2021-10-22, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Alltså levde du antagligen inte ens när East Coast West Coast rapkriget i USA var.
Det förklarar den efterblivna jämförelsen du drog.

Tvekar att du ens hört en låt med 2pac när du jämför honom med en finnig pojkvasker med autotune som inte ens kan rappa, enda anledningen att han blivit stor är för småpojkar som dig med 0 musiksinne lyssnar på skiten för det är fräckt när han ''rappar'' om Vapen och knark.

Sen om man lyssnar på texterna så har ju typ av en del låtar med texter som går lite djupare än vapen o knark.

Men detta är tragiskt i vilket fall må han vila i frid.
Citera
2021-10-22, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Är själv metal människa och har aldrig hört talas om Einar, men att en 19 årig artist ska bli kallblodigt mördat är förjävligt. Vad är det för jävla undermänniskor som genomför någonting sådant. Nu får det fan vara nog Sverige...

Det blir så när man importerar det sämsta som världen har att erbjuda. Vem kunde ana att detta skulle gå åt helvete, svar väldigt många men var det någon som lyssnade nej det skulle pumpas in så mycket skit som möjligt till varje pris.
Vi har varit naiva som Löven säger, haha.
Citera
2021-10-22, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sFBs
Precis. Och vilka styr detta land? Svenskar. Så fokusera ert förakt på rätt plats.
Som att klaga på ett barn när det är föräldern som tillåter det att löpa amok!

Visst är det så. Einars mamma har en central roll i sonens tragiska liv. Hon har ett bolag i sitt namn, där pengarna flyter in från sonens utfall, där han retar upp de värsta kriminella gäng. Mamman hade kontrollen över sonens karriär. Detta lukrativa upplägg sker utan att hon reflekterar över vad som är rätt och fel, och vad hennes son håller på med. Jag undrar om mamman läser tidningar, eller trodde på allvar att något gott skulle komma från det som hennes son höll på med?
Citera
2021-10-22, 19:58
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fatface
Ja helt 100% kan han ej ha varit, och undrar om han inte snaska negerballe på sidan om?
Att Einar var bög har ju hans transande på nätet helt klart bevisat. Jag tror att det var ett homosexmord.
Citera
2021-10-22, 19:59
Medlem
Core.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fatface
Ja helt 100% kan han ej ha varit, och undrar om han inte snaska negerballe på sidan om?

Jag tänker så här. Det har hänt att Flashback fått info läckage på ett stort antal användare, om det händer dig om några år att du blir uthängd med dessa efterblivna kommentarer, står du rakryggad för vad du skriver här?
Citera
2021-10-22, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mortifer
Han skulle inte vittna, är ganska känt att han vägrat vittna från början och inte ville vara inblandad i utredningen.

Han är kallad som vittne, precis som förra gången, då han inte gick dit och ingen räknade med att han skulle gå dit denna gång heller.

Hans morsa var det som vittnade även fast Einar inte ville att hon skulle de.

Okej då kanske det är mer troligt att mordet var en hämnd.
Citera
2021-10-22, 20:01
Medlem
Han "rappar" mycket om "dalen"

Hur länge bodde han där? Och till vilken ålder?

Jag menar... Hammarby Sjöstad är ju inte särskilt "gangsta". Varför bodde han där om han ville leka gangsta i dalen?
Citera
2021-10-22, 20:02
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strogarn
VC Barre och Victor Leksell

I gamla dagar så var Barre slang för "stort hus", "värkig villa". Men det kanske inte är så längre?

WC Barre = jävla stort utedass.
Citera
2021-10-22, 20:03
Medlem
ursprungligens avatar
Finns det någon som var i Dalen på "minnesstunden" i tråden? Varför klippte bara SVT direktsändningen efter 24 min? Ställde man in hela grejen? Att ingen från regeringen ville stå på ett nästan tomt torg i Dalen och göra bort sig kan jag fatta. Vet ni som var där om det hölls något tal över huvud taget?

Drog regeringens representant som SVT flaggat för när torget i Dalen var väldigt halvtomt? Varför bröt SVT sin direktsändning efter 24 min?
Citera
2021-10-22, 20:04
Medlem
Fatfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Att Einar var bög har ju hans transande på nätet helt klart bevisat. Jag tror att det var ett homosexmord.
Tror du är på rätt spår här! Han kan ha bögat med någon och nu blev han släckt för att det inte skulle uppdagas. Vem kan vara hans gaylover?
Citera
2021-10-22, 20:05
Medlem
Inte så jag sörjer denna gangsta-wannabe men jag håller med dig!

Utan det senaste decenniets invandring så hade nog Einar varit levande idag.
Citera
2021-10-22, 20:05
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananpuff
Är negrerna så dumma att de lade upp en video direkt efter mordet? Det här måste ju vara några andra. Så dumma kan inte ens bananapor vara
De hånar polisen. De vet att de inte kommer åka fast. Det är 5% av morden som blir uppklarade. Om de mot förmodan åker fast har de 4 års ungdomsvård framför sig.

Brösta en fyra och bli en hundragubbe. Vad exakt tror de att de är rädda för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in