2021-10-22, 08:30
Medlem
Lugn nu vi ska reda ut detta tillsammans.

1. VILKEN ÄR MORDPLATSEN (adress)?
2. TIDPUNKT FÖR MORDET (datum klockslag)
3. HAR NÅGON SETT ELLER HÖRT VAD SOM HÄNDE?
Citera
2021-10-22, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Det finns vettig invandringspolitik och så finns det SD och rasism. Alltför många blandar ihop detta.
Vettig invandringspolitik är INTE att stänga gränserna rakt av och tro att problemet därmed löses automatiskt.
Med det sagt så är vettig invandringspolitik inte heller att öppna gränserna och låta folk flöda fritt.
Det är så märkligt att så många inte ser hur många lager som finns emellan dessa två alternativ och hur många möjligheter som finns.

Du är redigt flummig, är du hög?
Citera
2021-10-22, 08:31
Medlem
stilichos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
Expressen augusti 2019:
Einár bor just nu på ett HVB-hem (hem för vård eller boende) i Dalarna där han är placerad enligt LVU (lag med särskilda bestämmelser om vård av unga). Något som försvårar processen att spela in musik och videor.
– Det är mer jobbigt att folk inte kan se att man har en framtid. Jag har ändå byggt upp en bra framtid nu. Det är upp till socialen, jag har inga svar på varför de håller mig kvar just nu men jag är på väg ut.

(det krävs mycket för att få ett LVU på sej och du verkar ha en övertro på att det skulle fungera)

Jag läste att han har varit LVUad, vilket är varför jag tog upp frågan.

Nu vet jag ju inte varför han var LVUad för två år sedan, men skälen till det borde rimligtvis vara ungefär desamma som nu, socialt nedbrytande beteende. Därför är det märkligt att han inte längre tycks ha varit under LVU. Det socialt nedbrytande beteendet har ju bevisligen fortsatt i oförminskad styrka.

Olikt vad du hävdar är det inte särskilt svårt att få igenom ett LVU. Däremot är det förstås ingenting som säger att det skulle ha fungerat. Men de flesta LVU har väldigt dålig effekt så en insats i det här fallet hade antagligen varken haft bättre eller sämre utfall än genomsnittet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
En av Sveriges "populäraste" artister blir mördad på öppen gata, känns ganska passande med tanke på samhällsutvecklingen.

Svennen tycker sådant här är mysigt.
Istället för fredagstacos som anses vara "WT" lindar man in sig i en filt med laptopen i knät och läser om den senaste dödsskjutningen som kryper allt närmare sin egen bostadsrätt.

Det sjuka är att du har rätt. Vi svenskar göder oss i tragedier som denna.

Tycker detta var en mycket tråkig nyhet att vakna upp till. Men någonstans har jag en känsla att om man har gett sig in i leken får man leken tåla. Rip
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haagersten
Jag trodde att Einàr var en "orörbar" genom Ali Khan..
Antar att någon kommer få betala för det här..
Han har slutat betala dem för skydd för ett bra tag sedan.
Citera
2021-10-22, 08:33
Medlem
Så här det slutar.

Lever man i fastlane Max 1år. sedan volta på 10år - livstid lr kyrkogården.

Bara välja.
Passar på o Tackar sossarna och mp för samhällsutvecklingen( Uppgiven).
Citera
2021-10-22, 08:33
Medlem
*fel info*
Senast redigerad av Svavelsyran 2021-10-22 kl. 09:09.
Citera
2021-10-22, 08:34
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absolut221
Det sjuka är att du har rätt. Vi svenskar göder oss i tragedier som denna.

Tycker detta var en mycket tråkig nyhet att vakna upp till. Men någonstans har jag en känsla att om man har gett sig in i leken får man leken tåla. Rip

Tragedi för familjen. Men bra för samhället.. När ska svensken vakna, speciellt politikerna som är än mer hjärntvättade och styrda, ett par hundra mord till gjorda av invasions-hären sen KANSKE
Citera
2021-10-22, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlydeveloper
Du är redigt flummig, är du hög?

Nej, har aldrig rört sån skit och tänker inte börja heller. Du får nog leta vidare efter någon annan att anklaga.
Är nog inte så svårt att hitta såna härinne tyvärr.
Citera
2021-10-22, 08:35
Medlem
knack1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FLASHBACKE
Lugn nu vi ska reda ut detta tillsammans.

1. VILKEN ÄR MORDPLATSEN (adress)?
2. TIDPUNKT FÖR MORDET (datum klockslag)
3. HAR NÅGON SETT ELLER HÖRT VAD SOM HÄNDE?

Någon hade tydligen bilder på kroppen, stod om det på Nils FB, så polisen kan förhoppningsvis få ut en identitet på den personen iaf.
Citera
2021-10-22, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Tänkte mer att de levde under jobbiga förhållanden och uttryckte det med musiken, medan Einár hette Sven Svensson, kom från iallafall medelklass familj, och pratar ändå som han kom till Sverige för 5 år sedan.

Han växte upp bland apor i Dalen..
Citera
2021-10-22, 08:37
Medlem
DeValeras avatar
105 000 Online på Flashback. Nästen 1 % av Sveriges befolkning. Kan detta vara ett rekord för forumet? Kan tänka mig att terrordådet på Drottninggatan också drog en så hög siffra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in