2021-10-17, 10:09
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Fast här på FB tänker vi ändå så.

Det har jag som tjej inte undgått att se på det här forumet och i PM.
Citera
2021-10-17, 10:11
Medlem
rex144s avatar
Det finns många som har slappa vaginor och på frågan om stor kuk kan ni knyta handen och fråga om det räcker? Eller kanske dubbel fisting ?
Eller kanske de vill hellre ha en fot i fittan?
Citera
2021-10-17, 10:12
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Det har jag som tjej inte undgått att se på det här forumet och i PM.
Haha. Raggar man på dig i pm?
Citera
2021-10-17, 10:15
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Det finns många som har slappa vaginor och på frågan om stor kuk kan ni knyta handen och fråga om det räcker? Eller kanske dubbel fisting ?
Eller kanske de vill hellre ha en fot i fittan?
Seriöst. Har du någonsin lidit av att en kvinna är för stor?

Har väl inte satt på alla i hela världen, men det där att någon inte är nog trång har jag aldrig upplevt.

Kanske att din är för pluttig, så att det är därför det ofta händer dig?

Visst har det hänt att en kvinna inte är fantastisk, men att det skulle bero på hennes storlek, näe - det har aldrig hänt.
Citera
2021-10-17, 10:24
Medlem
dreadpirate420s avatar
Hade någon frågat mig det hade jag trott dem drev med mig eller var något riktigt slampigt psykfall.
Citera
2021-10-17, 10:34
Medlem
IcyHearts avatar
Storlek större är helt enkelt skönare för många kvinnor. Samt även mer visuellt upphetsande att vila ögonen på. Inte konstigare än så.

Som nån annan sa, många män är inte så jättebra på att tillfredsställa kvinnor, då kan det vara bra att doningen åtminstone är åt det större hållet.

Sen finns det förstås ett mindre antal kvinnor som är anatomiskt väldigt små byggda också, mindre än normalt. För dem kan det vara svårt med en stor penis. Så där kan anledningen vara den motsatta, dvs att de föredrar en lite mindre.

Men ja det vanligaste om man är normalbyggd eller större som kvinna, är att storlek större penis är skönare.
Senast redigerad av IcyHeart 2021-10-17 kl. 10:37.
Citera
2021-10-17, 10:37
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
För att de vill försäkra sig om att man inte kommer att spräcka dem - de föredrar ju små eller kanske medelstora kukar i röven och fittan.
Citera
2021-10-17, 10:48
Bannlyst
Det här med storleken. Man börjar nästan gäspa när det kommer på tal ännu en gång.

Jag läste ett inlägg från en porrtjej i Hollywood, som sa att porrfilmer finns för att göra män osäkra med sin kropp, och i sängen.
Citera
2021-10-17, 10:52
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Storlek större är helt enkelt skönare för många kvinnor. Samt även mer visuellt upphetsande att vila ögonen på. Inte konstigare än så.
Har aldrig varit med om en kvinna som stirrar på min kuk när vi knullar.

Brukar kvinnorna titta på ditt kön innan ni har sex? Jättekonstigt i min värld. Har aldrig varit med om att någon stirrar på min kuk innan vi sexar. Är det vanligt i din värld?
Senast redigerad av constant 2021-10-17 kl. 10:55.
Citera
2021-10-17, 10:58
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensindriven
Det här med storleken. Man börjar nästan gäspa när det kommer på tal ännu en gång.

Jag läste ett inlägg från en porrtjej i Hollywood, som sa att porrfilmer finns för att göra män osäkra med sin kropp, och i sängen.

Ja kukstorleken är något som tas upp till leda på det här forumet. Men det är ju mansdominerat så det förslår. Killar/män/gubbar lever i sin sexuella fantasivärld där de tror sej veta allt vad vi tjejer är tända på.
Citera
2021-10-17, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
På riktigt, det är riktigt dåligt med en liten.
Det gjorde att jag tappade sug i flera år, det är sant.

Du svarade inte på min fråga. Vad gör dessa sju millimetrar?

Det där låter nästan sjukligt. 80 % av alla män har en penis mellan 13 och 16 cm, f.ö. Jag förstår att något relativt sätt kan framstå som litet jämte något annat, men då måste du ju enligt din egen logik anse att 50 % av alla tjejer har små bröst, att medelhanden är futtig, liksom medelskostorleken osv.
Senast redigerad av Lenk 2021-10-17 kl. 11:37.
Citera
2021-10-17, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
På riktigt, det är riktigt dåligt med en liten.
Det gjorde att jag tappade sug i flera år, det är sant.
Lider med dig. Du förtjänar en riktig bamse kuk. Den som söker den finner. Lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in