2021-10-20, 20:04
Medlem
Jag föreslog att man skulle ta med en hund och göra skåpvisitation på Polisskolan för en polis.

Jag skulle tippa på att man hittar diverse preparat och en kaka brunt vilken dag som helst där

Det var inte aktuellt sa han, dom behöver alla som sökt in på Polisutbildningen, så att diskvalificera någon för lite doping eller självmedicinering är inte aktuellt.
Citera
2021-10-20, 22:17
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Var det på alla gym man gjorde tillslag eller rör de sig om det berömda?

Samt, vilka poliser skulle behöva testas?

Eftersom det står "flera" så har nog utöver Iron även Ego, Star, Friskis osv. fått påhälsning.
Citera
2021-10-21, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Jag föreslog att man skulle ta med en hund och göra skåpvisitation på Polisskolan för en polis.

Jag skulle tippa på att man hittar diverse preparat och en kaka brunt vilken dag som helst där

Det var inte aktuellt sa han, dom behöver alla som sökt in på Polisutbildningen, så att diskvalificera någon för lite doping eller självmedicinering är inte aktuellt.

Äh, du skämtar hoppas jag?

Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Eftersom det står "flera" så har nog utöver Iron även Ego, Star, Friskis osv. fått påhälsning.

Tack, Jo jag såg det senare. Låter dåligt med 5 st testade på så många gym, när man tog in 10 pers från ett gym förra gången. Eller gick djungeltrumman så folk stannade hemma?
Citera
2021-10-21, 06:56
Medlem
Citat:

Tack, Jo jag såg det senare. Låter dåligt med 5 st testade på så många gym, när man tog in 10 pers från ett gym förra gången. Eller gick djungeltrumman så folk stannade hemma?

Eller så hade de redan en hemlig lista på folk de ville plocka in, men var tvungen att låtsas bedöma folk på plats för att se om misstanke om brott fanns innan de kunde testa dem.
Citera
2021-10-21, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Eller så hade de redan en hemlig lista på folk de ville plocka in, men var tvungen att låtsas bedöma folk på plats för att se om misstanke om brott fanns innan de kunde testa dem.

Ok, har du insyn i polisarbete? Låter personligen lite 'overkill" och sitta och kartlägga folk som ska plocka in?
Citera
2021-10-21, 08:32
Medlem
Citat:
Ok, har du insyn i polisarbete? Låter personligen lite 'overkill" och sitta och kartlägga folk som ska plocka in?

Ingen insyn alls, men det låter ju som en logisk förklaring. De får väl in anmälningar från folk, sen bygger de kanske en lista på vilka som toppar?
Citera
2021-10-21, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Ingen insyn alls, men det låter ju som en logisk förklaring. De får väl in anmälningar från folk, sen bygger de kanske en lista på vilka som toppar?

Ja, det låter logiskt. Har aldrig nyttjat vare sig steroider eller droger och är inte insatt i den "branschen". Har aldrig förstått mig på detta med och träna och doping, för mig är väl sitt max de man vill kunna nå naturligt. Blir annars som ta på sig skor med höga klackar och säga att man är 190cm men egentligen 184, blir man en synvilla.
Citera
2021-10-21, 10:45
Medlem
Vet att förra gången väntade de ut en specifik person!.
Då han valde att träna tidiga morgnar o nätter så knackade de till slut på hemma hos honom.
Citera
2021-10-21, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Set77
Vet att förra gången väntade de ut en specifik person!.
Då han valde att träna tidiga morgnar o nätter så knackade de till slut på hemma hos honom.

Oj, intressant. Ägaren till gymet?
Citera
2021-10-21, 13:16
Medlem
Citat:

Nja, det sista sa han inte, men det var underförstått att dom inte ville veta hur verkligheten såg ut, då resultatet kanske inte skulle bli det dom ville
Citera
2021-10-21, 15:11
Medlem
Citat:
Oj, intressant. Ägaren till gymet?
Tyvärr inte!
Citera
2021-10-25, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Set77
Tyvärr inte!

Inge nytt kring detta? Samt man kanske ska ge gymägaren cred att han är naturligt byggd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in