Citat:
Ursprungligen postat av
SpaceShip123
Brukar du ta tag i dina egna problem eller gör mamma det åt dig? Vad föreslår du att politikerna gör? Och nu vill jag inte höra ”hårdare straff” för om du är något bildad och kan läsa vetenskapliga artiklar så vet du att det inte hjälper med hårdare straff.
Så vad tycker du politikerna ska göra?
För vi vet ju hur bra det gick med er rassar över corona, för alla följde ju restriktionerna och tog sina vacciner, precis som politikerna förespråkade.
De kanske ska strunta i allt precis som de gör nu och fortsätta att bara prata i media om hur jobbig situationen är. Det är så tråkigt att någon skjuts…. Hujedamej …
Nä! Det bästa är väl att låta det vara som de är.
Låta gängen hålla på som de gör och uppmuntra till mer våld och skita i att skärpa straffen på skjutningarna. Det bästa är väl att de får skjuta ihjäl varandra och vi andra får leva i ett otryggt samhälle.
Mindre poliser i Järva och låta de olika nätverken härja fritt och ta över makten och hoppas att drogförsäljningen ökar mer och mer. Fint med ett samhälle fullt med droger skjutningar youtubefilmer där kriminella flashar med bilar klockor och kontanter.
Jag hoppas att min dotter inte ska kunna gå ut på kvällarna och att vi som bor i närförort inte heller kan gå ut på kvällarna för att det dagligen kör förbi polisbilar i fullfart pga skjutningar precis som det gör idag.
Jag hoppas jag får höra helikoptern hovra över taket där jag bor precis som jag gör i denna minut och varje kväll. Den flyger lågt och står still flera minuter och då bor jag i ett område med enbart svenskar.
Du undrar vad jag tycker politikerna ska göra.
Vad tror du?
Låt det bara fortgå för vem har ansvaret och vem kan göra något ?
Är det du och jag eller tant Agda som ska göra något och har ansvaret?
Du undrar vad jag tycker att politikerna ska göra?
Du undrar även om min mamma brukar ta hand om mina problem?
Nej… hon är död och jag är själv mamma
Hon dog av ålderdom för flera år sedan.
Vilken idiot du är … ursäkta.