2021-10-22, 03:34
Medlem
xoplagues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santoku
Så om man ska utgå ifrån det du säger. Och hur historien EGENTLIGEN alltid brukar vara när det kommer till blattar och negrar..

* Yasin och Haval betedde sig förmodligen som fittor emot han, då dom också ville vara coola. Dom vill ju också vara lika ball som 2PAC! Och efter ett tag tänkte Einar säkert "well fuck them. I'll call them out for what they are.." Precis det man borde göra mot exakt såna horungar.. För allas trevnad.
Till o med horungens egen mamma skulle kunna få hjälp av någon som snitchade mot honom på det.

* Haval låtsades att han ägde Einar, o försökte knulla med eller våldtog till o med kanske Einars lillesyrra.. Eller kanske bara snodde något från han. Du vet så där som blattar brukar kunna göra. Sno ifrån andra.. Vet inte, han kanske inte ens har någon lillesyrra..

Med andra ord som vanligt där det är blattar inblandat. Det som kallas för ett klassiskt mindrevärdes komplex. På nått sätt är dom sura på livet för att dom inte fick va vita. Kanske lite avundsjuka på att Einar faktiskt klarar av att droppa bars.

Kan det vara något sånt som har hänt här?

Edit: Haha.. Nämen! Se på fan.. Scrollar upp en liten bit direkt efter att jag skickat. Och får se att HAVAL FAKTISKT VÅLDTAR.

MEN DÅSÅ... Som vanligt när det handlar om smutsblattar och negrar.. Oväntat.. Och jag satt bara här och funderade lite ikväll om det kanske kunde vara något mer som hänt i det här. Än vad Du faktiskt är villig att dela med dig utav.. Din svarta lilla retard..

Ingen skyddar Haval..Problemet är att EINAR ville umgås och beefa med blattegangsters, riktigt låg iq drag av honom ngl
Citera
2021-10-22, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomplantfan
Han har ju varit kidnappad en gång. Så lugn kan han ju inte ha varit.

Så om man blir kidnappad är man inte lugn? man kan vara helt normal???? om man blir kidnappad
Citera
2021-10-22, 04:32
Medlem
EnLitenkilles avatar
Citat:
Förstår dock inte varför han höll på som han gjorde för. Var ju som han gjorde en speedrun av att bli mördad. Han verkade ju göra allt för att sticka i ögonen på fel personer. Hade han dödslängtan?

Trodde nog att han var odödlig!
Citera
2021-10-22, 04:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sFBs
Var fanns mor och far när deras minderåriga son lekte gangster och rappade om just detta som nu skedde honom?

Det kliade inte deras ryggar så länge pengarna strömmade in.

Ska försöka förstå mig på ditt resonemang.
Menar du att om den mördade och dess föräldrar är dumskallar så sörjer dom inte?
Citera
2021-10-22, 04:46
Medlem
DrLECTERs avatar
Ahhh Så ska pressen slå upp stort hur djävla bra han var och det ena värre än det andra.
Han var en snubbe som hade åtskilligt på sitt samvete. Annars hamnar man inte i vissa
papper. Kund hos polisen hette det en gång.
Överlag verkar Rappkulturen ha dragit åt sig åtskilliga pundhuvuden.
Trodde inte rapp och kriminell var ett måste.
Nej nu är vi av med honom och nästa står där bara och väntar.
En sak med detta helvets skjutningar är att gökrna rensar ut sig själva efterhand.
De gillar död så mycket så varför inte konvertera till den allra mest fundamentalisiska miljön
så finns det ju i alla fall en anledning att dö

De här två jepparna som tog gisslan på Hällbyanstalten och krävde att få kebab till alla på kåken.
Är det där nivån så prövar vi med att dra in skithuspapperet också framöver.
Vem har sagt att man får äta vad man vill i ett fängelse. Nej nej nej där ska den som prova på att lära
sig att där äter man vad som bjuds även om det luktar skit. Det ingår i straffet.
Och framöver ska det banne mig betalas för att få något.

Allt har varit alldlelse för billigt allldeles för länge i det här jävla landet.
Nu ska bullarna banne mig betalas. Så se till att jobba på i fängelsets verkstad för 18:50 i timmen.
Citera
2021-10-22, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sFBs
Var fanns mor och far när deras minderåriga son lekte gangster och rappade om just detta som nu skedde honom?

Det kliade inte deras ryggar så länge pengarna strömmade in.

Exakt min tanke, de borde ha vetat att om man leker med elden blir man bränd...
Citera
2021-10-22, 04:54
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Citat:
Precis, var väl väntat. Var väl egentligen bara en tidsfråga.

Varför säger folk det var en tidsfråga? Hade han vittnat? Vad hade han gjort förutom att folk i förorten var avundsjuka på honom?
Citera
2021-10-22, 04:55
Medlem
Haajibs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VaccinDodar
Vi hurrar varje gång en lågIQ mena blir slaktad, som när haval slaktades som en gris

Varför har han vantar på sig när det är varmt ute?
Citera
2021-10-22, 05:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Varför säger folk det var en tidsfråga? Hade han vittnat? Vad hade han gjort förutom att folk i förorten var avundsjuka på honom?

Han/hans brushor hade ihjäl Havals bror.
Han har varit väldigt kaxig i sina raptexter, övermod.

Han kände väl att han var tvungen att kaxa sig lite efter våldtäktskidnappningen, redan dagen dagarna efter så var han dryg på instagram.

Håller man på så i den världen så blir man inte långlivad, tragiskt på en liten tanig blekfet nittonåring.

Undrar vems huvud som rullar nu?

VIF
Citera
2021-10-22, 05:07
Medlem
1. Jag kan inte fatta att Einars föräldrar körde den här rättegången, vilka puckon. Nu var det ju flera hundra gråzonare som ville åt hans huvud. Vilka ägg till föräldrar.

2. Jag bor i Skarpnäck, var ute och gick ikväll, såg en person med mask 23.30 komma ut från ingenstans/dunge. Utan jycke eller något, kändes megafishy. Skarpnäck / Havals-gäng är mest troliga.
Citera
2021-10-22, 05:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AzoleHoe
1. Jag kan inte fatta att Einars föräldrar körde den här rättegången, vilka puckon. Nu var det ju flera hundra gråzonare som ville åt hans huvud. Vilka ägg till föräldrar.

2. Jag bor i Skarpnäck, var ute och gick ikväll, såg en person med mask 23.30 komma ut från ingenstans/dunge. Utan jycke eller något, kändes megafishy. Skarpnäck / Havals-gäng är mest troliga.

Jag bor också i Skarpnäck och det var jag som tog en kvällspromenad.
Citera
2021-10-22, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Är nog annorlunda när man blir skjuten, vakat hos och tagit hand om flera som gått bort. Varken urin eller avföring.
Blir så när man står upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in