Citat:
Ursprungligen postat av
ShyPooper
Alltså damn vilken nörd du är. Citerar mobb deep som om du vore en riktig G 😂. Bara för att han skriver texter om orten så är han ingen kaosbabbe. Även om jag aldrig har lyssnat på hans musik så måste man förstå att man inte behöver vara en del av något för att skriva om det. Ta varenda förortsbok som är skriven. Eller svensk maffia böckerna. Tänk längre. Det är en svensk som har dött. Visa lite respekt för din landsman.
Jag är inte rasist så jag bryr mig inte mer om en död svenne som en död somalie. Samma skit. Jag tog Mobb Deep som ett exempel på hur gangsterrap, som nu funnits som fenomen bra länge, fungerar. Einar har garanterat lyssnat på låten och förstår dess innebörd. Om det mot förmodan är så att han inte lyssnat på den så har dom som dödat honom lyssnat på den. Eller dom som anstiftat mordet. Eller vad det nu kan ha varit för anledning som han dog, det behöver inte vara något stort utan att man helt enkelt dödat honom för att upprätthålla gangsterappens varumärke i Sverige. (Som uppenbarligen är värt mycket pengar)