2021-10-21, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Gratulerar.

Ditt mål blir nu att få så täta injektioner som möjligt, gärna 1 gång i veckan även om det är naivt att tro i Sverige. Försök få bort allt fett på kroppen för att minska aromatisering. Försök undgå AI då det sliter på kroppen.

Hcg håller igång din egenproduktion så bollarna dina kommer inte krympa och förhoppningsvis håller du igång fertiliteten din.
Jag kör var 13 dag. Tycker det är bra. Tror du man har fler fördelar av att förkorta ytterligare? Kör 1 ml.
Citera
2021-10-21, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asrider
Jag kör var 13 dag. Tycker det är bra. Tror du man har fler fördelar av att förkorta ytterligare? Kör 1 ml.
av vad för läkare får du så täta? Snälla dela med er!!!
Citera
2021-10-21, 11:35
Medlem
Citat:
Du hade haft jämnare nivåer med 1 gång i veckan eller tillochmed mindre, men det börjar bli opraktiskt om man ska sticka oftare.

1ml = 250mg testosteron, så du laddar bra. 125mg i veckan är lite lite upp mot suprafysiologiskt så det är bara att gratulera.

Du ligger 20% högre än vad en frisk man gör på sitt bästa.

Se till att passa på dieten, ta bort onyttiga fetter och lyft tungt och regelbundet.

Jag går själv på TRT och det förändrade mitt liv, jag hade innan handikappade smärtor i ryggen och nu är jag helt smärtfri och har det extremt bra med kroppen min. Som natt och dag.
Citera
2021-10-21, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Du hade haft jämnare nivåer med 1 gång i veckan eller tillochmed mindre, men det börjar bli opraktiskt om man ska sticka oftare.

1ml = 250mg testosteron, så du laddar bra. 125mg i veckan är lite lite upp mot suprafysiologiskt så det är bara att gratulera.

Du ligger 20% högre än vad en frisk man gör på sitt bästa.

Se till att passa på dieten, ta bort onyttiga fetter och lyft tungt och regelbundet.

Jag går själv på TRT och det förändrade mitt liv, jag hade innan handikappade smärtor i ryggen och nu är jag helt smärtfri och har det extremt bra med kroppen min. Som natt och dag.
Ja tyvärr som ensamstående, heltid, är jag låst ett par år framöver. Finns ingen tid att gynna alls just nu. Men förstår att jag kommer få något bättre resultat när det blir möjligt.

Frågan jag ställer mig är jj såklart om det är värt besväret med veckovis stickande för ännu jämnare nivå.
Citera
2021-10-21, 17:07
Medlem
Citat:
Ja tyvärr som ensamstående, heltid, är jag låst ett par år framöver. Finns ingen tid att gynna alls just nu. Men förstår att jag kommer få något bättre resultat när det blir möjligt.

Frågan jag ställer mig är jj såklart om det är värt besväret med veckovis stickande för ännu jämnare nivå.

Du verkar ha mycket frågor kring stickintervaller och nivåer. Och om man läser mellan raderna verkar mycket av informationen komma här ifrån forumet eller? Har du träffat en läkare och ställt dessa frågor?
Citera
2021-10-21, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Du verkar ha mycket frågor kring stickintervaller och nivåer. Och om man läser mellan raderna verkar mycket av informationen komma här ifrån forumet eller? Har du träffat en läkare och ställt dessa frågor?

Läkare försvarar sjukvårdens behandlingsmetoder, även om det är bättre med tätare intervaller
Citera
2021-10-21, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlubberBlubber
Läkare försvarar sjukvårdens behandlingsmetoder, även om det är bättre med tätare intervaller

Ja vi vet att du tycker det. Men det är bara en åsikt du har.
Citera
2021-10-21, 21:14
Medlem
Citat:
Inte fått så mkt mer svar än att, ja det är möjligt att det blir bättre, prova!
Har tagit en del tester vid olika intervall. Verkar ligga i 35 som dalvärde med NV. Lite onödigt högt kanske men men.
Citera
2021-10-21, 21:30
Medlem
Citat:
Inte fått så mkt mer svar än att, ja det är möjligt att det blir bättre, prova!
Har tagit en del tester vid olika intervall. Verkar ligga i 35 som dalvärde med NV. Lite onödigt högt kanske men men.

Mitt råd är att ha tålamod, jag vet inte hur långe du gått på trt men det tar tid att hamna rätt.
Och allting handlar om balans, 35 i dalvärde kan verka bra men då finns risken att östrot och andra markörer sticker iväg och stökar till det med måendet. '

Jag tänker att man ska försöka få ut så mycket välmående som möjligt av så lite testo som möjligt. Strunta i om du ligger på 35 eller 25 det är hur du mår som spelar roll. Och om man mår bra på 25 är det troligtvis bättre på längre sikt.
Citera
2021-10-21, 21:33
Medlem
Citat:
Mitt råd är att ha tålamod, jag vet inte hur långe du gått på trt men det tar tid att hamna rätt.
Och allting handlar om balans, 35 i dalvärde kan verka bra men då finns risken att östrot och andra markörer sticker iväg och stökar till det med måendet. '

Jag tänker att man ska försöka få ut så mycket välmående som möjligt av så lite testo som möjligt. Strunta i om du ligger på 35 eller 25 det är hur du mår som spelar roll. Och om man mår bra på 25 är det troligtvis bättre på längre sikt.
Vettigt.
1.5 år. Tycker ert känns okej såhär. Men HB har stigit. Ska kontrollera snart igen. Om fortsatt så får kaag förlänga intervall. Har inte tid lämna prover nu.
Citera
2021-10-21, 22:18
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:

Klokt resonemang.
Citera
2021-10-22, 15:17
Medlem
Har nu lyckats argumentera till mig intervall på 2 veckor (nebido) vilket jag är överlycklig över. Ni som har erfarenhet av att sätta så täta intervaller som möjligt, skulle ni säga att nebido 250 mg e14d är tätt nog för att uppnå stadiga värden med ett östro som inte springer iväg osv… med andra ord om man skulle kunna gämnföra det med test c 2 gånger i veckan tex
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in