2021-10-17, 01:20
Medlem
57p med Gray och White kvar. Får väl ses som okej en vecka när många roterades.
Citera
2021-10-19, 09:16
Medlem
JazzinForBlueJeans avatar
57 poäng blev det denna omgången - lite över genomsnittet, men det är kanske mest för att alla med Ronaldo/Lukaku som kapten inte belönades mycket för det valet. Endast Salah som levererar gång efter gång...

Att Arsenal floppade (jo, 2-2 får anses vara en flopp hemma mot Crystal Palace) var kanske också till min fördel , misstänker att en del har börjat ta in Arsenal-spelare som Saka, Smith-Rowe och Ramsdale efter Arsenals rad av segrar och ett försvar som har sett relativt bra ut.....

Har skickat iväg Maguire och ersätter honom med Livramento (So'ton som har Burnley o Villa hemma, Watford borta nästföljande tre omgångarna.....ska kunna ge lite poäng....hoppas jag)

Onwards.....
Citera
2021-10-21, 09:11
Medlem
Funderar fan på att ta -12 och göra följande:

Ronaldo -> Jesus
Lukaku -> Vardy
Jota -> Bernardo Silva
Greenwood -> Son
Matip -> Azpi
Citera
2021-10-22, 15:29
Medlem
JazzinForBlueJeans avatar
GW9:

Schmeichel
Allison

Livramento - Söyüncü - Shaw
Veltman- Dunk

Salah - Bowen - Pogba - Benrahma
Sarr

Jimenéz (C) - Ings - Hwang

__________________________________________________ ___________________________________________

Poäng efter GW8: 494

OR: 657 117

Transfers inför omgången:
in: Livramento
ut: Maguire

Truppvärde: 95,5milj. £

Banken: 4,3milj. £

Siktar på: Leicester för gångs skull håller nollan!
Pogba steppar upp i stormötet - han inledde ju så bra med assists hit och dit, men sen........time for action, Paul!!!
Wolves håller den fina formen - har iaf historiken på sin sida med segrar mot Leeds senaste fem ggr man har haft dom som motståndare i ligasammanhang.......
Jimenéz blir min kapten denna gången......
Citera
2021-10-23, 13:25
Medlem
stayluckys avatar
Är generellt återhållsam när det kommer till att ta hits men fick bli en -4 för byta ut Jota mot Havertz nu när Chelsea är utan Lukaku och Werner. Får hoppas han kan leverera.
Citera
2021-10-24, 11:59
Medlem
stayluckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staylucky
Är generellt återhållsam när det kommer till att ta hits men fick bli en -4 för byta ut Jota mot Havertz nu när Chelsea är utan Lukaku och Werner. Får hoppas han kan leverera.

Chelsea med Havertz som anfallare vinner 7-0 och han är inte inblandad i ett enda mål Ja, det gick ju åt helvete det där. Samtidigt sitter flera andra i kompisligan på Mount med 24 poäng. Extra salt i såren om Jota gör poäng idag.
Citera
2021-10-24, 13:23
Medlem
CrazyWorlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staylucky
Chelsea med Havertz som anfallare vinner 7-0 och han är inte inblandad i ett enda mål Ja, det gick ju åt helvete det där. Samtidigt sitter flera andra i kompisligan på Mount med 24 poäng. Extra salt i såren om Jota gör poäng idag.

Surt, men bindeln satt inte på Havertz väl?

Hoppas på Salah och Kane nu idag!
Citera
2021-10-24, 13:28
Medlem
stayluckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyWorld
Surt, men bindeln satt inte på Havertz väl?

Nej då, men tillräckligt surt ändå.
Citera
2021-10-24, 13:29
Medlem
Någon mer med Mount? Saftigt med 24 poäng 🤭
Citera
2021-10-24, 13:56
Medlem
4-4-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullatoralex
Någon mer med Mount? Saftigt med 24 poäng 🤭

Grattis. Du har mer poäng från Mount än jag har totalt hittills i omgången. Gått åt helvete sen omgång 3.
Citera
2021-10-24, 20:50
Medlem
stayluckys avatar
93(-4) totalt. Hade landat över 100 om jag bara låtit bli att ta ut Jota. Nu kommer jag ihåg varför jag generellt är försiktig med att ta hits. Det svider när det går fel. Nå väl! Upp på hästen igen bara.
Citera
2021-10-24, 20:56
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Ingen perfekt omgång då jag får in -1 från bänken då Azpi inte spelade (och fick clean sheet. Ville byta in Rudiger men ville inte ta minus) samt Hwang kvar på bänken. Men då jag för ovanlighetens skull gör en bra omgång är det lika bra att passa på att nämna det. 109 poäng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in