2021-10-20, 17:01
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Morgan Johansson som han kallar dvärgen. Linda Snecker. Samt fler kvinnor han inte vill ligga med 😂 Tror han säger så för att Lokföraren inte ska bli sotis.

Fast både Lill-Mogge och Snecker-Häxan innehar så mycket ondska och skit att de ska hatas av alla! Det jag stör mig på är hans hot och även dödshot (i fyllan) mot vanliga människor som ifrågasätter hans lögner om Estonia, Wilma. Han svarar A L D R I G på väl underbyggd kritik utan bara vrålar att de är vänsterkrökare och dårarna i hans följarskara håller med och särskriver, felstavar och skickar enormt många smileys.
Citera
2021-10-20, 17:41
Medlem
[quote=MagnusBengtzsen|77649835]Vilka

Följer du han?
Läs i tråden!
Bert Karlsson tex
Nu vet du inte vad du snackar om.😂
Senast redigerad av Ritva2 2021-10-20 kl. 17:45.
Citera
2021-10-20, 17:54
Medlem
Citat:
Hemskt... Totalt obefogat. Det blev ju aldrig nån medalj trots att han tjänar så pass på Jooootooob som han sa. Jag är besviken.

Fick han inte nån plast medalj?
Har för mig det?
Men han borde ju fått massor med riktiga med sitt CV inom FM.?
Pajas!
Citera
2021-10-20, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Fast både Lill-Mogge och Snecker-Häxan innehar så mycket ondska och skit att de ska hatas av alla! Det jag stör mig på är hans hot och även dödshot (i fyllan) mot vanliga människor som ifrågasätter hans lögner om Estonia, Wilma. Han svarar A L D R I G på väl underbyggd kritik utan bara vrålar att de är vänsterkrökare och dårarna i hans följarskara håller med och särskriver, felstavar och skickar enormt många smileys.

Nu togs bara toppen då det påstods att han
inte snackat skit om någon.
Tror ingen lägger någon tanke på om dem är bra osv.
Det är ju som du säger både högt och lågt.
Är väl som när han dömde ut alla Svenska män som inte kunde försvara sig.
Bara han och Fillipino och den där polisen som kunnde skydda oss
Det är hela tiden.
Såna i rullstoll hatar han!
Är lite skumt när dem som ger pengar går med rullator till stor del...😊
Citera
2021-10-20, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anre24
Håkan verkar inte vara en laglydig medborgare. Dömd i minst 3 brottmål enligt mrkoll. Vad för brott har han pysslat med?

Borde väl vara dags att publicera Håkan Bergmarks
dömda brottsmål, någon som har tillgång ..
Citera
2021-10-20, 19:29
Medlem
Citat:
Dom blev väl stulna med blyertsanteckningarna om Estoniadyken men kom sedan tillbaka

Får se om dem dyker upp.?
Citera
2021-10-20, 19:33
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Får se om dem dyker upp.?

Vi får hoppas det. Han är ju så stolt och glad över att blyertsanteckningarna dykt upp. Att han slängt dom, sålt dom eller tappat dom på fyllan är uteslutet så stolt som han är över sin långa karriär som officer inom marinen.
Citera
2021-10-20, 20:13
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Halvåtta hos mig - Håkan bjuder på mikrad Pan-Pizza och extrastarka öl i pojkrummet
Tror du jag ljuger? - Mytomanen blandar friskt mellan sina lögner och det som faktiskt är sant
Sveriges värsta rullatorförare - 70% av Håkans publik gör upp om den ärofyllda titeln

Gick in på Rumble och kollade vad han försöker hänvisa till: ett inklippt "nyhetsprogram" och två högläsningar, dessutom om nonsens. Noll eget innehåll googlade det lånade australiska "nyhetsklippet" som är minst två veckor gammalt, detta vill han ha betalt för.
Citera
2021-10-20, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Jag har sett flera videos och frågar därför. Vilka personer pratar Bergmark skit om? Nämn en enda.

Tja, alldeles nyss kallade han sina följare för "korkade" och "en fårskock" för att de inte lyckas klicka på hans länkar, t ex.
Citera
2021-10-20, 21:24
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xanatoz
Tja, alldeles nyss kallade han sina följare för "korkade" och "en fårskock" för att de inte lyckas klicka på hans länkar, t ex.

Där ljög han inte för en gångs skull 😂👍
Citera
2021-10-20, 21:32
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xanatoz

Hahaha ja jävlar, you can't make this shit up 😂

Gillar också när han kommer på sig själv och ursäktar sig med alla sms och mail han får. Varför söker han berömmelse om han inte vill ha det? Jävla charlatan!
Citera
2021-10-20, 22:08
Medlem
Citat:
Där ljög han inte för en gångs skull 😂👍

Helt sant!.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto