Citat:
Ursprungligen postat av
4608
Förstår inte vad fan han gjorde i Sverige om han hade 10 miljoner i net worth. Finns ju bra mycket softare länder att vistas i än Sverige i Oktober. Att man ens stannar i Stockholm om man har ett dödshot över sig tyder ju på att man är helt jävla pantad.
Eller är det så att tillgångarna var begränsade/frysta av polisen då de ville att han skulle vittna och inte kunna ta sig härifrån lika enkelt?
Det förstår inte jag heller.
Han kunde ha bosatt sig i ett varmare land på betryggande avstånd från Sverige. Som jag och många andra med mig har sagt tidigare, så är risken alltid stor om man umgås i kriminella led att det hela slutar med ond bråd död. Många gånger dessutom i unga år som den här unge mannen som endast blev 19 år.
Vi gör alla våra val under livets gång hur vi vill leva. Nils Grönberg valde själv det här livet. Ingen tvingade honom till detta. Han visste också att det var en mycket farlig miljö att vistas i. Allt han lämnade efter sig från sin korta men intensiva musikkarriär kommer nu att ärvas av hans föräldrar.