Citat:
Nja. Ålandskvinnan är snarare grunden till det grupparbete Linder och Häggström genomförde för att peka ut SE. Jag kommer att redovisa för detta med länkar och en enkel förklaring i kommande inlägg.
Jag förstår att TP som tror att en källa är PHs PM och en annan källa är Sven Anér ,som rapar upp PHs PM en andra gång och att en ytterligare källa är proletären, som skriver av Phs PM för tredje gången. Att gå på folkhögskola kan tydligen stiga en människa åt huvudet som det tyvärr gjort med TP.
Att förstå att PH på Skandia och Nils Linder har grupparbetat om att skriva PHs PM och Linders dokument kommer jag att förklara i ett kommande inlägg. Det kommer att finnas länkar både till Linders dokument och till PHs PM i inlägget...
Det vi alla nu ska försöka greppa är att alla idéer som Ålandskvinnan redovisar finns i TPs bok utom EAP. TP var inne på konspiration också när det gällde SE men tvingades backa även på den.
SÄPO och PU hävdar dock att det fanns WT och bevakning mot OP så här är Ålandskvinnan ett bättre sanningsvittne än självaste TP!
KP har lite svårt att hålla reda på detta också och tycker att SÄPO inte var delaktiga i åtminstone KPs "lösning" av mordet på OP.
Jag kommer att återkomma till hur Linder och Häggström på Skandia grupparbetade för att peka ut SE även om han var helt oskyldig.
Även om varken Linder eller Häggström någonsin under över 30 år återkom till just detta SE-tema. Man kan liksom bara inse en gång att man blivit luggad ordentligt av en kvinna på Åland och sedan släppa det hela som en död sten. 30 tysta år från både Häggström och Linder som tystnade märkbart talar sitt tydliga "språk"!