2021-10-19, 06:34
Medlem
Gambanteins avatar
I forna öststater (mest i fd Sovjet) skrattas och småles det litet över begreppet "svensk familj". De svenskar som bor i öst har med aningen röd färg i ansiktet försökt att bortförklara detta uttryck som missuppfattning och nån kvarleva från sexuella frigörelsen på sent 60-tal och 70-tal.

Känns ju litet så där att skidskyttelagets beteende en gång för alla bevisar att ryktet om svenskars relationers udda skepnad, trots allt är sant.

Var säker på att det kommer fnissas rejält om detta under vinterns tävlingar, bland ryssar, balter och ukrainare
Citera
2021-10-19, 06:38
Medlem
Jag ser att en del menar att allt är frid och fröjd så samtliga inblandade har nya partners. Så måste inte bli fallet - det verkar ju som Nelin fortfarande trånar efter Öberg och Fanny-spåret kom till som delvis hämnd på Hanna/Martin, delvis brist på annat, vilket känns riktigt sunkigt. Därför Nelin verkar så sur och är säker på att de aldrig kan bli vänner igen? Han vet väl vart han står i frågan så att säga!

Vad Hanna och Martin säger kan ju lika gärna var spackel för att sminka över den osämja som råder, och i och med att de inte har nära kontakt med Nelin längre så hade inte gjort om att gemensamt ljuga i media för att tysta ned det, och därmed så talar Nelin sanning.
Citera
2021-10-19, 06:45
Avslutad
De borde sitta ned och prata med varandra under ledning av Jakob Hård.

Blomkvist kan också bidra med expertkommentarer

Viktigt att det sker nu, man är ju mitt i den tunga försäsongsträningen!
Citera
2021-10-19, 06:57
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnill
Du låter bitter..vad är det som får dig att skylla på tjejerna i det här fallet?

Faaaaast 8 av 10 gångerna i en vuxen relation så är det tjejen som avslutar den. Vi snubbar lever gärna kvar i en dålig relation
Citera
2021-10-19, 06:58
Medlem
D.Brents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Som man säger på andra arbetsplatser. Ät inte där du jobbar. Det blir bara problem.

”Skit inte där du äter” brukar man väl säga
Citera
2021-10-19, 07:17
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
De här skidmänniskorna skulle kanske lägga mer energi på att trycka på i spåret istället för att trycka varandra.
Citera
2021-10-19, 07:36
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Medans norrmänen skidar på idkar svennarna gruppsex.
Citera
2021-10-19, 07:41
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mobscene
Vilken genomtänkt analys!
Allt är kvinnornas fel va? Hundskrälle.

Alla kvinnor är kåta. För var det bara en del av dem som erkände det men nu har vi Paradis Hotell etc. Nu är det bara att leva ut det.

Men fortfarande odlas myten om kvinnornas "mindre skuld" eller totala oskuld. Bara mannen kan svika.
Citera
2021-10-19, 07:57
Medlem
Snart har vi en ny generation av superskidåkare. Vi måste avla mer såhär, det gjorde dom i ddr.

Men hur ska det gå med samma strategi i hockey? 🤔
Citera
2021-10-19, 08:09
Bannlyst
Får mig att tänka på de svenska toppspelarna i tennis och det var på det glada 1980-talets mitt. Det enda jag skriver. Flera äldre vet vilka jag tänker på.
Citera
2021-10-19, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Ja de mycket i sporter där kvinnor män är samlade en längre tid tillsammans.
Men det är sen gammalt.

Exakt

Finns ju en anledning till att det går åt så mycket kondomer under OS.

Det är ju bara att kolla runt inom all idrott
Skidlandslaget har du ju ett par kända par
Gunde och Marie Svan
Henrik och Magdalena Forsberg
Frida Karlsson och vad han nu heter
Citera
2021-10-19, 08:17
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Spännande ”såpa” med betydligt högre klass än ”Paradise hotell-Hollywood fruar söker bonde”
Oj oj men får de verkligen ligga när de ligger i hårdträning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in