Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-10-17, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
En narcissist fattar inte när han/hon gör sig själv till åtlöje. De har ALLTID rätt och alla andra har fel. Påpekar man till dem att de gjort något fel/galet är alla andra avundsjuka på dem..

Något jag funderat över.. Har inte C.B några vänner? Det är alltid bilder på Pernilla och hennes kompisar/kollegor/familj när de är ute i svängen och äter, med C.B på ett hörn. Men aldrig på hans vänner eller familj. Eller har jag missat nåt?

Oh yes, och det där med avundsjuka har ju figurerat X antal gånger av personer i denna tråd och på bloggen. Börjar bli extremt löjligt. Känns som att de borde ha kommit förbi ”avundsjuka” täckmanteln. Personer som skriver om C är inte avundsjuka. Har det inte nåtts fram än så är det löjligt.

Hmmmm håller med. Cs egna familj och bekantskapskrets är i skymundan.
Citera
2021-10-17, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Försökte göra det jag också men lyckades inte riktigt. Men är hon lycklig så visst. Utsikten verkade fin i alla fall.

Tror det kommer bli kanon.
Citera
2021-10-17, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Oh yes, och det där med avundsjuka har ju figurerat X antal gånger av personer i denna tråd och på bloggen. Börjar bli extremt löjligt. Känns som att de borde ha kommit förbi ”avundsjuka” täckmanteln. Personer som skriver om C är inte avundsjuka. Har det inte nåtts fram än så är det löjligt.

Hmmmm håller med. Cs egna familj och bekantskapskrets är i skymundan.

Hans dotter var dock med på foto, mellan honom o föräldrarna Wahlgren, vill jag minnas - arma flicka, var min tanke..
Citera
2021-10-17, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Tror det kommer bli kanon.

Hon sade väl att hon vill att det ska se ut som Kalle och chokladfabriken
Citera
2021-10-17, 03:37
Medlem
Citat:
Hans dotter var dock med på foto, mellan honom o föräldrarna Wahlgren, vill jag minnas - arma flicka, var min tanke..

Oj! När var det?
Jag håller med, arma flicka 😔 Tyvärr vanligt knep bland narcissister.. Att utnyttja barnen, för att det ska se bra utåt och vinna poäng..

Bakom stängda dörrar är det en annan verklighet.. 🥺
Citera
2021-10-17, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Oj! När var det?
Jag håller med, arma flicka 😔 Tyvärr vanligt knep bland narcissister.. Att utnyttja barnen, för att det ska se bra utåt och vinna poäng..

Bakom stängda dörrar är det en annan verklighet.. 🥺

Troooor att det var i samband med showen..
Citera
2021-10-17, 09:46
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Nu är det ju hon som man vet hur hon beter sig i div situationer - eller typ det mesta av tiden.

Kan du utveckla det ?
Citera
2021-10-17, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Kan du utveckla det ?

Det är väl bara att se WV, instagram och bloggen.
Citera
2021-10-17, 14:20
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Det är väl bara att se WV, instagram och bloggen.

Vad vill du förmedla med det du skrev ?
Citera
2021-10-17, 14:20
Medlem
Undra om de faktiskt håller efter i bloggkommentarerna - sista inlägget är två dygn och inte en enda idiotkommentar. Men de kanske kommer..
Citera
2021-10-17, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Vad vill du förmedla med det du skrev ?

Tja, från början skrev jag att jag inte förstår att någon står ut med henne, så vad är det du inte förstår?
Citera
2021-10-17, 14:26
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Tja, från början skrev jag att jag inte förstår att någon står ut med henne, så vad är det du inte förstår?

Från början ? Är det så jävla svårt att skriva en eller två meningar till så det blir ett samband så kan du skita i det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in