Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-22, 17:06
  #3493
Medlem
Hur länge bör cannabis synas i urin för mej? Rökte 2 dar i helgen som va, före det 1 gång för 2 veckor sedan, och före det en vecka i streck, månaderna före det väldigt blandat, röka 1 vecka, utan en vecka , röka 5 dar, utan 1,5 veckor, röka 1 vecka, utan 4 dar... jävligt blandat dvs.. så har det sett ut några månader.

Vad tror ni? Tänker att mina småpauser borde gjort endel för mig, men osäker om jag borde tatill med dessa vitamim,kreatin o litervis med vattenkurer
Citera
2017-11-22, 19:51
  #3494
Medlem
Opiaters avatar
Nu tänker jag presentera hur man fakear ett urinprov med 100% chans att klara provet och allt visar negativt

På akutpsyk kom jag på ett nytt (möjligtvis Sätt att fakea urinprov)

I förrgår var jag på akutpsyk
Då jag legat sömnlös och haft hjärtklappning,svettningar,spänningar och paranoia nu när jag ej tar droger som har en budget på 55-100kr ok då räcker till flera provtagningar

Väl när jag tagit mig till akutpsyk så vill dem ha urin prov,"Shit!! Tänker jag, jag har min fake penis och rena urin hemma"
MEN på grund av snabbt tänkande så klarar du urin prover på detta sätt:

Metod 1

(för damer och herrar som kissar obevakat eller bara kollar på din rygg)

Steg 1:
Du häller 1/3 del vatten i muggen på ca 38 grader

Steg 2: du tar fram antingen en snus(portion) eller en cigarett

Steg 3:

Väljer du snus:
doppa den i muggen väldigt försiktigt till en brun gul droppe loppet med i koppen, blanda lite med fingret i muggen (gul färg adderas)

Väljer du cigg: fyll som sagt 1/3del av ca 35-39 grader varmt vatten från kranen, (rekommenderar att ta bort lite av tobaken så du kan tvista toppen som en joint) Och ingen plantmateria hamnar i muggen, håll cigaretten och rör sagta
I 30-60 Sec, pressa lätt på ciggen tills en brun gul färgad droppe droppar ned i muggen, blanda med fingret och repetera tills det ser legot ut som kiss.

Steg 4 VOILÀ!! Du lämnar in testet som är kroppstemperatur(dem kollar det nu för tiden!

metod 2, Den metod som är bullet proof under bevakning (också för herrar

Steg 1: dra ned till Apoteket och köp en ask revaxör MED tub, helst röd då de "Blends in" bättre med kroppsfärgen, (själv har jag en blå och funkar bra, gjort detta 2-3 dagar i veckan i 3 mån vilket är 25-30 gånger av fakeande på beroende kliniken med denna)

Steg 2: antingen kissar du en halvliter i PET flaska innan du tar din personliga val av substans, alternativt en nära kompis med rent urin, jag har mitt i frysen men jag tror att det håller rätt länge utan att frysa in det med.
Att det skulle sluta funka för att det står några månader är en myt,
Det här steget kan vara krångligt ibland att få tag på rent urin
Så repetera steget med cigaretten eller snus) och du ej har fake urin

Steg 2: du värmer ditt fake/rena urin i ett 30 sekunder i micron 30 min innan provet

Steg 3: dra upp kisset i revaxör tuben så det ej skvalpar när du skakar den.

Steg 4:tejpa på bästa sätt tuben mot jömnskarna det vill säga under pungen för att hålla värmen på urinen (har till och med cyklat i vinter 2 km och detta funkar )

5: innan du kliver in på kliniken så tar du bort all tejp, jag gillar att ha 3 kalsonger så tuben hamnar i byxbenet. Placera tuben under din högra pungkula

Steg 6 bevakat urinprov:

Försök att ej se nervös ut, var glad och dig själv de kommer bli bra,
Håll revaxör tuben täckt med höger händ när provtagaren ger dig koppen, småprata med henne, klämm pipetten rakt under snoppen med pekfingret och snoppen nere i muggen, klämm ut innehållet i tuben i muggen med lillfingret och ringfingret(på detta sett finns ingen chans att bli påkommen om man inte har säg 3 cm kuk...pipetten är väldigt lätt att dölja

Well

Steg:7
Lämna in ditt negativa urinprov och skratta åt staten

Med Vänlig Hälsning.en erfaren pissprov fakeare
__________________
Senast redigerad av Opiater 2017-11-22 kl. 20:02.
Citera
2017-11-22, 23:14
  #3495
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyRottweiler
Har ställt frågan förut och fått svar tyvärr har de har varit olika så en gång för alla syns
3-BMC på UP sticka? Det är en multi 15sticka av märket prodiagnostic. Om du har erfarenhet av detta vad gav det för utslag:
Inget? amfetamin? Metamfetamin?
Som sagt inte vad du tror utan vill ha svar från någon med erfarenhet puss på er alla

Bump
Citera
2017-11-23, 12:06
  #3496
Medlem
NorrlandHBs avatar
Kan NEiH eller 4F-NEB ge utslag som amfetamin på sticka? Hur är det med 4F-PiHP?

