2021-10-15, 18:51
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Ibland undrar man om han är på riktigt.

https://www.bildtagg.se/bild/9moobtrcffiyd1vwa4mu4gjv

Fan...han ser ut som en karikatyr med dåligt sittande kostym och skor som ser förjävliga ut.
Det är nästan så jag börjar undra om han trollar oss alla.
Citera
2021-10-15, 19:15
Medlem
Citat:

Haha..han klär sig som en ortenkille, 19 år, på sitt första jobb för att kränga mobilabonnemang på nåt köpcentra.

”Buttondownkrage” till slips. Skjuuuut mig! Stilfel 1. Kavaj som sitter dåligt och som är för lång i armarna. Stilfel nr 2. Byxor som är föööööör lååååånga, alldeles för långa. Stilfel 3.

Om Olof har skräddare är denna antingen i Thailand el medlem i synskadades förening. Finns i;e på världskartan att en seriös skräddare ens skulle släppa ut en kostym på detta sätt. Aldrig i livet! Det kan jag garantera. Då har man ingen yrkesstolthet.
Citera
2021-10-15, 19:15
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Fan...han ser ut som en karikatyr med dåligt sittande kostym och skor som ser förjävliga ut.
Det är nästan så jag börjar undra om han trollar oss alla.

börjar tro att hela han är en installation av nån galen konstnär.
Citera
2021-10-15, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Haha..han klär sig som en ortenkille, 19 år, på sitt första jobb för att kränga mobilabonnemang på nåt köpcentra.

”Buttondownkrage” till slips. Skjuuuut mig! Stilfel 1. Kavaj som sitter dåligt och som är för lång i armarna. Stilfel nr 2. Byxor som är föööööör lååååånga, alldeles för långa. Stilfel 3.

Om Olof har skräddare är denna antingen i Thailand el medlem i synskadades förening. Finns i;e på världskartan att en seriös skräddare ens skulle släppa ut en kostym på detta sätt. Aldrig i livet! Det kan jag garantera. Då har man ingen yrkesstolthet.

Edit: det värsta stilfelet. Svarta skor till en marinblå/mörkblå kostym. Haha.., finns ingen med någorlunda smak som har svarta skor till den färgen. Det är förbjudet. Och värsta av allt, aldrig, säger ALDRIG lackskor! Jösses!

Skulle inte förvåna mig om han har vita bomullstrumpor på fötterna-
Citera
2021-10-15, 19:19
Avslutad
För flera år sen när han Photoshoppade sitt ansikte på James Bonds kropp var ursäkten att ”de besökte samma skräddare”.

I efterhand har det visat sig att han vid den tidpunkten sov på golvet på ett kontor, duschade inte och åt på McDonalds för $1 om dagen.l, samtidigt som han ringde till tanter och försökte blåsa dem på pengar.

Nu har han uppgraderat sig till kostymen från Walmart. Men han blåser fortfarande gamla tanter på pengar.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Bond
Min fråga: Din smoking bara råkar vara identisk James Bonds eller?

Olof: http://vanbanco.com/wp-content/uploads/2012/11/VBanco-web-bio-pic-OG.jpg
James Bond: http://cdn.styleforum.net/6/66/663c6920_quantum_of_solace_tuxedo_order_page.jpeg

När du lägger tid på att klippa in ditt ansikte på Daniel Craigs kropp för att få det att se ut som att du äger ett plagg så har du misslyckats med att projicera en image av pondus (som du så desperat försöker utstråla). Tog 5 sekunder att i huvudet komma på vem det plagget tillhörde.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gustafsson
Vi besöker samma skräddare. Våra fotopartners erbjuder oss gratis fotografering. Enligt fotografen som fotade mig (som tillhör det absoluta toppskiktet, fotat bl.a Beyoncé) så är kameravinkeln väldigt vanlig och det är en ren tillfällighet att det är likt den bild du visar upp.
Citera
2021-10-15, 19:28
Medlem
Rekas avatar
Citat:

Undrar om det är samma kostym som på Trump-bilden.
I så fall har han gått ner lite i vikt, för på Trump-bilden får kavajknappen verkligen kämpa.

