Citat:
Ursprungligen postat av
VanDenBerg
Hur fan räknar du då? Historiskt har Arsenal plusstatistik mot samtliga London-klubbar som spelat i högsta division regelbundet.
De är totalt överlägsna mot Crystal Palace, West Ham, Fulham, QPR och Charlton. Mot Chelsea och Tottenham har man också bekvämt avstånd.
Eller du menar svaga historiskt för att de har minusstatistik mot Brentford som man mött typ 5 gånger sedan 1800-talet samt mot Millwall pga någon förlust 80-talet?
Ignorera rojjjen. Han är bara sur över Uniteds förlust mot Leicester och vill bråka med Generalen. Finns inget av substans i hans hypotes, det är bara triggerbait.
Citat:
Ursprungligen postat av
PommesOchKebab
Detta kommer trigga en viss person
// PoK
Möjligt, men det var inte mitt syfte. Försökte brainstorma på namn som skulle kunna vara intressanta för Newcastle som i sin tur skulle kunna tänka sig flytta och ta ett fint kontrakt för besväret.
Spelarna jag nämnde tycker jag passar kravspecen.
Origi är misshandlad av Klopp och vill bort. Saknas köpare i dessa coronatider, så Liverpool får inte det de vill ha. Kontraktet går ur nästa sommar. Newcastle pyntar 5m£ i januari och han kommer genast?
Leno är petad i Arsenal och vill bort. Uppgradering från Dubravka?
Lacazettes kontrakt går ut nästa sommar, inte startat en match för Arsenal.
Aubameyang lever väl inte riktigt upp till kontraktet han fått av Arsenal. Om Newcastle vill lösa ut Gunners, är det väl vettigt att hugga?
Osv osv. Finns ju den här sortens spelare i de flesta PL-lag som skulle kunna vara en uppgradering från det Newcastle har, som inte nödvändigtvis vill stanna där de är om rätt erbjudande kommer.