2021-10-22, 18:13
Medlem
Fatfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alcudia
Sveriges svar på tupac… hahahaha…. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Roligaste jag läst på länge. Snubben kunde inte rappa för fem öre. Fint med lite självsanering dock!
Av det lilla jag sett av honom så påminner han om Skurt på tv3.
Citera
Medlem
GamleJans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otur2
Vad fan har jag för ansvar över dessa kaosblattar?

Jag lever mitt liv i lugn och ro, poppar popcorn och följer förloppet man själv förutspått sedan 20 år tillbaka.

Du som antagligen är vänster och har röstat för det här bär ansvaret, glöm att jag kommer att lyfta ett finger. In med militären och rensa upp i ”orten”.

+1
Citera
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cykelpump69
Det har säkerligen frågats innan men inte hittat något svar.
Fanns det någon video?
Vem har lagt upp isåfall, GM?

Citat:
Ursprungligen postat av staticage
Svt ”det behövs mer fritidsgårdar

Expressen ”offer för samhällets misslyckande.

Verkligheten är den att han hade pissföräldrar som inte lyckades styra upp honom bättre.
Lägg fokus och skuld på dom istället,dom bär ansvaret.

Sanningen är att han ville leka gangster. Och han fick som han ville.
Citera
Medlem
Alltid tragiskt när någon dör ung, oavsett vad den förtjäna eller gjort innan. RIP.

Men allvarligt, i undre världen finns regler att förhålla sig till och bryter man dessa så åker man på det. Detta visste Einar och t.o.m glorifiera det. Är man en sån äkta jävla G så är det väl detta man vill? Live and die fast

Hoppas hans död blir ett avskräckande exempel för unga som dras till denna kultur.
Citera
2021-10-22, 18:14
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuktenAvBajs
99% av er lyssnade inte ens på Einar och alla leker experter om vad som hände. Den som vet för mycket är troligtvis också inblandad direkt eller indirekt i mordet. Övriga bara spekulerar likt allt annat.

Man lyssnar inte på tragisk hjärndöd ortenrap om man är över 14? Rip i Einar ändå, jag ser honom som en svensk ung kille som tyvärr beblandar sig med äcklen i orten. Det är lätt att hamna fel…hoppas det blir en varning beblanda er inte med skräpet ungdomar
Citera
2021-10-22, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spacelobster
Ordbajsande förortsnolla ! Hur kul ere nu med miljoner på banken och en kula i pallet?
6 månader och ingen kommer ihåg ordpisse nisse och hans töntiga beats.
Grattis LOSER

inte ens "förortsnolla" einar bodde hemma hos morsan på södermalm
nä inte speciellt förvånande om man kaxar med såna typer.

ja kan dra lite paralleller till en speciell Lars vilks som också kaxade med "farliga typer"
Citera
2021-10-22, 18:16
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babelfisken
"Vänta bara tills detta blir ett vitt problem, då jävlar!" 😂😂😂

Känner att det kommer närmare för att han e vit och svensk det är väl inte så konstigt
Kan tillägga att jag knappt vet vem han är, hatar hiphop och har alltid gjort, vet knappt vem tupac är. Den mest korkade musikstilen av alla av korkade människor
Citera
2021-10-22, 18:17
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alcudia
Sveriges svar på tupac… hahahaha…. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Roligaste jag läst på länge. Snubben kunde inte rappa för fem öre. Fint med lite självsanering dock!

Visst visst, inte sveriges svar på Tupac. Men kunde inte rappa? La Tupac sånt här i samma ålder? Håll käften
Citera
Medlem
Och jag som trodde han hette einar.

Tydligen uttalar man hans namn som " ejnaar", typ.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatface
Av det lilla jag sett av honom så påminner han om Skurt på tv3.

Fick du inte tillräckligt mkt likes då din första kommentar eller vf skrev du den igen?

Tragisk...
Citera
2021-10-22, 18:18
Medlem
Felstavarens avatar
Nu råder det risk för hämnd enligt polisen. Någon som vet vem/vilka det är som eventuellt står i skottgluggen då? Vågar man hoppas på att fler usla musiker/gangsterlivsstilsambassadörer ryker snart?
Citera
2021-10-22, 18:18
Medlem
Realisten73s avatar
Bra att det rensas upp bland WT slöddret.
Negrer, SFI barn, kebabtekniker samt WT slödder får gärna självsanera sig själva så länge de låter oss vanliga Svenskar som gör skäl för lönen får vara i fred.

För varje ovanstående kategori som har ihjäl varandra så har vi hederliga skattebetalare fått lite extra tillbaka både i plånboken och för all jävla skatt vi lägger på alla dessa jävla drägg som sitter inspärrade i våra fängelser runt om i vårt avlånga land.

Som man bäddar får man ligga. Ni som sympatiserar med dessa drägg, tänk om. Denna lille Nils var ingen ängel som en del verkar tro. Beblandar man sig med hustlers och skriver idiotiska texter som bäddar för problem så får man fan stå sitt kast.

Enda jag kan känna sympati med är hans kära mor, Lena Nilsson. En mycket hyvens kvinna som jag hade förmånen att tillbringa en veckas semester med i mitten på 70-talet!

Med facit i hand så kan hon fan inte haft det enkelt med den grabben. Sen visst, man älskar sina barn - oavsett, ens barn är ens barn. Så känner med henne.

Dock hyser jag ingen som helst medkänsla för hennes sons död. Tyvärr!
Senast redigerad av Realisten73 2021-10-22 kl. 18:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in