2021-10-15, 23:07
Avslutad
Den där jävla Fredrik tog en tugga av fetaosten och lade tillbaka den. Ouppfostrad jävel.
Citera
2021-10-15, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Vilken överraskning. Var juryn verkligen enig, eller ljög Katya? Nu åker han ut nästa vecka ändå.
Uppfattade det som att han sitter säker nästa vecka och är den enda som med säkerhet kommer att få sjunga.
Citera
2021-10-15, 23:10
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lixen95
Uppfattade det som att han sitter säker nästa vecka och är den enda som med säkerhet kommer att få sjunga.

Tror inte det men antar att de antyder att han med kvällens insats räddade sin plats till nästa vecka.
Citera
2021-10-15, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Yesterday
Det var låten han själv sjöng innan han fick beskedet, men jag syftar på efter att Katia annonserade att Daut fick livbojen.
Citera
2021-10-15, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaHannen
Årets deltagare har ENORM svartskallefaktor. Det feltolkas och det felsjungs så att man kräks * spysmiley*. Dom smutsar ner den västerländska Poptraditionen, som Beatles startade. Särskilt Daut.

Ja alltså for the record så åkte min favorit Pär ut förra veckan. Det var väldigt tråkigt. Min favorit nu är faktiskt Erik Elias, jag blir bara mer och mer charmad av honom för varje vecka.
Citera
2021-10-15, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Filip är nog den som varken har egen energi eller klockren sångröst av dem som är kvar. Han bör åka nästa gång. Möjligen "hotad" av Sunny. Men hon har en charm och ett utseende som håller henne kvar, tror jag.

Sunny är lika tråkig som Philip och jag hoppas att de blir nästa två att lämna tävlingen. De är helt överflödiga.
Citera
2021-10-15, 23:13
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armondplantar
Det var låten han själv sjöng innan han fick beskedet, men jag syftar på efter att Katia annonserade att Daut fick livbojen.
Aha, då vet jag inte faktiskt, jag tänkte inte på det.
Citera
2021-10-15, 23:16
Medlem
Citat:
Aha, då vet jag inte faktiskt, jag tänkte inte på det.
Alone av Alan Walker. Den skulle jag kunnat
Citera
2021-10-15, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zlatan.
Lana galet snygg ikväll

Ja, hon är en snygg, fräsch och trimmad tjej. Men som sångerska är hon medioker.
Citera
2021-10-15, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jalvezia
Inte så oväntat.

Det var samma sak med livbojen förra säsongen. Någon brud som varit råusel i flera omgångar fick den på något vis ändå.

Ja, Ella. Hon var verkligen kass. Och året innan dess var det INGEN som fick livbojen eftersom de inte kunde bestämma sig. Lika bra att de släppte livbojen tidigt, anser jag.
Citera
2021-10-15, 23:21
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armondplantar
Alone av Alan Walker. Den skulle jag kunnat
Om Daut hade sjungit den också, så då hade han gått vidare👌
Citera
2021-10-15, 23:23
Medlem
Citat:
Om Daut hade sjungit den också, så då hade han gått vidare👌
Lite överdrivet kanske med konfetti för att fira livbojens användning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in