Citat:
Ursprungligen postat av
bbzzz
Jag har läst reglerna om att man inte får rekommendera leverantörer, men kan ni rikta mig till något ställe där man kan få rekommendationer? (om det nu är emot FBs regler att ni rekommenderar rakt i denna tråd)
Jag är lite novice inom detta men tänkte prova på att skaffa mig ett paket till min PC (windows) och om jag trivs så kan jag i framtiden överväga att köpa en box (är det z(?)-boxarna eller TVIP boxarna som gäller?) och även där skaffa ett abonnemang.
Boxar säljs lite överallt men just leverantörer verkar jag har svårt att välja, svenska leverantörer eller från utlandet? (aliexpress?) har alla leverantörer "ungefär" samma kanalutbud vad gäller svenska kanaler och med svensk undertext? vem kan man lita på, vem har ett rättvist pris?
Söker främst sport/ufc men att kunna kolla serier/filmer med swe-sub är ju väldigt uppskattat.
Mycket frågor här, hoppas ni har möjlighet att svara på några
Ska du välja mellan Tvip och Formuler boxarna så är Formuler mitt tips.
Ska du testa med datorn först så är denna appen gratis:
https://www.microsoft.com/sv-se/p/myiptv-player/9pjj2nmbf0tr?activetab=pivot
verviewtab
De flesta leverantörer har de svenska kanalerna 1-12.
Vissa har lägre upplösning, vissa har 3 olika upplösningar av varje kanal för att passa alla sorters uppkoppling.
De utländska har mindre utbud av material med svenska undertexter bland serier/filmer.
Där laddas inte allt det dagliga upp i samma tempo heller.
De har inte heller fullt utbud att de svenska sportkanaler och streamingtjänster som finns.
Tex Sportexpressen, Sportbladet Play, Aftonbladet TV, Viaplay, Cmore och Discovery +.
Finns förvisso "svenska" leverantörer som inte heller har det.
Just UFC brukar de flesta sända på någon av sina kanaler.