2021-10-17, 10:36
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbakiosk
Fast det verkar ju vara två olika killar eftersom den andra killen inte hört av sig på ett par dagar och denna sov hon över hos igår...

Jag åsyftade tråden:

Citat:
Om killen har grymt skönt sex, kan det vara avgörande för en seriös relation?

som ligger i Relationsakuten. Det måste väl ändå vara samma kille?

I övrigt erkänner jag att jag har dålig koll på TS olika killar och det är fullt möjligt att jag blandar ihop dem.

// CC
Citera
2021-10-17, 10:56
Medlem
Juneauxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbakiosk
I andra tråden så sa du till den killen att du aldrig hade gjort så förut, alltså gått hem med någon på första dejten. Du verkar vara ganska så full av skit du

Känns som att TS gasar på rätt så bra i snabel träsket
Citera
2021-10-17, 11:30
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lamb2012
Kanske låter jättekonstigt men träffade min dejt för första gången igår, och hade jättebra sex och hade det allmänt mysigt. När vi skulle sova sen så tror jag att han trodde att jag sov, så han liksom vände sig mot mig med ansiktet och luktade på mig i typ tinningen/kinden i 1 sek.. Alltså varför gjorde han det? Är det för att känna varandras dofter eller?

Fullt naturligt beteende, det är inte fel att fråga men jag undrar vad du tycker är konstigt
Citera
2021-10-17, 11:37
Medlem
Citat:
Kanske låter jättekonstigt men träffade min dejt för första gången igår, och hade jättebra sex och hade det allmänt mysigt. När vi skulle sova sen så tror jag att han trodde att jag sov, så han liksom vände sig mot mig med ansiktet och luktade på mig i typ tinningen/kinden i 1 sek.. Alltså varför gjorde han det? Är det för att känna varandras dofter eller?
Antagligen försökte han känna ifall någon annan alfahane hade pinkat på dej innan,hanar gör så.Utgår från att han märkte upp dej rejält sen när du somnat.
Citera
2021-10-17, 11:47
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Men du lät honom stoppa in sin penis i dig, det hade du inga problem med. Det var just att han luktade på dig som var konstigt?

Lustigt hur folk är. Man kan klä av sig naken inför en främling och låta denne knulla skiten ur en, men FY FAN för att öppna käften o ställa en fråga. Då blir man sårbar tydligen.

Personligen tycker jag det märkligaste i berättelsen att ni hade könsumgänge första gången ni sågs.
Kommer detta ens hålla fram till jul?
Bästa inlägget i tråden! Kan bara hålla med! Att dra hem någon första dejten och knulla, det är tydligen inte alls knepigt, men att partnern luktar på en är det, och än värre är att man tydligen inte klarar av att ställa en fråga på ett mjukt sätt; "Varför luktar du på mig?"

Knulla går tydligen bra, men allt runt om kring verkar inte alls funka.
Citera
2021-10-17, 12:38
Medlem
swebarbs avatar
Citat:

Inget konstigt alls i detta, jag hade gjort nog samma. förstår inte varför du tycker detta är konstigt.
Citera
2021-10-17, 13:05
Medlem
Min teori är att han blivit biten av en väldigt stor varg, eller hund, nån slags björn? rätt nyligen och är fascinerad över att hans sinnen skärpts. Allt luktar så mycket mer, men inte på ett dåligt sätt. Nästa fullmåne kommer bli spännande.
Citera
2021-10-17, 13:54
Medlem
maxatdunders avatar
Högst troligt vill han ligga med dig igen, oavsett om det handlar om KK eller om han tänker långsiktigt så är han redo att doppa kuken.
Citera
2021-10-17, 13:58
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Men vill killar oftast fortsätta ses seriöst när sexet är så grymt?