Kostymen ser ju lite mörkare ut på T-bilden, men miljön är ju mörkare också.

https://ibb.co/5Gmvq2y
Citera
2021-10-15, 20:29
Medlem
Citat:
Exakt om han nu har så jäkla mycket pengar borde han väl ha råd att besöka en riktig skräddare eller åtminstone köpa en kostym som sitter någorlunda.
Nu är det så att ni sitter och klagar på Steve Jobs eller Elon Musk som aldrig springa runt i kostym utan klär sig hur som helst men inte klagat på deras stil Olofs hade som sagt inte tid för att gå till en skräddare som tog det som fanns tillgängligt i slutet av dagen så sitter hemma framför datorn Olofs träffar USA:s president och Bil inbjuden igen i december det är något ni aldrig kommer att få uppleva ett liv så ta tag i era egna liv istället för att hata på Olof
Citera
2021-10-15, 20:55
Medlem
Han borde satsa sina pengar på ett par stödskenor för sina knän. De börjar svikta väldigt hårt. Ser nästan kobent ut.
Citera
2021-10-15, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Nu är det så att ni sitter och klagar på Steve Jobs eller Elon Musk som aldrig springa runt i kostym utan klär sig hur som helst men inte klagat på deras stil Olofs hade som sagt inte tid för att gå till en skräddare som tog det som fanns tillgängligt i slutet av dagen så sitter hemma framför datorn Olofs träffar USA:s president och Bil inbjuden igen i december det är något ni aldrig kommer att få uppleva ett liv så ta tag i era egna liv istället för att hata på Olof

Lär dig för helvete använda punkt. Man får hjärntumör av att läsa dina inlägg.

”Inte tid att gå till skräddare”
Man har redan kostymerna i garderoben som är måttade och klara. Det är inget man spontant gör. Lite klass, ja då äger man inte en enda kostym som inte är fixad hos skräddare
Senast redigerad av Minkapten 2021-10-15 kl. 21:07.
Citera
2021-10-15, 21:57
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti

Nu är det ju inte valet av kläder vi gottar oss i, det är ju hur illa kavajen sitter. Skulle jag delta på ett konvent för att frottera mig med höjdare hade jag klätt mig i en kostym som sitter bra.

Men ser att Olof vet tillräckligt om klädetikett och har kavajens nedersta knappen oknäppt.
(fast egentligen är den oknäppt för att den inte går att knäppa utan att använda ett kraftigt spännband)
Citera
2021-10-16, 05:17
Moderator
oilslicks avatar
Jag blir ju nyfiken på vems kostymen kan vara, för inte köper man en kostym som vuxen med för långa ärmar och ben.
För i den åldern borde man ha slutat växa på längden.
Skorna är troligtvis inte hans heller.
Dom måste vara ett antal nummer för stora.

Sen undrar jag om fotografen hade skottsäker väst på sig på bilden med Trump ifall knappen skulle ge sig.
På andra bilden så hade troligtvis fotografen bett Olle att hålla handen för knappen som skydd vid eventuell knappsprängning.
Citera
2021-10-16, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Jag blir ju nyfiken på vems kostymen kan vara, för inte köper man en kostym som vuxen med för långa ärmar och ben.
För i den åldern borde man ha slutat växa på längden.
Skorna är troligtvis inte hans heller.
Dom måste vara ett antal nummer för stora.

Sen undrar jag om fotografen hade skottsäker väst på sig på bilden med Trump ifall knappen skulle ge sig.
På andra bilden så hade troligtvis fotografen bett Olle att hålla handen för knappen som skydd vid eventuell knappsprängning.
du fattar väl att han köpt större storlek så han har något att växa i.
edit: haha okej skitsamma. Kavajen är för lång i armarna bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in