2021-10-15, 22:57
Medlem
Smart gjort av Juryn, man slipper ge den till Amena nästa vecka
Citera
2021-10-15, 22:59
Medlem
Vilken låt spelades när Daut fick livbojen?
Citera
2021-10-15, 23:00
Medlem
AlphaHannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sachos_legs
Själv undrar jag vilka som röstar på Philip.Han är så tråkig att klockorna stannar.

Årets deltagare har ENORM svartskallefaktor. Det feltolkas och det felsjungs så att man kräks * spysmiley*. Dom smutsar ner den västerländska Poptraditionen, som Beatles startade. Särskilt Daut.
Citera
2021-10-15, 23:01
Medlem
Jag förstår ingenting längre. Dom sjunger ju som kråkor och juryn ska sitta där och låstas att det var jättebra.. Alla gråter och alla ska klä ut sig som fågelskrämmor. Skärpning Sverige!!
Citera
2021-10-15, 23:01
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armondplantar
Vilken låt spelades när Daut fick livbojen?
Yesterday
Citera
2021-10-15, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Första kompletta avsnittet jag sett denna säsong - satan vad alla tjejer var snygga, främst Amena

Nu du skämta aprillo Den går vi inte på

Citat:
Ursprungligen postat av Tigerlilja1566
Nä sorry, jobbigt läge när hemska sanningar om gullgossen glider fram

Alltså de är ju sanning med modifikation, snubben som har den lastbilen är samma som lackar åkeriets lastbilar. Så om de är en tjänst för reklam eller nått annat veta ja inte, men de är nå inget random fan som gör de bara för att

Okej då, viker mig för din sakkunskap.
Och jag som hade målat upp bilden av en Lonely Rider som luffar runt i norrlandsbygderna med hatt och gitarr och tar dagen och kvinnsen som de kommer..
Citera
2021-10-15, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaHannen
Årets deltagare har ENORM svartskallefaktor. Det feltolkas och det felsjungs så att man kräks * spysmiley*. Dom smutsar ner den västerländska Poptraditionen, som Beatles startade. Särskilt Daut.

Dom är förjävligt dåliga. Och PK hjonen låtsats digga skiten. En Kareokekväll på valfri ort hade varat bättre.
Citera
Medlem
geek12s avatar
Juryn måste tagit emot svarta pengar från farsan. Helvete så usel Daut har varit i fredagsfinalerna, visst han gör bättre ifrån sig ikväll.

Anders Bagge sitter o säger till han dessutom att han har en rnb-röst som är top 50 i hela världen, skulle gärna vilja veta vilka droger han förtärt ikväll, tack.
Citera
Medlem
DyslexiKungens avatar
Nu klarar sig Daut en vecka till när han fick livbojen
Citera
2021-10-15, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Vilken överraskning. Var juryn verkligen enig, eller ljög Katya? Nu åker han ut nästa vecka ändå.

Nä, nu när han fick livbojen så sitter han faktiskt säkert nästa vecka och kommer få sjunga. Så det blir någon annan som åker, men veckan därefter lär han ligga risigt till om inget oförutsett händer.
Citera
2021-10-15, 23:05
Medlem
0174Affes avatar
Eftersom ingen ingen lämnar den här veckan, kan dom då inte skicka hem den där Anis? Tycker han är så jäkla jobbig.
Citera
2021-10-15, 23:06
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Juryn måste tagit emot svarta pengar från farsan. Helvete så usel Daut har varit i fredagsfinalerna, visst han gör bättre ifrån sig ikväll.

Anders Bagge sitter o säger till han dessutom att han har en rnb-röst som är top 50 i hela världen, skulle gärna vilja veta vilka droger han förtärt ikväll, tack.

Och förra veckan efter att Daut fullständigt slaktat Ushers låt, då säger Alexander eller Bagge att "Jag vet att du kan göra det bättre än Usher"...

Något står inte rätt till här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in