2021-10-22, 08:40
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
105 000 Online på Flashback. Nästen 1 % av Sveriges befolkning. Kan detta vara ett rekord för forumet? Kan tänka mig att terrordådet på Drottninggatan också drog en så hög siffra.
Detta + läckan av Zara Larssons nakenbilder pajar allt!
Citera
2021-10-22, 08:43
Medlem
Först tänkte jag: jaha men politiker kanske tar det här med skjutningar på ett lite större allvar nu när det är en vit som blivit skjuten.
Sen kom jag på att de inte kommer bry sig pga att han var en ortengrabb 🙃
Citera
2021-10-22, 08:45
Medlem
Auswanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autodidis
Man betalar högst marginalskatt i världen och får vårdköer, bostadsbrist, polisbrist, låga straff för kriminella och flest skjutningar i europa.

Vad sjutton?
Si, vi betalar mellan 50-70% skatt (om man räknar på inkomstskatt, arbetsgivaravgift, moms och punktskatter). Borde man då inte rimligtvis förvänta sig en sjukvård och rättsväsende i toppklass!? heheh, nope.. intressant dock hur vissa påstår att MER skatt kommer lösa problemet. Ok.. så när vi kommer upp i 90% skatt kanske problemet är löst, eller varför inte 100%?

Men åter till topic. Tråkigt att han dog, han vara bara 19 år! Kan inte minnas att jag lyssnat på hans musik, ska kolla lite på tuben.
Citera
2021-10-22, 08:46
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Vem bryr sig att en neger-wannabe har blivit avrättad. Han får skylla sig själv som han härjat runt och via sin fullständigt värdelösa musik glorifierat kriminalitet, droger och annat trams.

Det tragiska är inte hans död, utan hur unga individer som inte vet bättre ser upp till clowner som Einár mfl. Nu slipper vi äntligen att höra mer från honom och tids nog är han bortglömd för evigt. Du får vad du förtjänar.

I kväll blir det en lite finare köttbit till middagen och ett eller flera glas med en god champagne av det torrare slaget.

/ Leif
Citera
2021-10-22, 08:48
Medlem
sveriges mest väntade mord sedan Erik den fjortonde
Citera
2021-10-22, 08:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fettberg
Först tänkte jag: jaha men politiker kanske tar det här med skjutningar på ett lite större allvar nu när det är en vit som blivit skjuten.
Sen kom jag på att de inte kommer bry sig pga att han var en ortengrabb 🙃

Varför skulle politiker bry sig?
Citera
2021-10-22, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sFBs
Var fanns mor och far när deras minderåriga son lekte gangster och rappade om just detta som nu skedde honom?

Det kliade inte deras ryggar så länge pengarna strömmade in.

Vad fan yrar du om? Vad gjorde föräldrarna för fel menar du när han var minderårig? Att de inte låste in honom i ett tomt rum och sakta själva tog död på honom? Ganska sjukt att ens få en sådan tankekedja ang skulden i detta fall. Han blev kallblodigt avrättad av en gravt störd individ. Allt annat är ovidkommande.
Citera
2021-10-22, 08:49
Medlem
Felstavarens avatar
Rätt väntat. Play stupid games, win stupid prises.

Nu blir det spännande att se vem som hittar gärningsmannen först, polisen eller P3 Guld.
Citera
2021-10-22, 08:52
Medlem
Nu vaknar politikerna också, klart de inte kan vara tysta när skjutningen inträffar på söder, med svensk som blivit mördad.
Citera
2021-10-22, 08:52
Medlem
Cuckslayers avatar
Så går det när man lajvar neger/blatte.

Degenererad skräpmusik.
Citera
2021-10-22, 08:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
sveriges mest väntade mord sedan Erik den fjortonde

Nja. Sveriges mest väntade mord sedan Olof Palme mördades av dekorimamannen, polismannen Anti Avsan.
Citera
2021-10-22, 08:53
Medlem
Tragiskt; ytterligare en påminnelse om samhällets förfall.
Uppskattade hans musik - inte jiddret runt honom.
Hur länge ska regeringen acceptera att våra barn mördar varandra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in