2021-10-22, 10:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
När en person refererar till sin farfar så refererar du till dina förfäder för hundratals år sedan?

Relevant för debatten ditt jävla ägg?

Vissa hur bra blod och jord koppling till Sverige man har. Hade man inte farfar som slogs vid Narva , så kanske man inte skall kall sej för svensk. Min farfar slogs vid stalingrad emot kommunisterna.
Citera
2021-10-22, 10:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trojen25
det har jag nämnt nu minst 10 ggr i mina svar.. Har inte de invandrare som jobbat och sköter sig och betalt skatt rätt till att bestämma lika mkt som dig om vem de vill ha här eller ej? Eller det gäller bara "etniska" svenskar?

Och btw.. När har du gjort det? Det enda du har sagt är att alla ska få bo här och jag är rasistisk när jag tycker något annorlunda.. Dom är ju trotts allt "födda" här
Och den enda fråga du har ställt är hur det skulle påverka mig om en invandrare kommer hit och vägrar jobba. Jag är ju ändå redan så "rik" bara för att jag råkar vara svensk trotts allt..

Eller har du skrivit typ 10 svar som blivit osynliga nu för att mod har tagit bort alla som jag inte har hunnit sett för att jag har gjort annat?

I så fall så..
1. Sluta vara så crazy att du citerar mig 10 gånger utan att jag ens hinner svara. Tecken på att du är ett psykfall..
2. Vi alla vet att du inte har gjort det redan. Så sluta sitta här och ljuga så förbannat, annars är det helt slutdiskuterat din lilla pundar hjärna. Du är så jävla hippie hög att du har blandat ihop mig med någon annan.
Senast redigerad av Santoku 2021-10-22 kl. 10:23.
Citera
2021-10-22, 10:20
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Aldrig hört talas om personen, men han verkar vara väldigt känd.

Mest känd i barnkanalen P3, så ingen som vanligt folk känner till
Citera
2021-10-22, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tendielord
https://www.youtube.com/watch?v=nGI63h4RAlo

Alla misstänkta i en video? På sätt och vis är det big drippa som gjort det. Hetsat alla mot varandra.

I Einars senaste video så erkänner han att han beställt mordet på Havals bror.
Så om han visste att han va anklagad för det och de väntat på honom, varför gå ut med det?
Ger man sig in i leken får man leken tåla
Senast redigerad av pitowiro 2021-10-22 kl. 10:25.
Citera
2021-10-22, 10:22
Medlem
.-.-.s avatar
Nu upprepas samma visa som när Vilks dog, en massa näthat från orten på nätet.
Kommer bli många fester nu när Einar är död.
Gissar på att media inte kommer våga uppmärksamma detta.
Citera
2021-10-22, 10:23
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chollen
Typ en bra polare

Nja, Haval betyder "smutsig hund" har jag för mig
Citera
Medlem
Ograsts avatar
Börja att titta på kretsen kring de ”artister” som var med och planerade/utförde kidnappningen av honom. Rätt sjukt att Yasin blev utsedd till årets artist trots att satt häktad för kidnappningen.
Citera
Medlem
Nån som har videon ?
Citera
Medlem
Då var det dags igen. Den här gången lägger polisen orimliga resurser på att utreda och få fast någon skytt. Så länge "brottsoffren" är kriminellt slödder, svart som vit, vore det mycket bättre att självsaneringen får ha sin gång. Spara resurserna tills skjutandet drabbar oskyldiga.
Citera
2021-10-22, 10:24
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
Pga massinvandringen har de kommit hit. Hade vi bara tagit hit arbetskraftsinvandrade från övriga Europa, Indien, Iran, Kina, Japan, Sydkorea, USA och Kanada hade vi aldrig suttit i denna situation kombinerat med en legalisering av cannabis. Klart invandringen har med detta att göra. Men media vill berätta en annan bild för dig därför är du hjärntvättad om något. Hoppas alla ungar inser vad politikerna gjort med detta en gång fina land och röstar bort regeringen nu efter Einar dog. Absolut att de flesta invandrare vill ha lugn och ro men den siffran är inte 99,99% utan snarare 90-95%. Sen har bara 5% asylskäl som kommer till Europa knappast flyktingar vi snackar om. Einar var ung med en lovande rapkarriär vet inte varför han skulle börja lägga sig i gängen. Han hade inte vad som krävdes där till skillnad från musiken så nu fick vi se resultatet av det

Helt rätt, Negrer och blattar kommer från skitländer som inte ska tas in. Håll allt det där utanför.
Nu ser vi resultatet av en tafatt regering (sossarna) och kriminalitet där du mer eller mindre kan uppleva en gängskjutning när du går till jobbet.
Citera
2021-10-22, 10:25
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdare
Kan man tänka sig att det kanske blir lite ändring nu när gängvåldet flyttat till Södermalm och drabbar grannarna som brygger Ipa och kör lådcykel och verkligheten som många tvingas leva i plötsligt drabbar även miljöpartisterna och de goda i innerstan?

Oklart vad du menar?

Einar kom visserligen från "de goda i innerstan" som du beskriver, men han hade själv gjort en omvänd klassresa och befann sig nu precis mitt i den kriminella gängmiljön.

Så det är inte så att "gängvåldet drabbar drabbar grannarna som brygger Ipa och kör lådcykel" (förutom Einars stackars föräldrar).
Citera
2021-10-22, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Santoku
Och btw.. När har du gjort det? Det enda du har sagt är att alla ska få bo här och jag är rasistisk när jag tycker något annorlunda.. Dom är ju trotts allt "födda" här
Och den enda fråga du har ställt är hur det skulle påverka mig om en invandrare kommer hit och vägrar jobba. Jag är ju ändå redan så "rik" bara för att jag råkar vara svensk trotts allt..

Eller har du skrivit typ 10 svar som blivit osynliga nu för att mod har tagit bort alla som jag inte har hunnit sett för att jag har gjort annat?

I så fall så..
1. Sluta vara så crazy att du citerar mig 10 gånger utan att jag ens hinner svara. Tecken på att du är ett psykfall..
2. Vi alla vet att du inte har gjort det redan. Så sluta sitta här och ljuga så förbannat, annars är det helt slutdiskuterat din lilla pundar hjärna. Du är så jävla hippie hög att du har blandat ihop mig med någon annan.

Menar att andra har citerat exakt samma sak som du och jag svarade dom. Ber om ursäkt.
Jag vet mycket väl att ni inte menar folk från Europa MEN det påverkar oss ändå. För vissa SDare ser inte skillnad och det är så trist för oss alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in