Citat:
Ursprungligen postat av
KingKerry
Lär säkert bli en liten "P&D", dels för att likvidera folk som gått long samt att reseta lite indicators. Lär pusha på sen mot nya ATHs.
EDIT: Elr så pumpar vi bara på mot nya ATHs som det verkar nu. 62k broken och nästan 63 också.
Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeAdored
Jag tror absolut det kommer dippa rätt mycket sen. Tror fortfarande på ATH den här månaden (är för fan 63k snart, kan vara ATH när man vaknar imorgon) Som du säger "Buy the rumor, sell the news" tror jag på här. Därför den pumpar nu. Men det betyder inte att det går tillbaka till typ 40k sen. Kanske ner mot 50k men sen nära 100k om inte mer i slutet på året. Nedgång kommer vi få se. Dump? Det tror jag inte.
Så sant, dips är det inte slut på.
Frågan är hur snart och hur djupt bara, det är million dollar question. Har en longposition öppen, så funderar på om man ska stänga den innan måndagen om det blir en snabb dump då...
Edit: Om ETF:en godkänns, hur snabbt läggs den upp för trading? Tänker om den godkänns och läggs upp samtidigt så kanske det inte blir någon större dip direkt? Jag misstänker att mycket pengar väntar på att få gå in i denna "första USA-godkända" ETF..