och att behöva kämpa för det så väljer jag självklart att få det gratis, något annat vore idiotiskt. Och att anse att något jag har blir mindre värt bara för att andra också kan ta del av det är också idiotiskt. Den där är bara ren omognad, sandlådenivå, "Ingen annan får leka med mina leksaker".
Du har inte en susning om vad du pratar om, jävla gummirygg.
En rationell man utvärderar naturligtvis om kvinnan är värd ansträngningen. Är hon värd att dela sitt allt med, helst för resten av livet? Är hon någon att vilja gå i döden för?

Om hon har svårt för att behålla trosorna på när hon går utanför dörren är svaret onekligen NEJ. Det handlar inte om osäkerhet, det är en normal riskbedömning för att slippa slösa bort värdefullt liv på bottenskrap. Om du inte kan värdera dig själv högre än så kommer ingen kvinna heller att värdesätta dig, du är dömd att bli utnyttjad. Stackars sate...
Senast redigerad av LepraHunk 2021-10-22 kl. 20:54.
2021-10-22, 20:44
Medlem
Braindeaths avatar
Har en vän som sålde OxyContin till henne i veckan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in