2021-10-21, 15:49
Medlem
MrRainess avatar
Det funkar. Det du vill hitta är fattiga tjejer i slutet av månaden innan nästa lön.
Citera
2021-10-21, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hej jag har bestämt mig att börja vara lite mer spontan i livet. Vad tror ni händer om man frågar massa tjejer dagligen på stan eller i bekantskapskretsen om de vill göra ett blowjob på mig för 5000kr. Och sen under avsugningen frågar man om dom vill ha sex för 5000kr till.
Tror ni någon nappar?
Genialiskt. Låt oss höra hur det går.
Min erfarenhet är att kvinnor gillar att suga så om du ställer frågan när ingen annan kan förminska deras upphetsan över att få den äran så kommer du nog bli kung 👍
Tror inte du behöver betala. Lägg bara fram förslaget rakt av så får du se.
Sexet kan väl kvitta däremot. Låt dem jobba. Hahaha!
Lycka till!
Citera
2021-10-21, 15:52
Medlem
Citat:
Hej jag har bestämt mig att börja vara lite mer spontan i livet. Vad tror ni händer om man frågar massa tjejer dagligen på stan eller i bekantskapskretsen om de vill göra ett blowjob på mig för 5000kr. Och sen under avsugningen frågar man om dom vill ha sex för 5000kr till.
Tror ni någon nappar?
Har du ingen kvinna som kan hjälpa dig? Tidigar hade vi ett gloryhole hemma, frugan älskade det!
Citera
2021-10-21, 17:04
Medlem
Mer spontanitet i livet låter bra, men att fråga folk på stan eller i bekantskapskretsen om blowjobs tror jag är slöseri med tid.

Varför inte kontakta någon som annonserar om tjänsten istället? Billigare, mer tidseffektivt, och mindre risk för att någon ringer polisen.
Citera
2021-10-21, 17:14
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Tror ni någon nappar?

Prova tiggarna utanför Pressbyrån dom ställer nog gladeligen upp. Jag erbjöd en jättesöt tiggare en Dag Hammarskjöld om hon ville suga av mig. Och ja det ville hon hon var faktiskt duktig hon hade söta ögon dessutom .
Senast redigerad av CalzoneItalia 2021-10-21 kl. 17:23.
Citera
2021-10-21, 17:38
Medlem
Finansvargens avatar
Citat:
Tror ni någon nappar?

Börja med att fråga om de vill ge vanlig laglig klassisk massage. 500 kr. Sedan kan du ta det från där när ni är hemma och du ligger i kalsongerna.

Du kan också berätta att "nu ska jag till Danmark och köpa lite sex" och "betalar gärna för sex" och "önskar det fanns någon på närmre håll håhåjaja".
Citera
2021-10-21, 18:06
Moderator
pbos avatar
Relationsakuten --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
2021-10-23, 23:57
Medlem
Roidberts avatar
För 5000kr kan du få 8-10 avsugningar efter massagen, om du gillar att gå på thaimassage. Brukade själv betala 500-600kr för avsugning utan kondom och de allra flesta massöser tog satsen i munnen också. Mitt livs bästa avsugning fick jag för ca två år sedan av en thaitjej. Hon fortsatte att suga mjukt efter att jag sprutade i hennes mun och försökte t.o.m. få mig att komma en gång till. Hann tyvärr bara träffa henne 2-3ggr och gick på A-kassa då, så hade inte råd att kosta på mig mer än ett besök i veckan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in