2021-10-19, 00:12
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harsettdetmesta
Någon av herrskyttarna kanske laddar med alltför lösa skott och har därmed svårare med träffbilden?

Detta handlar om uppladdning till dubbelmixstafetten.
Citera
2021-10-19, 00:53
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Förstår inte problemet. Hade förstått känslan mer om någon nu varit ensam och ledsen. Men bägge parter har nya partners och alla borde vara glada. Kanske passar dom nya paren bättre tillsammans? Men om man är osams och beklagar sig så är det ju märkligt, då låter det som att man inte är nöjd i sitt nya förhållande om man fortsätter älta exet.

Det är lite swingers över det hela
Citera
2021-10-19, 00:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Det är lite swingers över det hela

Det vet jag inte, men om dom trivs i sina nya relationer borde dom klappa om varandra som dom buksvågrar dom är och gå vidare. Vad exakt är problemet? Vill dom ha tillbaka dom tidigare? Om inte, gå vidare då?
Citera
2021-10-19, 00:58
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Det vet jag inte, men om dom trivs i sin nya relationer borde dom klappa om varandra som dom buksvågrar dom är och gå vidare. Vad exakt är problemet? Vill dom ha tillbaka dom tidigare? Om inte, gå vidare då?

Skulle du vilja se eller veta att din polare knullar på ditt ex i tvåan innan du ska ut på en jaktstart?
Citera
2021-10-19, 01:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Skulle du vilja se eller veta att din polare knullar på ditt ex i tvåan innan du ska ut på en jaktstart?

Normala människor pratar inte så med varandra, särskilt inte om det kan vara ett känsligt ämne. Men har man lämnat varandra så har man, bägge har ju en ny partner som man bör vara nöjda med.

Jag åker inga jaktstarter.
Citera
2021-10-19, 01:06
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Normala människor pratar inte så med varandra, särskilt inte om det kan vara ett känsligt ämne. Men har man lämnat varandra så har man, bägge har ju en ny partner som man bör vara nöjda med.

Wolfgang får komma in och styra upp detta det funkar ju inte att ha det så här fattar du väl? Osämja i laget . Nä
Citera
2021-10-19, 01:58
Medlem
Citat:

Är du miljöpartist?

Om någon av mina vänner skulle börja knulla exfruar eller flickvänner. Så är man inte vänner längre. Ska vara glad att det inte blir fängelse.

Jag tror till och med att mina vänner skulle hjälpa till att prygla vår före detta vän. Ragga på en väns käresta(oavsett kön) är väl det yttersta sveket? Ligger i klass med att våldta deras barn.

Jag förstår inte alls hur du tänker. Vi har varit vänner i 40 år. Nu är det jag som knullar kvinnan du har barn med. Vill nästan hänga mig själv bara jag tänker på det.

Fränders fruar, blir ju lite som systrar så det blir även nästan lite extra äckligt.
Citera
2021-10-19, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zlekovsky
Jösses.

Jesper Nelin var ihop med Hanna Öberg.

Martin Ponsiluoma var ihop med Fanny Johansson.
---
Nu har de bytt partners:

Martin Ponsiluoma är ihop med Hanna Öberg.

Jesper Nelin är ihop med Fanny Johansson (som Ponsiluoma nyss skaffat barn med?)

Känns mer eller mindre som rena rama mellanstadiet! Och verkar det inte som att Jesper Nelin och Fanny Johansson mer eller mindre blev ihop för att hämnas på Öberg och Ponsiluoma?

Det enda som återstår nu är väl att Hanns syster Elvira Öberg blir ihop med någon av Hannas ex i landslaget, som strössel på tårtan?

Föga märkligt att stämningen i landslagstruppen inte är bra!
---
– Martin och Fanny var ihop fram till VM när Martin tog (guld)medaljen och det verkar ha förändrat saker. Då åkte han hem och gjorde slut med Fanny. Efter VM var det tävlingar i Tjeckien och det var då det började komma fram att han verkade vara intresserad av Hanna istället. I Tjeckien var det kaos. Då mådde jag inte bra, säger Jesper Nelin.

– Det är sällan det är en polare som träffar ens förra tjej. Det fanns inte på världskartan, men såhär i efterhand kan jag förstå tendenserna, fortsätter Nelin.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/OrWXvO/karleksdrama-i-skidskyttelandslaget
Är ju uppenbart ett mediatrick för att locka tittare till världens tråkigaste sport. Fan det är till och med tråkigare än biljard, den sporten skulle behöva storbystade rödhåriga kvinnor som kör upp biljardköerna i fittan på varandra, på biljardbordet. Men tveksamt om det hade lockat fler tittare..
Citera
2021-10-19, 02:03
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlekovsky
Jösses.

Jesper Nelin var ihop med Hanna Öberg.

Martin Ponsiluoma var ihop med Fanny Johansson.
---
Nu har de bytt partners:
Kaos?
Nä det var väl inget att bry sig om.
Blir ju skit bra för alla.
Citera
2021-10-19, 02:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cubaldebasic
Är du miljöpartist?

Om någon av mina vänner skulle börja knulla exfruar eller flickvänner. Så är man inte vänner längre. Ska vara glad att det inte blir fängelse.

Jag tror till och med att mina vänner skulle hjälpa till att prygla vår före detta vän. Ragga på en väns käresta(oavsett kön) är väl det yttersta sveket? Ligger i klass med att våldta deras barn.

Jag förstår inte alls hur du tänker. Vi har varit vänner i 40 år. Nu är det jag som knullar kvinnan du har barn med. Vill nästan hänga mig själv bara jag tänker på det.

Fränders fruar, blir ju lite som systrar så det blir även nästan lite extra äckligt.

Vänner och vänner, det är väl deras eget val. Men uppenbarligen tävlar bägge i skidskyttelandslaget, då får man finna sig i situationen. Det kan inte gå ut över ett landslag vem dom ligger med för stunden.

Tar du den i tvåan eller? Så kränkt som du är.
Citera
2021-10-19, 02:35
Medlem
Skidskytte är tillsammans med curling den absolut största kufsporten, så att det förekommer CP-relationer inom den sfären förvånar nog få till ingen.
Citera
2021-10-19, 02:46
Medlem
Citat:
Vänner och vänner, det är väl deras eget val. Men uppenbarligen tävlar bägge i skidskyttelandslaget, då får man finna sig i situationen. Det kan inte gå ut över ett landslag vem dom ligger med för stunden.

Tar du den i tvåan eller? Så kränkt som du är.

På myndigheten jag tjänstgjort fick man sparken om man ens petade på sina kollegor, förutom ibland. Det är en organisation som inte är en bordell.

Sen kunde man hitta sin fästmö/fästmän på avdelningar lite längre bort i organisationen.

I privat sektor bryr sig inte en käft, ditt/ert problem. Du ska bara leverera. Men om kollegan du jobbat med flera år sätter på din fru. Då får kollegan stryk, frugan stryk och man byter företag. Förutsatt att man inte är vänsterbliven.
Senast redigerad av Cubaldebasic 2021-10-19 kl. 02:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in