2021-10-19, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Missar man tvåan trots extraskott blir det straffrunda.

Fast det kan bli tidstillägg också! Då får man lita på att de andra i laget gör bättre ifrån sig.
Citera
2021-10-19, 10:27
Medlem
swimmingpools avatar
Som ABBA.
Citera
2021-10-19, 10:33
Medlem
Ibland måste man byta gevär. Men det kan ta en säsong innan man lärt känna den nya bössan.
Citera
2021-10-19, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Ligger något i det du säger. Sarah Sjöström var med i frågesportsprogrammet Alla mot Alla för några månader sedan, hon verkade helt verklighetsfrånvänd. Kunde knappt en enda fråga.

Det blir ju så för många idrottare när de lägger all tid på en sak att träna och framförallt tidskrävande konditionsidrott.
Sen finns det ju skarpa idrottare som Stefan Holm men de är väl undantaget.
Citera
2021-10-19, 10:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bax88
Vad förväntar man sig om man har en grupp människor som umgår tätt med varandra 356 dagar om året.

Jepp. OPs jämförelse med en mellanstadieklass är faktiskt riktigt träffande.
Citera
2021-10-19, 11:16
Medlem
Har inte det alltid varit väldigt slutna grupper de där skidåkarna som bara pippar med varandra? Lite som en sekt.
Citera
2021-10-19, 11:26
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Ibland måste man byta gevär. Men det kan ta en säsong innan man lärt känna den nya bössan.

Var står den under tävlingsuppehållet då?
Citera
2021-10-19, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Var står den under tävlingsuppehållet då?

Den står väl insmord i väntan på nya mål.
Citera
2021-10-19, 11:46
Medlem
Ett skjut i skyttelandslaget alltså!
Citera
2021-10-19, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cubaldebasic
Är du miljöpartist?

Om någon av mina vänner skulle börja knulla exfruar eller flickvänner. Så är man inte vänner längre. Ska vara glad att det inte blir fängelse.

Jag tror till och med att mina vänner skulle hjälpa till att prygla vår före detta vän. Ragga på en väns käresta(oavsett kön) är väl det yttersta sveket? Ligger i klass med att våldta deras barn.

Jag förstår inte alls hur du tänker. Vi har varit vänner i 40 år. Nu är det jag som knullar kvinnan du har barn med. Vill nästan hänga mig själv bara jag tänker på det.

Fränders fruar, blir ju lite som systrar så det blir även nästan lite extra äckligt.

Men i ditt exempel så knullar ju du också din väns ex, då är ni ju ”even Steven”.
Citera
2021-10-19, 12:22
Medlem
fendadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Har inte det alltid varit väldigt slutna grupper de där skidåkarna som bara pippar med varandra? Lite som en sekt.

Jo, OS-byarna under Vinter-OS har ju ett notoriskt rykte om sig att vara en enda lång knullfest för utövare i samtliga skidsporter.

Mer OnT så håller jag med en tidigare talare om att det håller max 2 år, och lär dessutom sabba samtligas performance i kommande tävlingar.
Citera
2021-10-19, 12:22
Medlem
azontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Vem har störst pitt respektive fetast rattar då?

Eftersom det handlar om skidsport så är det nog ingen större skillnad på rattarna mellan brudarna och snubbarna..

Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger

På sätt och vis. Dessa människor lever ju extremt speciella liv där de nästan tränar konstant och personer som endast klarar av att leva ett liknande liv är de inom samma krets.

Åker dessa människor till Grekland 1 vecka så är det inte för att ligga och chilla med drinkar på stranden nej nej. Då är det på med snabba brillor och springa runt byarna i extremhetta. Behöver det bytas däck på bilen? Åh ett gympass där man kan passa på att göra armhävningar mellan varje däckbyte. Ja.. du/ni förstår nog vad jag menar..
Senast redigerad av azonto 2021-10-19 kl. 12:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in