2021-10-20, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Grattis min vän

Undrar hur det går för Sergio?

Han sitter med sina shitcoins och kollar på

https://twitter.com/JohnWRichKid/status/1450823046869266437
Citera
2021-10-20, 17:25
Avslutad
Nu vill inte jag vara den som är den, men finns det ingen risk att bitcoin störtdyker efter ett par år så att det blir värt säg 3000$?
Citera
2021-10-20, 17:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Nu vill inte jag vara den som är den, men finns det ingen risk att bitcoin störtdyker efter ett par år så att det blir värt säg 3000$?

HAHAHA!!!

Grattis till alla som hodlat och tradat upp sig under åren.
Citera
2021-10-20, 17:49
Medlem
Krösus Sorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Givetvis, det finns inget inneboende värde utan värdet är förtroendebaserat, dvs jag köper bitcoin idag för att jag tror att jag i framtiden åtminstone kommer kunna få tillbaka min insats. Försvinner det förtroendet av någon anledning lär vi få se en bankrusning och det är troligt att det kommer hända en vacker dag, men om det är på måndag eller om 100 år är ju svårt att säga.
Citera
2021-10-20, 17:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krösus Sork
Givetvis, det finns inget inneboende värde utan värdet är förtroendebaserat, dvs jag köper bitcoin idag för att jag tror att jag i framtiden åtminstone kommer kunna få tillbaka min insats. Försvinner det förtroendet av någon anledning lär vi få se en bankrusning och det är troligt att det kommer hända en vacker dag, men om det är på måndag eller om 100 år är ju svårt att säga.

Jo men det jag menade är att alla aktier och valuta får en inflation.
Citera
2021-10-20, 18:12
Medlem
Härligt!
Vad säger folket om nästa steg upp, vad säger analyserna?
Citera
2021-10-20, 18:26
Medlem
Max Powers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olfa
Härligt!

Jag tror vi ska ner och skaka av lite "weak hands" och "long trades" innan det bär av uppåt ordentligt. Upp och nosa på 70 k, därefter ner till 55-60 k för att vända upp mot 100 k.
Citera
2021-10-20, 18:36
Medlem
Colosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olfa
Härligt!

https://colintalkscrypto.com/cbbi/

100-300K inom En till fyra månader
Citera
2021-10-20, 19:12
Medlem
Härlig onsdag !
Skulle dock inte bli förvånad om Elon Musk förstör festen med en enkel tweet som lurar runt hörnan.
Citera
2021-10-20, 19:28
Medlem
Leastons avatar
Grattis alla.

En nyhet i slutet av veckan om att något FANG bolag köpt Bitcoin i sommarens dipp på det här så spricker S2F modellen på uppsidan...
Citera
2021-10-20, 19:43
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siggerullstol
Härlig onsdag !
Skulle dock inte bli förvånad om Elon Musk förstör festen med en enkel tweet som lurar runt hörnan.
Haha. Tror hans FUD inte biter lika hårt längre. Vad ska han skriva ens som skulle få ner kursen? Han har ju redan använt hela arsenalen.

Helt otroligt vad det tuffar på. Blir att köpa mer ifall det sjunker. Tror dock så mycket på 100k i år att även om man skulle köpa för ATH nu är det en bra investering längre fram. Under 60k och jag köper så mycket jag kan.
Citera
2021-10-20, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Haha. Tror hans FUD inte biter lika hårt längre. Vad ska han skriva ens som skulle få ner kursen? Han har ju redan använt hela arsenalen.

Helt otroligt vad det tuffar på. Blir att köpa mer ifall det sjunker. Tror dock så mycket på 100k i år att även om man skulle köpa för ATH nu är det en bra investering längre fram. Under 60k och jag köper så mycket jag kan.

Det verkar som att marknaden blivit döv för hans twittrande (förhoppningsvis).
Men håller med, ser vi en retest av ATH-utbrytandet vid 64-65k, så är det nog sista chansen på ett bra tag att köpa/gå long vid dem nivåerna.

Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Grattis alla.

En nyhet i slutet av veckan om att något FANG bolag köpt Bitcoin i sommarens dipp på det här så spricker S2F modellen på uppsidan...

Här är vad som hänt hittills, dramatiserat: https://streamable.com/jz7igp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in