2021-10-22, 20:07
Medlem
Nån som kan länka den där videon dom snackar om ska cirkulera på sociala medias flöde??? Ska va instagram eller snap? Nån som vet?
Citera
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shagmaster
Han "rappar" mycket om "dalen"

Hur länge bodde han där? Och till vilken ålder?

Jag menar... Hammarby Sjöstad är ju inte särskilt "gangsta". Varför bodde han där om han ville leka gangsta i dalen?

Han hade väll skyddad identitet. Inte super smidigt att bo granne i orten med dem du undviker
Citera
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/pol...-efter-mordet/
Citera
2021-10-22, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatface
Tror du är på rätt spår här! Han kan ha bögat med någon och nu blev han släckt för att det inte skulle uppdagas. Vem kan vara hans gaylover?

Jag såg några bilder på honom för ett år sedan, då hade han läppstift och klänning.

Så inte helt otroligt! Han kanske gillade negerkuk i arslet precis som Zara Larsson?
Citera
2021-10-22, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Varför försvarar du en gangster-rappare?

Jag försvarar ingen, säger bara som det är. Han är misstänkt, inte dömd.
Citera
2021-10-22, 20:10
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fatface
Tror du är på rätt spår här! Han kan ha bögat med någon och nu blev han släckt för att det inte skulle uppdagas. Vem kan vara hans gaylover?

En ölflaska eller en dildo enligt de som hänger i trådarna verkar vara närmast till hands. Hela rapscenen verkar lite homoerotisk tycker jag. Lil Nas X är liksom Einar minst sagt lite "sus"!
Citera
2021-10-22, 20:11
Medlem
Bram hitta den...

https://samnytt.se/video-gang-firar-...ad-som-en-voi/
Citera
Medlem
Fatfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Core.
Jag tänker så här. Det har hänt att Flashback fått info läckage på ett stort antal användare, om det händer dig om några år att du blir uthängd med dessa efterblivna kommentarer, står du rakryggad för vad du skriver här?
Självklart. Finns nog värre saker som kan hända om nu en sådan läcka skulle uppstå.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananpuff
Är negrerna så dumma att de lade upp en video direkt efter mordet? Det här måste ju vara några andra. Så dumma kan inte ens bananapor vara
Dom tänker ingenting. (Såg bara ut att vara en mörkhyad)
Senast redigerad av Tjenare-mannen2 2021-10-22 kl. 20:14.
Citera
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Skillnaden på Einar och Haval är att hade det varit Haval som blivit skjuten så hade inte Sverige sörjt som idag.
Det hade bara konstaterats att en gängkriminella blatte och rapartist hade dött.
Det är skillnad och det är det som Haval och Yasin var störda på för de hade aldrig blivit lika stora.

Jag vet många unga som bojkottar Yasin musik och jag hoppas nu de även bojkottar Haval.
Streama inte skiten och gynna honom.

Själv klart ligger Haval bakom detta.
Angående Yasin tror jag du har fel. Yasin har ju fått mycket utrymme i dagstidningarma tack vare sina framgångar. Att han dessutom är grovt kriminell är inget som hindrat journalisterna från att hylla honom.

Han har ju haft flera låtar som legat på de svenska topplistorna, fått priset som årets hiphop/r’n’b och årets artist.
Citera
2021-10-22, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deckard-Cain
Han hade väll skyddad identitet. Inte super smidigt att bo granne i orten med dem du undviker

Nä det är sant. Jag förstår han flyttade till ett annat utsatt område som Hammarby Sjöstad.

Enligt min senildemente gammelmorfar Henry är Hammarby Sjöstad jävligt mycket "gangsta".
Citera
2021-10-22, 20:13
Medlem
duden83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Han har själv beställt mord, så ja Sverige är helt kört pga naiva svenne bananer som du som tar mördare och gangsterrappare i försvar.

Jaså? Är han fälld i domstol för det?
Och om det är sant så tycker du alltså att han ska dömmas av gatans slödder och inte domstolsväsendet?

Men ge dig för fan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in