2021-10-21, 16:50
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Fan vad Håkan ser sliten ut! Ögonen ser grå och hängande ut. Är han sjuk?
https://www.youtube.com/watch?v=fmXYmEq42XA

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Hur ser karln ut!? Svar: Som Ernst-Hugo Järegård...

Oh jävlar! Han ser ut som Dart Vader när Luke plockar av honom masken. Första gångerna jag såg klipp med honom så måste han sett 15 år yngre ut och det är ju bara knappt 2 år sen. Det kan ju inte bara vara alkoholen som åldrar honom så där fort. Stress, ångest, dålig kost, mediciner?
Citera
2021-10-21, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Oh jävlar! Han ser ut som Dart Vader när Luke plockar av honom masken. Första gångerna jag såg klipp med honom så måste han sett 15 år yngre ut och det är ju bara knappt 2 år sen. Det kan ju inte bara vara alkoholen som åldrar honom så där fort. Stress, ångest, dålig kost, mediciner?

Det är stressen från vänstertrollen.. 😞
Citera
2021-10-21, 17:22
Bannlyst
Det är inte fel med 5 veckors semester och det borde han ta sig. Det är han värd.
Citera
2021-10-21, 17:24
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ja, det har gått sjukt snabbt - han såg typ bra ut för två år sedan, retfull men bra. Tippar på nån slags "dåliga värden" och "organsvikt" på grund av ohälsosamt leverne: kost, boendemiljö, alkoholen, dygnsrytm, brist på motion etc.
Citera
2021-10-21, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.andersson85
Kollade lite kommentarer på jallai sida. Inte för att att de flesta av oss redan förstått att han ljuger men där kommentar folk att de kollat upp honom i krigsarkivet.

"Kan i alla fall konstatera att Bergmark gick utbildning på sjökrigsskolan i Täby 1979 och hörde till röjdyk.
Har betyg från krigsarkivet. Sedan om allt stämmer har jag ingen aning om. Jag hämtade ut på krigsarkivet, när jag grävde lite."

Svar på denna

"Vad jag förstår och så har han jobbat på och med båtar som varit knutna till röjdykarna. Dock så har han själv inte genomgått någon röjdykarutbildning. Om det är samma dokument som vi pratar om. Flottan/Marinen har ingen anledning att ljuga, för det finns inget att hemlighålla här. Speciellt inte om den hemliga dykningen. Tyvärr är det så att många inte drar sig att tjäna pengar på andra olycka (Estonia). "

Samt

"Att tillhöra röjdyk innebär inte att man är en röjdykare, de har har även båtsmän, fartygschefer mm inom den divisionen. Samt jag hittar inga bevis för att han fått någon som helst militärdykarutbildning. Har även ställt frågan till Pressavdelning och fått samma svar som Fokus fick för några år sedan. Samt hittar inget som påvisar någon som sådan utbildning i Riksarkivet/Krigsarkivet. "

Tycker mig ha gjort samma slutsatser.
Det som jag främst tittat på är om det låg något korn av sanning i att han dök på U 137 det finns det inget som visar.
Att han skulle jobbat som dykare inom specialförbanden på 1990 talet är fria fantasier.
Sen om han varit på På en Fiskesmack hjälpminsvepare är väl möjligt.
"Ombyggd fiskebåt"
Men landets ledande dykare går inte att bevisa.
Ingen känner honom mer än det han själv säger?
Citera
2021-10-21, 18:03
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.andersson85
Kollade lite kommentarer på jallai sida. Inte för att att de flesta av oss redan förstått att han ljuger men där kommentar folk att de kollat upp honom i krigsarkivet.

"Kan i alla fall konstatera att Bergmark gick utbildning på sjökrigsskolan i Täby 1979 och hörde till röjdyk.
Har betyg från krigsarkivet. Sedan om allt stämmer har jag ingen aning om. Jag hämtade ut på krigsarkivet, när jag grävde lite."

Svar på denna

"Vad jag förstår och så har han jobbat på och med båtar som varit knutna till röjdykarna. Dock så har han själv inte genomgått någon röjdykarutbildning. Om det är samma dokument som vi pratar om. Flottan/Marinen har ingen anledning att ljuga, för det finns inget att hemlighålla här. Speciellt inte om den hemliga dykningen. Tyvärr är det så att många inte drar sig att tjäna pengar på andra olycka (Estonia). "

Samt

"Att tillhöra röjdyk innebär inte att man är en röjdykare, de har har även båtsmän, fartygschefer mm inom den divisionen. Samt jag hittar inga bevis för att han fått någon som helst militärdykarutbildning. Har även ställt frågan till Pressavdelning och fått samma svar som Fokus fick för några år sedan. Samt hittar inget som påvisar någon som sådan utbildning i Riksarkivet/Krigsarkivet. "

Bra grävt. Det vi visste
Citera
2021-10-21, 18:58
Medlem
Henriksss avatar
Han gnäller på personangrepp men nu hör han sig rolig på andras bekostnad igen, Annie Lööf är dagens offer.
Pinsamt av en vuxen man…
Citera
2021-10-21, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Han gnäller på personangrepp men nu hör han sig rolig på andras bekostnad igen, Annie Lööf är dagens offer.
Pinsamt av en vuxen man…

Håller inte med. Håkan må vara en mytoman och alkoholist, men allt han gör i den videon är att kritisera en politiker, vilket man självfallet måste få lov att göra.
Citera
2021-10-21, 19:19
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Håller inte med. Håkan må vara en mytoman och alkoholist, men allt han gör i den videon är att kritisera en politiker, vilket man självfallet måste få lov att göra.

Nä inte när han själv inte vill bli kritiserad!!!
Han har själv gjort sig till en offentlig person och då får man leken tåla.
Citera
2021-10-21, 19:21
Medlem
Citat:

Det som är pinsamt är att han, och sektmedlemmarna, inte tål någon kritik, inte att han kritiserar en politiker. Videon var ju hur tam som helst, han gick inte till några grova personangrepp överhuvudtaget.
Citera
2021-10-21, 19:37
Medlem
Citat:

Ja hb är själv politiker,så han får nog vackert vänja sig med lite personliga påhopp,likt dom han själv sprider ibland.annars blir det hyckleri,och det kan väl aldrig vara hans konjak.
Så hb får nog ta och tugga i sig kommentarer om både hans utseende och galna konspirationsteorier .
Citera
2021-10-21, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Ja hb är själv politiker,så han får nog vackert vänja sig med lite personliga påhopp,likt dom han själv sprider ibland.annars blir det hyckleri,och det kan väl aldrig vara hans konjak.
Så hb får nog ta och tugga i sig kommentarer om både hans utseende och galna konspirationsteorier .

Märkligt hur snabbt det gick att återgå till yoootob.
1 dag🤣
Trotts att han bedyrade att nu gick det inte att vara buisnesspartner längre med yoootob.
Han håller hårt på de löften han ger,vilket politikerämne asså!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in