Citat:
Ursprungligen postat av
IcyHeart
Tror tyvärr att du sabbat det, TS, sorry to say. De allra, allra flesta killar tappar intresset direkt, vid sex första dejten. Dels för att du då gjort så att all spänning har gått förlorad. Men dels också för att det blir en röd flagg för dem, som tidigare skribent skrev också. Det indikerar att du är alldeles för lätt att få i säng, helt enkelt.
Om han hör av sig igen, så är det alltså högst sannolikt inte på något seriöst sätt, utan bara med baktanken om att få lite enkelt sex av dig igen. Medan han ändå letar vidare efter en mer ”seriös” tjej. (Och nej, han kommer inte säga sanningen till dig om det, då han vill fortsätta ha enkelt sex ifrån dig ett tag).
Jag vet, man önskar verkligen att det inte vore så, men tyvärr funkar det fortfarande så här, i killars hjärnor…
Det finns en liten minoritet av killar, som kan vara okej med sex på första dejten och ändå vara fortsatt intresserad. Men det är inte särskilt många.
Du kan ju hoppas att han är just det ”undantaget som bekräftar regeln” så att säga. Men mitt råd är att absolut inte höra av dig igen, du har redan gjort det ju, låt honom ta nästa initiativ. Annars blir du på tok för ”på”. (Och, om du verkligen är intresserad av en kille, ligg inte på första dejten nästa gång). Lycka till
Fel hon har ej sabbat. Alltså att killar inte kan fatta att vi tjejer har ett starkt sexuellt behov också! Om vi vill ha sex på en gång då har vi det för att vi är kåta. Det är inget som har med värdet på oss som eventull flickvänsmaterial och speciellt om man lärt känna varandra innan så är det väl bara att tuta och köra.
Jag hade sex på en gång med mitt ex och vi var tillsammans i många år efter det.
Och vart går gränsen, första dejten eller tionde dejten? Och sen upptäcker man på tionde dejten nej men vi funkar inte alls i sängen. Då har man lagt ner tid på den personen helt i onödan. Så. Gör. Ingen. Ingen. Orkar. Med. Sånt.