2021-10-17, 15:20
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Hon hade tackat nej

Det vet ju inte du.
Citera
2021-10-17, 18:00
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Du har inte sett så många avsnitt än.
Det första avsnittet gick i måndags 11/10 om jag inte minns helt fel så jag har bara sett 5 avsnitt än så länge. Så du menar att det kommer längre fram?

Det som gick förra veckan var från 2016 och från och med nästa vecka är det från 2017. Är det där dom äldre kommer in....?
Citera
2021-10-17, 19:00
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Det första avsnittet gick i måndags 11/10 om jag inte minns helt fel så jag har bara sett 5 avsnitt än så länge. Så du menar att det kommer längre fram?

Ja. Jag har dock inte koll på i vilka avsnitt det är så. Det finns många säsonger.

Sen är det en del äldre personer med i Naked Attraction Tyskland också.
Senast redigerad av Kurt1 2021-10-17 kl. 19:03.
Citera
2021-10-17, 20:44
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
Tror du missar poängen. Skulle du vilja att din 10 åriga dotter kollar på sådant skit i tv? Vad tror du hon får för ideér i sitt huve?

10 åriga tjejer har en telefon med tillgång till all världens porr. Öppna ögonen
Citera
2021-10-18, 07:12
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Läste tråden igår och skulle kolla avsnittet som länkades till för att kunna diskutera.
Jag blev fast under fem avsnitt.
Jag tror att det här skulle ha funkat i Sverige. Tycker spontant att det känns jävligt danskt. Vi PK moralister moraliserar ju över massa saker, men är nakenhet på TV det när det är sådan blandning av människor som representeras? Objektifieringsdebatten kanske har tagit nästa steg? Eller är jag för progresiv?
Citera
2021-10-18, 07:34
Medlem
Hade säkert gått samma öde till mötes som "Tutti Frutti" en gång gjorde och den där programledarens karriär var helt rökt efter det. Feministerna hade ivarjefall gått fullkomligt i taket.
Nej, vi är för pk för det.
Själv hade jag inte heller tittat på det, inte för jag inte gillar nakna damer, men tycker hela konceptet med ett program som princip bara bygger på att vara naken känns som att det liksom inte finns något annat av värde i det programet att slösa tiden på.
Vi behöver inte mer fördummande tv-program, det finns det redan tillräckligt av.
Citera
2021-10-18, 08:05
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Hade säkert gått samma öde till mötes som "Tutti Frutti" en gång gjorde och den där programledarens karriär var helt rökt efter det. Feministerna hade ivarjefall gått fullkomligt i taket.
Nej, vi är för pk för det.
Själv hade jag inte heller tittat på det, inte för jag inte gillar nakna damer, men tycker hela konceptet med ett program som princip bara bygger på att vara naken känns som att det liksom inte finns något annat av värde i det programet att slösa tiden på.
Vi behöver inte mer fördummande tv-program, det finns det redan tillräckligt av.

Framför allt så behöver vi inte moralister som dömer ut tv-program som dom inte ens har sett...
Citera
2021-10-18, 08:42
Medlem
bringeroflights avatar
Jag har bara sett avsnittet av den brittiska varianten och finner det inte bättre än övriga par-sökar-program. Så klart det hade fungerat även i Sverige. England är väl mer moralistiska än vad vi är så det borde inte vara något problem. Jag tror inte det hade slagit bonde söker fru i tittarsiffror men ett par säsonger kunde nog gå att få runt på någon reklamkanal.
Citera
2021-10-20, 23:14
Medlem
XtraXs avatar
Råkade zappa förbi detta program ikväll. Aldrig sett eller hört talas om det innan. Stod en naken herre på en scen och blev intervjuad. Fick även se hans penis i närbild, tänkte vad fan är detta. Intervjuades även två nakna flickor, killen valde självklart den med störst bröst som sin dejt. Sen var det slut, kommer nog följa detta program framöver.
Citera
2021-10-21, 08:31
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
I programmet är alla runt 20-25 år, inget fel med det men det hade varit kul om det hade varit lite äldre med också som är 30-40 år och uppåt.

Jag såg att Naked Attraction Polen finns på Youtube, om man loggar in där kan man se de programmen. I det första programmet som jag såg var alla 50+, så det hade kanske varit nåt för dig? Allt tal på polska dock, och otextat.
Citera
2021-10-22, 21:39
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Jag såg att Naked Attraction Polen finns på Youtube, om man loggar in där kan man se de programmen. I det första programmet som jag såg var alla 50+, så det hade kanske varit nåt för dig? Allt tal på polska dock, och otextat.
Okej tack för tipset.
Citera
2021-10-23, 19:08
Medlem
magis avatar
---
Pratade med en vän som berättade om detta TV programmet.
Här är de mest sedda avsnitten på Youtube.
https://www.youtube.com/results?search_query=naked+attraction&sp=CAM%253D

Trodde inte det var sant.
Där är avsnitt i programmet, innan man får se ansikten,
där de bara visar kroppen och står och diskuterar underliv på tjejerna.....

Herrejösses......

Skulle behövas något sådant här i Sverige, nu efter pandemin.
Danskarna provade detta tydligen.
(FB) Date mig nögen (Naked attraction Danmark)

MagI
-----
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in