4-AcO-MET gav ju fan utslag på amfetamin
Citera
2017-11-23, 12:47
  #3497
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P3rmorberg
Hur länge bör cannabis synas i urin för mej? Rökte 2 dar i helgen som va, före det 1 gång för 2 veckor sedan, och före det en vecka i streck, månaderna före det väldigt blandat, röka 1 vecka, utan en vecka , röka 5 dar, utan 1,5 veckor, röka 1 vecka, utan 4 dar... jävligt blandat dvs.. så har det sett ut några månader.

Vad tror ni? Tänker att mina småpauser borde gjort endel för mig, men osäker om jag borde tatill med dessa vitamim,kreatin o litervis med vattenkurer
provet är på måndag, är det säkert eller bör jag sjukanmäla mej?
Citera
2017-11-24, 07:46
  #3498
Medlem
Lämnade up(sticka) igår som visade positivt på benso.
Jag har inte rört nån bens på år, men jag kört på 2-me-maf från cc ett tag.

Det skickas nu vidare till analys, hur orolig borde jag vara?
Citera
2017-11-24, 14:56
  #3499
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Lämnade up(sticka) igår som visade positivt på benso.
Jag har inte rört nån bens på år, men jag kört på 2-me-maf från cc ett tag.

Det skickas nu vidare till analys, hur orolig borde jag vara?

Fick svar från analysen och allt var lugnt.
Måste varit diklofenaken som gav falsk positivt på bens
Citera
2017-11-25, 00:19
  #3500
Medlem
V-rocks avatar
Vill bara bekräfta att Nitrazolam ger ustlag på pissprov. Fick utslag idag.
Citera
2017-11-25, 01:10
  #3501
Medlem
Hjälp hjlälp! Jag har letat men inte funnit....

Jag går på subutexprogrammet eftersom jag missbrukat oxycontin i många år.

För prick 7 dagar sedan tog jag stilnoct. Petade i mig flera stycken för jag var i desperat behov av sömn, men det hjälpte inte.

I alla fall, urinprovet jag lämnade visade nämligen positivt på stilnoct (på specialsticka) och
det var EN VECKA sedan jag åt dom.

Hur länge kan Subutex sitta kvar i urinen är min korta fråga. Och om det finns ngt sätt att minska halten? Typ dricka vatten, bada bastu?

Jättetacksam om någon därute kan ge mig svar 😊
Citera
2017-11-25, 11:01
  #3502
Medlem
Cynisks avatar
Ska lämna prov snart och jag har kört mycket affe varje dag i kanske 3 mån, hur länge sitter det i månne? 2-4 dagar eller längre?

Och om jag skaffar typ mollipect med efedrin eller liknande, kommer dom skicka det på analys då och se skillnad?

Tacksam för svar

EDIT: Hur gör dom egentligen förresten? är det alltid analys vid adhd prov eller är det bara sticka?
__________________
Senast redigerad av Cynisk 2017-11-25 kl. 11:06.
Citera
2017-11-25, 15:14
  #3503
Avstängd
Brain Formulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cynisk
Ska lämna prov snart och jag har kört mycket affe varje dag i kanske 3 mån, hur länge sitter det i månne? 2-4 dagar eller längre?

Och om jag skaffar typ mollipect med efedrin eller liknande, kommer dom skicka det på analys då och se skillnad?

Tacksam för svar

EDIT: Hur gör dom egentligen förresten? är det alltid analys vid adhd prov eller är det bara sticka?

Räkna med en vecka minst.
Citera
2017-11-25, 17:11
  #3504
Medlem
Jag prövar igen.

Har ett urinprov på måndag. Rökte senast förra veckan, torsdag kväll/natt och fredag kväll/natt

Gången före det rökte hade jag inte rökat på exakt 2 veckor och 3 dagar, tillfället jag rökte före detta, var torsdagen veckan innan, där rökte jag dock lördag-torsdag, före detta så hade jag inte rökt på 3 veckor. Innan dess var det väldigt blandat, typ 5 dar utan 5 dar men i snitt några månader, 2-3 kanske.. så

1 vecka sedan: rökte torsdag,fredag

3 veckor sedan: rökte måndagen

4 veckor sedan: rökte lördag-torsdag :s

7 veckor sedan: jävligt osäker :/

Jag är själv lite osäker faktiskt, känns inte helt säkert men tror med betoning på tror att det ska vara lugnt, vad tror ni?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback