2021-10-22, 10:33
Medlem
rosa_humlas avatar
Förskräckligt, mina tankar går till de anhöriga
Citera
2021-10-22, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trojen25
Menar att andra har citerat exakt samma sak som du och jag svarade dom. Ber om ursäkt.
Jag vet mycket väl att ni inte menar folk från Europa MEN det påverkar oss ändå. För vissa SDare ser inte skillnad och det är så trist för oss alla.

Det kanske du ska vara glad för i sådana fall eftersom det gör din europeiska bakgrund mer normal. När jag var liten så hade vi EN Turk i skolan och det var jävligt exotiskt ska jag säga. Men som det ser ut idag med dessa horder av stenåldersmänniskor från Afghanistan och Afrikanska bergsgorillor så är det väl ingen som ens lägger märke till en Turk längre om det inte står i en minaret och gapar.
Citera
2021-10-22, 10:34
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Ja det var ju tråkigt det här hörni, aldrig kan vi lyssna på nya fina låtar från Einar igen.
Citera
2021-10-22, 10:35
Medlem
citymormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Nä, för Håkan lär inte hända mkt, gå från lägenheten till ngt söderhak o dricka Chai latte o hem.

Einar träffades av flertalet skott, tyder på bestämdhet o inga nervösa förstagångs skjutare.

Dagen efter mordet är det ett Hammarby sjöstad i chock. Claudio Arrano bor i området och säger till Expressen att han satt i vardagsrummet när han hörde sex skott.
Citat:
– I början trodde jag att det var tvärbanan, men så visade det sig vara skott [...] Jag kunde aldrig tänka mig att det skulle ske här, säger han till Expressen.

Att fly till fina områden med hjälp av pengar räcker inte längre...

Det var väl ett beställningsjobb av kränkta yoyo's, kanske någon guldbagge nominerad rappare är involverad?
Citera
2021-10-22, 10:36
Medlem
Mufffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha
Vet inte vem det här är, har aldrig hört musiken. Bara en snutt från radion i morse. Intetsägande låtar tydligen.

Vid den åldern borde han inte vara ute om kvällarna utan sitta och dricka te med sin mor.
Gjorde du det vid 19 års ålder?

Play stupid games, win stupid prizes. En avrättning av en så pass stor artist lär ge ringer på vattnet. Blir svettigt för Mats Löfving & co framöver.
Citera
2021-10-22, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Ja det var ju tråkigt det här hörni, aldrig kan vi lyssna på nya fina låtar från Einar igen.

Ett hårt slag mot musiksverige.
Citera
2021-10-22, 10:40
Medlem
Eftersom Einar misstänks för en sk knivskärning den 9/10 så är detta inte förvånande. Kan der vara en hämnd för detta?
Citera
2021-10-22, 10:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Ett hårt slag mot musiksverige.
Nej
Citera
2021-10-22, 10:43
Medlem
esteban69s avatar
Sveriges 2pac och Eminem
Citera
2021-10-22, 10:43
Medlem
Vad är det ens för djur/monster som klarar av att skjuta en person på nära håll med 7 skott?

Sverige? Var befinner vi oss, samtidigt fortsätter majoriten av Sverige att låtsas, förneka, sköter sitt tills det händer något i ens närhet, först då kanske man reagerar.

Vi behöver befria Sverige från löss.
Citera
2021-10-22, 10:44
Medlem
Snackas om ett pris på hans huvud… någon som vet hur mycket det handlar om? Vet att det såklart är svårt men jag har aldrig direkt fattat hur mkt man snackar. Är de flera hundratusen eller mindre?
Citera
2021-10-22, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Varför säger folk det var en tidsfråga? Hade han vittnat? Vad hade han gjort förutom att folk i förorten var avundsjuka på honom?

Exakt detta. Allt handlar bara om avundsjuka. Jävla töntar som dödar en människa för att deras egna liv är misslyckade. Var inget fan av Einar, men blir så jävla trött på ungdomar som tror dom är något för dom har en pistol. Inte män nog att ta hand om sig själva eller sina familjer, så istället kompenserar dom för det genom att döda folk. Fyfan. Att hålla i en pistol och trycka av kan vem som helst göra.

De som ligger bakom detta kommer förr eller senare bli dödade av någon i sina egna gäng, när avundsjukan väl når dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in