2021-10-22, 20:01
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Margro
Nils hade aldrig vart död om vi inte tagit emot dessa Somalier och överdrivet invandringen. Så sorgsen i dag, 19 år.. Nils hyss hade vi kunnat ta om hand om inte alla pengar gick till integrationen av hans troliga mördare. Nää vi bör ta hand om våra egna först och må dessa somalier få lida tortyrdöden dom fått i sina hemländer.
Nils umgicks ju med dom du inte ville ta hit, försökte t.om prata som dom.

Förstår inte hur man kan känna sympati för denna grabb, visst fan är det tråkigt men man kan inte leka allan ballan hur länge som helst utan att någon som verkligen lever i den världen utan något att förlora testar en, man kan ju tycka att en kidnappning borde varit en tillräcklig varningsklocka men han fortsatte tydligen att leka gangster.
Citera
2021-10-22, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helloafrica
De kommer ju aldrig kunna döma någon ifall det var flera på platsen eftersom de måste veta vem som höll i vapnet.
Fel, det måste man inte.
Citera
2021-10-22, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richkid
Polisen söker videon, har någon kvar den?

https://streamable.com/3c5kby

Den enda jag har sparad. Är det den som efterfrågas?
Senast redigerad av CaliNali 2021-10-22 kl. 20:05.
Citera
2021-10-22, 20:03
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Varför skulle Bandidos bry sig om en random kriminell rappare?

För att Bandidos har väldigt nära band till kriminella rappare och förortsgäng. Större delen av deras styrelse består av förortsgangsters som står Nils Grönberg väldigt nära.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FatPPLrHrdrTkidnap
Det är en gammal video som florerat sedan nått år tillbaka.
Jaha haha vilken slump isåfall 🤣
Citat:
Ursprungligen postat av apple7676
När Einar gick ner till porten var han ensam eller med någon vän? Om han var med en vän blev också han skjuten?
Han var tillsammans med två vänner som inte blivit skjutna.

Någon som vet vem dessa rvå är.
Citera
Medlem
strogarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Han var 19 år och myndig Han hade en karriär baserad på gangstarap. Han tyckte att det var coolt.

Jag har förstått det. Läste du för övrigt mina kommentarer? Det är inte det jag pratar om.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Jo det står 60 gånger i tråden. Men vilka är Haval och Dara? därav min fråga.

Googla?
Citera
2021-10-22, 20:04
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Så en video samnytt har publicerat visar två somalier (?!) med pistoler och Hammarby sjöstad som location, publicerad en timme innan mordet. Med einars musik i bakgrunden. det är ju förmodligen dessa två avskum som har avrättat 19-åringen.

Vilka är dessa två egentligen?

Födda i Sverige? Gått i skola med någon man känner? Saknar pappa? Var gick det snett? Vilka är dessa sjuka missfoster och hur kan dom bo och leva här utan notis? Hur många finns det som kan göra sånt här egentligen? Blir förvånad.

Varför blir du förvånad? Somalier växer upp i någon dassig ort i en etta med 10 andra familjemedlemmar, IQt är dessutom inte på topp, hade jag varit i den sitsen hade jag också satsat på att bli grovt kriminell.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Nils umgicks ju med dom du inte ville ta hit, försökte t.om prata som dom.

Förstår inte hur man kan känna sympati för denna grabb, visst fan är det tråkigt men man kan inte leka allan ballan hur länge som helst utan att någon som verkligen lever i den världen utan något att förlora testar en, man kan ju tycka att en kidnappning borde varit en tillräcklig varningsklocka men han fortsatte tydligen att leka gangster.
Trängda råttor dödar varandra.
Citera
Medlem
FatPPLrHrdrTkidnaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Jaha haha vilken slump isåfall 🤣

Ingen slump, ett dåligt trollförsök.
Citera
Medlem
strogarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vetintengtomngn
jag har den

haha "polisen söker videon" det är inte direkt som att den är svår att få tag i. Varenda jävel har den
Citera
2021-10-22, 20:05
Medlem
Konstigt att Dree low inte skrivit något. Hans största hit var ändå tillsammans med Einar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in