De flesta killar ser sex på första kvällen som en röd flagg för seriösa relationer. Det indikerar att du antagligen inte går att lita på om det blir lite friktion i relationen.
Citera
2021-10-17, 14:13
Medlem
IcyHearts avatar
Tror tyvärr att du sabbat det, TS, sorry to say. De allra, allra flesta killar tappar intresset direkt, vid sex första dejten. Dels för att du då gjort så att all spänning har gått förlorad. Men dels också för att det blir en röd flagg för dem, som tidigare skribent skrev också. Det indikerar att du är alldeles för lätt att få i säng, helt enkelt.

Om han hör av sig igen, så är det alltså högst sannolikt inte på något seriöst sätt, utan bara med baktanken om att få lite enkelt sex av dig igen. Medan han ändå letar vidare efter en mer ”seriös” tjej. (Och nej, han kommer inte säga sanningen till dig om det, då han vill fortsätta ha enkelt sex ifrån dig ett tag).

Jag vet, man önskar verkligen att det inte vore så, men tyvärr funkar det fortfarande så här, i killars hjärnor…

Det finns en liten minoritet av killar, som kan vara okej med sex på första dejten och ändå vara fortsatt intresserad. Men det är inte särskilt många.

Du kan ju hoppas att han är just det ”undantaget som bekräftar regeln” så att säga. Men mitt råd är att absolut inte höra av dig igen, du har redan gjort det ju, låt honom ta nästa initiativ. Annars blir du på tok för ”på”. (Och, om du verkligen är intresserad av en kille, ligg inte på första dejten nästa gång). Lycka till
Citera
2021-10-17, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
De flesta killar ser sex på första kvällen som en röd flagg för seriösa relationer. Det indikerar att du antagligen inte går att lita på om det blir lite friktion i relationen.

Även om man har pratat i timmar på telefon innan och om tjejen kommer från ett lååångt förhållande? Fel! Ts jag hade sex med mitt ex på första dejten sen var vi tillsammans i många många år.
Citera
2021-10-17, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Tror tyvärr att du sabbat det, TS, sorry to say. De allra, allra flesta killar tappar intresset direkt, vid sex första dejten. Dels för att du då gjort så att all spänning har gått förlorad. Men dels också för att det blir en röd flagg för dem, som tidigare skribent skrev också. Det indikerar att du är alldeles för lätt att få i säng, helt enkelt.

Om han hör av sig igen, så är det alltså högst sannolikt inte på något seriöst sätt, utan bara med baktanken om att få lite enkelt sex av dig igen. Medan han ändå letar vidare efter en mer ”seriös” tjej. (Och nej, han kommer inte säga sanningen till dig om det, då han vill fortsätta ha enkelt sex ifrån dig ett tag).

Jag vet, man önskar verkligen att det inte vore så, men tyvärr funkar det fortfarande så här, i killars hjärnor…

Det finns en liten minoritet av killar, som kan vara okej med sex på första dejten och ändå vara fortsatt intresserad. Men det är inte särskilt många.

Du kan ju hoppas att han är just det ”undantaget som bekräftar regeln” så att säga. Men mitt råd är att absolut inte höra av dig igen, du har redan gjort det ju, låt honom ta nästa initiativ. Annars blir du på tok för ”på”. (Och, om du verkligen är intresserad av en kille, ligg inte på första dejten nästa gång). Lycka till

Fel hon har ej sabbat. Alltså att killar inte kan fatta att vi tjejer har ett starkt sexuellt behov också! Om vi vill ha sex på en gång då har vi det för att vi är kåta. Det är inget som har med värdet på oss som eventull flickvänsmaterial och speciellt om man lärt känna varandra innan så är det väl bara att tuta och köra.
Jag hade sex på en gång med mitt ex och vi var tillsammans i många år efter det.
Och vart går gränsen, första dejten eller tionde dejten? Och sen upptäcker man på tionde dejten nej men vi funkar inte alls i sängen. Då har man lagt ner tid på den personen helt i onödan. Så. Gör. Ingen. Ingen. Orkar. Med. Sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in