2021-10-15, 22:33
Medlem
Kan inte vi alla tända ett ljus ikväll för de bortgångna björnarna där ute?

Citat:
Ursprungligen postat av dragan-shitfucker
Ursäkta, jag uttrycker mig fel. Bitcoin på väg mot 30k inom två veckor.
Och indikatorn visade visst rätt, det började rasa inom 2 veckor. Fortsättning följer

Citat:
Ursprungligen postat av boris
Ett bitcoin är en viss ordning av ettor och nollor i hårdvara som du redan äger. Dess inneboende värde är samma som för fiatvaluta i digital form: noll.

Citat:
Ursprungligen postat av novish123
Tycker Bitcoin, tekniskt sett, ser riktigt motbjudande ut nu Bitcoins kurs

Citat:
Ursprungligen postat av sergiorant
Jag sålde på 38 för nån vecka sedan sen köpte jag in mig på 31k igen och sålde nu på 40k.

Bitcoin trading är svårt.

Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Btc kommer gå ner till 20k$ och där kan det vara passande att köpa några stycken.

Citat:
Ursprungligen postat av chucknorris2
Tror vi kommer ligga runt 10k-20k i 3-5 års tid nu.
Senast redigerad av Smajgfice 2021-10-15 kl. 23:04.
Citera
2021-10-15, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingKerry
Lär säkert bli en liten "P&D", dels för att likvidera folk som gått long samt att reseta lite indicators. Lär pusha på sen mot nya ATHs.

EDIT: Elr så pumpar vi bara på mot nya ATHs som det verkar nu. 62k broken och nästan 63 också.

Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Jag tror absolut det kommer dippa rätt mycket sen. Tror fortfarande på ATH den här månaden (är för fan 63k snart, kan vara ATH när man vaknar imorgon) Som du säger "Buy the rumor, sell the news" tror jag på här. Därför den pumpar nu. Men det betyder inte att det går tillbaka till typ 40k sen. Kanske ner mot 50k men sen nära 100k om inte mer i slutet på året. Nedgång kommer vi få se. Dump? Det tror jag inte.

Så sant, dips är det inte slut på.
Frågan är hur snart och hur djupt bara, det är million dollar question. Har en longposition öppen, så funderar på om man ska stänga den innan måndagen om det blir en snabb dump då...

Edit: Om ETF:en godkänns, hur snabbt läggs den upp för trading? Tänker om den godkänns och läggs upp samtidigt så kanske det inte blir någon större dip direkt? Jag misstänker att mycket pengar väntar på att få gå in i denna "första USA-godkända" ETF..
Citera
2021-10-15, 22:36
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smajgfice
Kan inte vi alla tända ett ljus ikväll för de bortgångna björnarna där ute?

Sergiorant fattas på listan. haha
Citera
2021-10-15, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Sergiorant fattas på listan. haha

Haha stackarn, han kan inte ha det lätt.

Utöver det verkar en ETF future vara approved av SEC https://twitter.com/HsakaTrades/status/1449107141550166016?s=20

Mest troligt därför vi pumpar just nu.

Samt att stänger vi denna vecka över $60k så är det ny weekly ATH close.
Citera
2021-10-15, 22:40
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smajgfice
Jag är lite småorolig att detta blir ett "buy the rumour - sell the news" event. Likt coinbase IPO'n i våras då vi pumpade till 60k och sen dumpade på den stora dagen.
Men hoppas inte.

Precis som i våras så spelar det ingen roll om du tänker långsiktigt!
Citera
2021-10-15, 22:51
Medlem
Leastons avatar
Nu tittar man på 53k och tycker det kan bli jobbigt att nästa botten inom någon vecka kan hamna där.
För bara ett par veckor sedan var 53k en drömgräns när alla blickade ner mot 36k.
Senast redigerad av Leaston 2021-10-15 kl. 22:55.
Citera
2021-10-15, 22:53
Medlem
pumse1337s avatar
Bisarr voltym 20:10-20-20 nära ATH nu sen är det game on på riktigt.
Citera
2021-10-15, 22:56
Medlem
Leastons avatar
Vi är rätt överköpta så en fejkout över ATH för att tömma alla shorts, för att sedan dumpa ner till 53k innan vi kan jobba oss upp mot ATH på riktigt igen -känns som typiskt Bitcoin.

Jag skall prova en short om vi får en snabb spik upp.
Citera
2021-10-15, 23:17
Medlem
Tog just ut gamla total mcap ATH men dippade ner under igen, lär inte vara långt bort innan vi bryter ut där med som dessutom verkar forma en klassisk C&H.
Citera
2021-10-15, 23:34
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Tog just ut gamla total mcap ATH men dippade ner under igen, lär inte vara långt bort innan vi bryter ut där med som dessutom verkar forma en klassisk C&H.
Men en ny vända ner mot 53k skulle behövas för att göra handle. Nu har vi bara cup som jag ser det.

Typ: https://ibb.co/L5xMC7b
Senast redigerad av Leaston 2021-10-15 kl. 23:37.
Citera
2021-10-15, 23:36
Medlem
Citat:
Bitcoin är helt död nu. Har ju kraschat ner från 62887 till 61400 på väldigt kort tid. Sälj innan den går till 0.

Mvh

Swedbank i samarbete med Nordea Fondanalys Kommanditbolag.
Citera
2021-10-15, 23:39
Medlem
Det är så härligt tyst i MSM gällande bitcoin så man blir alldeles tårögd. Så skönt att ha dessa nivåer alldeles för sig själv. Det blir väl ett jävla gap efter +70K så njut medans det varar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in