2021-10-22, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Looom
Det är möjligt att det handlar om mordet på Havals bror Daro

Här är tråden: (FB) Ung man ihjälskjuten, Sorögatan Kista, Stockholm 2021-04-18 - Ska nog lusläsa hela tråden
Kopplade det ganska snabbt när jag fick reda på händelsen om Havals blods broder.
Citera
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Varför är det komiskt? De flesta bryr dig mer om när någon ur ens egen etnicitet dödas. Om det dessutom görs pga en vettlös invandringspolitik som i detta fall så är det väl inte märkligt att det adresseras? Finns väl typ 7 miljoner etniska svenskar, betydligt mer skyddsvärda än alla dessa somalier som förökar sig som kaniner, de har väl dessutom ett eget land att uppehålla sig i?

De känner mer avsky mot blattar än vad de känner kärlek för sitt egna folk.

Varför det är komiskt? För att Einar valde att leva djungellivet men att döma av kommentarerna här så dog Guds finaste barn och att alla blattar var bara avundsjuka på honom.
Citera
Medlem
Play stupid games win stupid prizes....

Den enda positiva är väl att svennebanan kidsen slutar glorifiera gangsterlivet. Spelar inte så stor roll hur mycket pengar du har om du dör när du är 19.
Senast redigerad av [Henke] 2021-10-22 kl. 01:56.
Citera
2021-10-22, 01:54
Medlem
Så det var Einar som var en av de gripna i knivhuggningen i Stureplan? På en HH medlem ?
Citera
2021-10-22, 01:55
Medlem
Det här är 90% avundsjuka 10% annat trams. Han dödades mest för många var och är avundsjuka på honom, Einar blev det många i orten ville bli, och de vill inte se en svensk kille lyckas. Jävligt fegt och fult men Einar borde tagit sina pengar flyttat till nåt annat land och levt sitt liv. Må Gud förlåta honom och ge hans familj stöd.
Citera
Medlem
Soukriess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
Lika barn Leka Bäst!

… och den som ger sig in i leken ger får leken tåla. Han hängde med fel umgänge och rappade om våld och kriminalitet. Varför såg ingen det här komma?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Tror du verkligen 08orna skulle våga attackera ak om dem var där?

Inget ont om 08, mitt profilnamn
Citera
Medlem
Cracksmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShyPooper
Alltså damn vilken nörd du är. Citerar mobb deep som om du vore en riktig G 😂. Bara för att han skriver texter om orten så är han ingen kaosbabbe. Även om jag aldrig har lyssnat på hans musik så måste man förstå att man inte behöver vara en del av något för att skriva om det. Ta varenda förortsbok som är skriven. Eller svensk maffia böckerna. Tänk längre. Det är en svensk som har dött. Visa lite respekt för din landsman.

Jag är inte rasist så jag bryr mig inte mer om en död svenne som en död somalie. Samma skit. Jag tog Mobb Deep som ett exempel på hur gangsterrap, som nu funnits som fenomen bra länge, fungerar. Einar har garanterat lyssnat på låten och förstår dess innebörd. Om det mot förmodan är så att han inte lyssnat på den så har dom som dödat honom lyssnat på den. Eller dom som anstiftat mordet. Eller vad det nu kan ha varit för anledning som han dog, det behöver inte vara något stort utan att man helt enkelt dödat honom för att upprätthålla gangsterappens varumärke i Sverige. (Som uppenbarligen är värt mycket pengar)
Citera
2021-10-22, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public.Enemy
Så det var Einar som var en av de gripna i knivhuggningen i Stureplan? På en HH medlem ?

ja, står om det i tråden
(FB) Ung man knivhuggen, mordförsök, Nosh&Chow Stockholm morgonen 2021-10-09
Citera
2021-10-22, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Tror du verkligen 08orna skulle våga attackera ak om dem var där?

Handlar inte om att "våga" attackera, handlar om territorium. 08 har lika lite att säga till om i götet och vice versa, du kan inte åka någon annanstans och spela bonanza. Tati kan inte vara med einar 24/7 även om han "skyddar" honom, ingen kommer gå i krig för Einar.
Citera
2021-10-22, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [Henke]
Play stupid games win stupid prizes....

Man kan väl säga att han satt sig själv i skiten. Sorgligt ändå
Citera
2021-10-22, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rennato
FLG/Shottaz gjorde det här. Yasin är näst.

När släpps han? Jag hoppas verkligen han släpps snart, hoppas dom skjuter honom också efter alla clown fasoner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in