2021-10-17, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Kommentarer / åsikter om Hennes utseende / beteende är ju dock saker man vet har substans …

Vet dock inte om det är ”okey” att folk påstår sig veta att Linn är gravid ?!…..

Finns det något som helst ”bevis” för att hon faktiskt är gravid förutom Rena spekulationer.?

Näp, men förstår inte varför hon är med o bfgrupp om inte. That’s just weird otherwise.
Citera
2021-10-17, 08:56
Medlem
Tackochhej08s avatar
Jag har följt tråden här ett tag och är själv gravid med Bf april 2022. Först var Linn med i den BF gruppen för april 2022 som jag är med i men hoppade sedan över till BF maj 2022, gick med i gruppen för att se själv och mycket riktigt är hon med där. Tror inte man är helt normal om man är med i en gravid grupp utan att vara gravid. Och vill också poängtera att man kan vara medlem i en gravid grupp utan att göra inlägg, man är lika mycket gravid för det.
Citera
2021-10-17, 19:20
Medlem
Varför skulle man vara med i bf grupper utan att vara gravid? Det är ju bara ett mysko beteende annars 😅
Hon är fortfarande med i BF maj gruppen
Citera
2021-10-17, 20:39
Medlem
Skurhinkens avatar
Klart hon måste ha ett kärleksbarn med Simon också.
Citera
2021-10-17, 22:09
Medlem
Tackochhej08s avatar
Kan knappt vänta tills hon går ut med det. Hon döljer magen på varenda inlägg och i sin story nu för tiden..
Citera
2021-10-17, 22:59
Medlem
Bara jag som tycker hela grejen med "florist-utbildningen" verkar märklig: hon har ingen koll på hur lång den är, svarar "typ 6 månader" och man kan läsa i sin egen takt. Får inte ihop det.. Sen vägrar hon berätta var hon läser.. Och är inte florist mycket praktiskt? Så hur f-n kan hon läsa det på distans..?!

Sen tycker jag det är ett extremt omoget beteende att radera tips i kommentarerna från yrkeskunniga om hur hon ska binda buketten..
Citera
2021-10-18, 04:27
Medlem
Har också svårt att se hur man kan utföra en utbildning till ett praktiskt yrke på distans, iaf helt och hållet. Pluggar själv till Uska, och vissa kurser måste göras antingen på praktikplats eller få validering ifrån jobbet på att man kan detta, om man nu arbetat med det tidigare, vilket Linn inte har gjort.

Allt som inte innefattar hyllningar eller rosa moln raderas, passar nog inte in i hennes perfekta lilla prinsessvärld.
Citera
2021-10-18, 15:22
Medlem
Tackochhej08s avatar
Jag hittade dock med lite googling att det finns floristutbildnkng som är helt på distans och i helt egen takt. Men tycker också det är konstigt att hon inte kan berätta vart hon läser.
Citera
2021-10-18, 19:07
Medlem
ÄNTLIGEN! på simons insta pregnancyreveal! Nu tog han dock bort den. Lägger väl ut igen snart 🙈.
Citera
2021-10-18, 19:08
Medlem
Tackochhej08s avatar
Nu Har Simon Gått Ut Med Graviditeten.
Citera
2021-10-18, 19:22
Medlem
Linn också!
Citera
2021-10-18, 19:34
Medlem
Fan så kul att vi hade rätt! Åh vad jag hoppas hon läser denna tråden. Hur kan man skaffa barn efter 4 månader med en tredje pappa? Detta är inte normalt, hon måste vara mentalt sjuk.
Antar att vi även kommer ha rätt om att hon inom något år kommer stå som ensamstående mamma till 3 ungar med olika pappor.
Undrar vad Simons familj tycker om att han skaffar barn med en tjej som öppnar benen för första bästa kille
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in