2020-10-23, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kragom
För mig är samtalen intressanta men det verkar som att cigg och soda skapat en osund look. Inte för att det borde ha nåt med saken att göra, men tycker att det till viss del påverkar förtroendet.

Ja tacka vet vi friskusar som Morgan Johansson. Spela roll om de är landsförrädare.

Vad spelar det för roll att svenskar som fyllt 60 ser väderbitna ut? Eller vad är du för en fjolla?
Citera
2020-10-23, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Aldrig hört talas om han, är det måne någon white trash gubbe som klagar på invandrare o gillar Sd och därför ts blir så kär i han?

Före detta marindykare. Gick ur Sjökrigsskolan med högsta betyg. Har dykt på U-137 och Estonia.

Vore han wt också så inte gör det mig något. Jag är inte fisförnäm.
Senast redigerad av Mertillen 2020-10-23 kl. 19:13.
Citera
2020-10-24, 19:14
Medlem
Kragoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Ja tacka vet vi friskusar som Morgan Johansson. Spela roll om de är landsförrädare.

Vad spelar det för roll att svenskar som fyllt 60 ser väderbitna ut? Eller vad är du för en fjolla?

Det spelar såklart ingen roll, men det var det enda negativa jag kunde komma på.
I övrigt tycker jag han är bra, och jag är en kraftfull nationalist så tro inget annat. Enda felet är att cigg inte passar in i den svenska faunan, inte i min svenska fauna i alla fall =)
Citera
2020-10-25, 11:50
Medlem
Erik Östs avatar
Jag tittar in i kajutan via youtube lite då och då för att kolla om jag missat något ytterligare bland dagens svenska systemfel.
Det mesta känner jag till men ibland hittar man nåt "guldkorn" man missat !
Rekommenderas om man vill få en helhetsbild av kaoslandet svärje !

Lennart Matikainen , Mikael Willgert och övrig swebbtv , Björn Björkqvist ,Joakim Lamotte , Exakt24 osv osv (det finns mycket om man letar) är bra också om man vill ha en mer nyanserad bild istf den statligt styrda envägs-propagandan som SR , Svt,Tv4 samt övrig msm kör ner i halsen på oss dagligen.

Sedan är det här alltid en intressant källa att ösa ur : https://www.flashback.org/f249

Hela direktsända Riksdagsdebatter rekommenderas också , visserligen oftast via msm-tv men just i det ämnet är det smällar man får ta!
Senast redigerad av Erik Öst 2020-10-25 kl. 12:05.
Citera
2020-10-25, 21:21
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Jag kom till ett klipp av honom, av en slump, för ett par dagar sedan och tycker han är ganska vältalig (nåja, lite sludder ibland, men men ) och säger väl vettiga saker (som många av oss isntämmer i) om ditten och datten. Jag vet att han skall ha varit tungdykare/röjdykare med dykningar på bl a Estonia, men även att han varit försäljare och VD (enligt egen utsago) och nu: vice ordförande för Populisterna. Men, varför hamnade han på en segelbåt i Söderort? Skilsmässa där frun snodde kåken, Kronkalle, lagförd med skadestånd eller helt fritt val?
Citera
2020-10-27, 22:54
Medlem
anre24s avatar
Stig Håkan år åtalad i flera mål eller förekommande i flera fall av tvistemål eller strafföreläggande. Minst tre målnummer avser brottmål där Stig Håkan åtalats vid en eller flera domstolsinstanser.

Undrar vad Håkan begått för brott, någon som vet?
Citera
2020-10-28, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag kom till ett klipp av honom, av en slump, för ett par dagar sedan och tycker han är ganska vältalig (nåja, lite sludder ibland, men men ) och säger väl vettiga saker (som många av oss isntämmer i) om ditten och datten. Jag vet att han skall ha varit tungdykare/röjdykare med dykningar på bl a Estonia, men även att han varit försäljare och VD (enligt egen utsago) och nu: vice ordförande för Populisterna. Men, varför hamnade han på en segelbåt i Söderort? Skilsmässa där frun snodde kåken, Kronkalle, lagförd med skadestånd eller helt fritt val?
Senaste youtubeklippet jag kollade på så gör han ett klargörande: att han INTE bor på båten, utan i en "bostad", gör små antydningar om att båten är uppallad, 3 m upp med presenning över, svårt att komma in i, måste krypa in under presenningen, att han har en trasig bil utanför som idag ska forslas bort, "för dyra pengar", han benämner sin bostad som "huset" på slutet. Vetifaan vad man ska tro, kan det vara kronofogden som ska hämta "trasiga" bilen? Kanske båten också? Eftersom han var där för att få med lampor m.m..
Citera
2020-10-28, 12:36
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Senaste youtubeklippet jag kollade på så gör han ett klargörande: att han INTE bor på båten, utan i en "bostad", gör små antydningar om att båten är uppallad, 3 m upp med presenning över, svårt att komma in i, måste krypa in under presenningen, att han har en trasig bil utanför som idag ska forslas bort, "för dyra pengar", han benämner sin bostad som "huset" på slutet. Vetifaan vad man ska tro, kan det vara kronofogden som ska hämta "trasiga" bilen? Kanske båten också? Eftersom han var där för att få med lampor m.m..
Jag såg den videon, nåt lurt är det - han började se förskräckt ut för ett par dygn sedan. I aktuell video: "jag bor alltså inte här", "jag hyr lägenhet som jag i princip har tillgång till året runt", "hyr ut på sommaren" och "i huset har jag gott om plats"
Citera
2020-10-28, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag såg den videon, nåt lurt är det - han började se förskräckt ut för ett par dygn sedan. I aktuell video: "jag bor alltså inte här", "jag hyr lägenhet som jag i princip har tillgång till året runt", "hyr ut på sommaren" och "i huset har jag gott om plats"
Håller med om att något är lurt, tror han läser här i FB. Gillar honom ändå, kollar alltid hans klipp, hoppas på det bästa för Håkan!
Citera
2020-10-28, 12:52
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Håller med om att något är lurt, tror han läser här i FB. Gillar honom ändå, kollar alltid hans klipp, hoppas på det bästa för Håkan!
Jag kollar också, han är vältalig och rolig. Det är någon som skriver i kommentarerna som vill jävlas...
Citera
2020-10-28, 20:07
Medlem
anre24s avatar
Håkan verkar inte vara en laglydig medborgare. Dömd i minst 3 brottmål enligt mrkoll. Vad för brott har han pysslat med?
Citera
2020-10-29, 21:11
Moderator
Han sänder från en "bunker" nu, med green screen...

https://www.youtube.com/watch?v=QkqnHnz-Ars
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in