Citat:
Ursprungligen postat av
Trojen25
det har jag nämnt nu minst 10 ggr i mina svar.. Har inte de invandrare som jobbat och sköter sig och betalt skatt rätt till att bestämma lika mkt som dig om vem de vill ha här eller ej? Eller det gäller bara "etniska" svenskar?
Och btw.. När har du gjort det? Det enda du har sagt är att alla ska få bo här och jag är rasistisk när jag tycker något annorlunda.. Dom är ju trotts allt "födda" här
Och den enda fråga du har ställt är hur det skulle påverka mig om en invandrare kommer hit och vägrar jobba. Jag är ju ändå redan så "rik" bara för att jag råkar vara svensk trotts allt..
Eller har du skrivit typ 10 svar som blivit osynliga nu för att mod har tagit bort alla som jag inte har hunnit sett för att jag har gjort annat?
I så fall så..
1. Sluta vara så crazy att du citerar mig 10 gånger utan att jag ens hinner svara. Tecken på att du är ett psykfall..
2. Vi alla vet att du inte har gjort det redan. Så sluta sitta här och ljuga så förbannat, annars är det helt slutdiskuterat din lilla pundar hjärna. Du är så jävla hippie hög att du har blandat ihop mig med någon annan.