Citat:
Ursprungligen postat av
EmmeLee
Ja du- det mest troliga är ju att hon tagit fram vapnet tidigare och hotat honom under sina episoder . Därav att han nu när han ville att hon skulle flytta för alltid - valde att filma för att kunna anmäla henne.
Sen säger ju hon att det är han som räddat henne från att ta livet av sig när hon sitter i polisbilen . Vilket hon sen ändrar till tvärtom samtidigt som hon påstår att hon minsann skjutit i marken och massa andra lögner.
Hur orkar man ens leta efter en anledning och ursäkt.
Hon är ju störd på riktigt
Ringde inte ens 112 förrens 10 min efter
Du frågar om jag är ett troll och sen svarar du inte mig på det. Utan fortsätter göra påhopp och hitta på egna saker, vill du att vi ska tro på dom?
Jag är om du nu tvunget vill veta, - en ganska nyinflyttad i Bålsta, jag bor alltså inte så långt därifrån och jag började intressera mig för detta fall när jag och en granne såg en kortvuxen, småfet liten kvinna med långt ljust hår stå och gråta och skrika lite eller så låter hon så när hon gråter denna korta kvinna.? jag skriver fet eller kraftig för det är ord du använder så du förstår. Jag trodde då att det var den berömda Lydia. Så jag kollade upp Lydia och såg då att det var en lång vacker och smal kvinna, ja den Lydia jag såg var mkt vacker. Med ett härligt leende. Jag förstår att Emil föll för henne, absolut.
Jag förstod då att denna korta kvinna som var där, var någon annan? men vem? Hade han fler kvinnor på gång? och så startade mitt eget intresse. Nu ska jag snart lämna Bålsta igen, känner inte att jag trivs alls här. Så vill du sluta kalla folk för efterblivna och troll?
Du verkar vilja leva i en diktatur Emmelee, du och några andra. Ni hör att det finns en video där Lydia skjuter Emil och då är saken klar. Lägg ner all utredning. Lås in henne och släng nyckeln.
Men finns det fall med förmildrande omständigheter? Jag vill säga ja på den frågan. För jag vill veta vad som hänt innan. Vad trigga igång detta. Det är ingen ursäkt och jag önskar bara att rättvisa sker.
Läste om en kvinna i mellanöstern, hon hade blivit våldtagen av sin man, misshandlad, barnen misshandlades och hon ville inte leva längre. en dag dödade hon honom då han gick på ett av barnen. Hon skulle stenas ihjäl. Och hon blev ihjälstenad inför sina barn mfl. Det fanns inga förmildrande omständigheter. Hon döda mannen. Punkt slut.
Det är den världen vissa verkar vilja leva i. Jag är inte en utav dom.
Vet inte om det är sant? Men har hört att hans barn var med på rättegången och såg filmen när deras egen pappa blev ihjälskjuten? jag hoppas bara detta är ett falskt rykte, för annars ifrågasätter jag föräldrar som låter sina barn se sånt. Hur ska det någonsin kunna glömma? Hur ska det någonsin kunna må bra isf? det räckte väl med elände? Stackars stackars barn isf.