2021-10-08, 19:40
Medlem
Yaphits avatar
Märkligt nog, fortsätter folk ha höga förhoppningar hos Pedocenterpartiet. Eller så ska jag våga påstå att dessa 9.5% är pedofiler om man utgår enligt länken?

https://www.scb.se/hitta-statistik/statistik-efter-amne/demokrati/partisympatier/partisympatiundersokningen-psu/pong/statistiknyhet/partisympatiundersokningen-maj-2021/
Citera
2021-10-08, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Han kokar soppa på en spik nu, Daniel Nyhlén

https://stoppapressarna.se/svenskt/flygplanskrasch-nara-fredrick-federleys-hem

Men han skriver jävligt underhållande, ingen tvekan om det. Inga spärrar alls
Den här artikeln måste ju få något pris!

Ett flygplan kraschar i Tensta - Hassan stänger sin kiosk efter bokföringsbrott.

😂
Citera
2021-10-08, 19:58
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otur2
Den här artikeln måste ju få något pris!

Ett flygplan kraschar i Tensta - Hassan stänger sin kiosk efter bokföringsbrott.

😂

Ja, den är faktiskt ett litet mästerverk i sin egen klass.

Måste påpeka att jag alltid starkt föraktat s.k "damtidningsjournalistik" men Daniel Nyhlén tar det verkligen ett varv till och drar det till sin yttersta spets. Mycket underhållande måste jag säga och då är jag i vanliga fall inte särskilt lättroad.

Daniel Nyhlén, du läser ju garanterat den här tråden: Keep up the good work

Citat:
Fredrick Federley, 43, är i färd med att lämna hemmet i Björb och flytta, vilket Stoppa Pressarna avslöjade.

Och kanske det är lika bra för på kort tid har tre otäcka olyckor inträffat i närheten av den skandaliserade centertoppens hem.

Nu har ett flygplan störtat bara kilometer från den förre EU-parlamentarikerns vackra Dalagård.

Citera
2021-10-15, 15:36
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheCryptKeeper
Så Stina Bengtsson är Federleys kontakt på svenskt näringsliv som han lunchade med. Det nämns i stoppa pressarna artikeln att övriga deltagare på lunchen också ska vara centerpartister. Jag är nyfiken på vilka övriga deltagare kan ha varit?
Ingår Stina Bengtsson i en pedofilring eller varför är hon så mån om att hjälpa Federley?
Hela historien luktar mer och mer ruttet ju längre tiden går. Nu ska svenskt näringsliv backa Federley? Vad har han för hållhake på dom?

Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Nu tror jag moderaterna är viktigast för Svenskt Näringsliv så vi får hoppas några andra där sätter ned foten. Det ser inte bra ut för dem att ha en sådan skummis i sin organisation. Om de gör något utspel om skatter kan de få en fråga om pedofilkopplingar istället.

Hur går det för Federley och Svenskt Näringsliv? Har han lanserats ännu? Hur kommer han lanseras? Kommer hans ömma förhållande med barnvåldtäktsmannen att nämnas i Svenskt Näringslivs pressutskick i samband med lanseringen?
Citera
2021-10-15, 16:05
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Hur går det för Federley och Svenskt Näringsliv? Har han lanserats ännu? Hur kommer han lanseras? Kommer hans ömma förhållande med barnvåldtäktsmannen att nämnas i Svenskt Näringslivs pressutskick i samband med lanseringen?

Vi kan ju hoppas att Stoppa Pressarna och vi opinionsbildare på sociala medier har fått dem att inse att FF inte är en populär figur utanför centerpartiets inre krets av folk med skev moralisk kompass.
Citera
2021-10-15, 16:09
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ja, den är faktiskt ett litet mästerverk i sin egen klass.
Måste påpeka att jag alltid starkt föraktat s.k "damtidningsjournalistik" men Daniel Nyhlén tar det verkligen ett varv till och drar det till sin yttersta spets. Mycket underhållande måste jag säga och då är jag i vanliga fall inte särskilt lättroad.
Daniel Nyhlén, du läser ju garanterat den här tråden: Keep up the good work

Lovvärt att ta varje chans till att nämna FF-skandalen, så folk blir påminda om vilken filur han är.
Citera
2021-10-15, 16:16
Medlem
Federley är ett moraliskt föredöme som kan förlåta alla människor deras misstag och som förstår att ingen bör stämplas som den person de är i sina värsta stunder. Svenska folket borde ta lärdom av honom.
Citera
2021-10-15, 16:34
Medlem
Zinovjevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Lovvärt att ta varje chans till att nämna FF-skandalen, så folk blir påminda om vilken filur han är.
"Filur". Ta inte i så du exploderar bara...
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Federley är ett moraliskt föredöme som kan förlåta alla människor deras misstag och som förstår att ingen bör stämplas som den person de är i sina värsta stunder. Svenska folket borde ta lärdom av honom.
Att trolla trovärdigt kräver finess. Detta saknar du. Att du väljer en tråd där flickor fyra, respektive sju år gamla är brottsoffer, visar hur obehaglig du på riktigt är.
Citera
2021-10-15, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zinovjev
Att trolla trovärdigt kräver finess. Detta saknar du. Att du väljer en tråd där flickor fyra, respektive sju år gamla är brottsoffer, visar hur obehaglig du på riktigt är.
Jag är 100% seriös. Federleys inställning är den man har som en intelligent och empatisk person. Oavsett hur vedervärdiga brott någon än har begått så förtjänar denne ändå en andra chans. Ingen människa kan rå för sina misstag, men alla människor kan bättra sig.
Citera
2021-10-19, 19:11
Medlem
Klickiss avatar
Nu pågår budgivning.

https://www.hemnet.se/bostad/villa-6rum-bjorbo-gagnefs-kommun-holgattu-26-17921061?fbclid=IwAR3syKd3GjdDaQ9xjJ1SRTUn4bO4PP_0 t0gfr xoVU_zmdGw6fPOBqLFksxg

Intressant att se hur mkt man har lust att betala för att bo där. Kanske bybor som gått ihop?!
Citera
2021-10-20, 11:15
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Nu pågår budgivning.

https://www.hemnet.se/bostad/villa-6rum-bjorbo-gagnefs-kommun-holgattu-26-17921061?fbclid=IwAR3syKd3GjdDaQ9xjJ1SRTUn4bO4PP_0 t0gfr xoVU_zmdGw6fPOBqLFksxg

Intressant att se hur mkt man har lust att betala för att bo där. Kanske bybor som gått ihop?!

Fint ställe, det går inte att förneka. Kanske lite för nära vägen för min smak, och lite för nära till närmaste granne. Men gillar man stilen på boendet är det tämligen klockrent. Hade jag inte varit supernöjd med mitt nuvarande boende hade jag gärna bott där.

2 700 000:- ligger högsta bud på just nu. En kap skulle jag säga. Det drar nog iväg även om den värsta corona-köprushen på lantliga hus verkar ha lagt sig en aning.
Citera
2021-10-26, 11:53
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Nu verkar han ha sålt sitt pedofilnäste:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in