Citat:
Ursprungligen postat av
Fullblitz
Trampade jag på en öm tå nu! haha Givetvis sekten som kämpat i ett år med att försöka sopa över Ebba Buschs maliciösa ageranden i och kring den här affären!
Ni håller inte tillbaka med ert dubiösa agerande här i tråden för att svartmåla Esbjörn och personerna kring honom och samtidigt lyfta Ebba Busch till skyarna som felfri, godhjärtat och korrekt. Ni har fel på alla punkter! Ebba Busch är kallhjärtat, narcissistiskt planerande i allt hon gör. Hon skulle aldrig någonsin erkänna ett fel, den dagen gud ska döma henne så kommer han inte att vara blid.
Inte många som hyllat Ebba här. Bara för att man hittar fel och brister i Esbjörngänget, är det inte samma sak som att man hyllar den andra parten. Jag hyllar inte Ebba, men de fel och brister hon uppvisat i affären, ser jag antingen som obetydliga eller som icke bevisbara. Som tjat, press, ocker, bedrägeri etc. Esbjörn har bevisligen satt sig på tvären. Kanske var affären skum, kanske inte. Men hans agerande ledde bara till mer trassel istället för en lösning.