Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
I övrigt måste du väl förstå att BÅDA killarna självklart har förhörts, men att P4 Skaraborg lade ut bara ett av vittnesmålen?
Nej, varför skulle jag förstå det, när det inte finns någon uppgift om att båda har förhörts.
Kan du presentera något som visar att båda har förhörts.
Tidigare har ju folk också frågat efter att mannen som passerade bilen med cykel 03.30, borde förhörts och också blivit skjutsad runt för att hitta vilken bil det är, men vad jag läst så har så inte skett. Bara det kvinnliga vittnet har förhörts och blivit vallad, såvitt uppgifter framkommit.
Citat:
Bara glöm att bilen som "Killarna" såg skulle ha åkt förbi dem på Hällristningsvägen. Bilen gjorde INTE det! Bara glöm Bickans urbota korkade skrivning.
Bygger du din fakta på att glömma sådant som är obekvämt att ta in? Jag kommer att glömma den saken när någon, t ex Bickan, träder in och säger att det var en felskrivning. Bickan verkar som sagt ha haft tillgång till mer ur FU än de flesta, bland annat via sin referensgrupp. Kanske fanns där fler protokoll som vi andra inte sett.
Javisst, det kan ha varit en felskrivning, men jag kan hålla flera alternativ i huvudet samtidigt och avskriver saker när någon kan visa att det är fel.
Sen har Ugglan redan tidigare visat sin inställning till Bickan genom ord som troll, osv, så att nu skriva "urbota korkade skrivning" bidrar till min uppfattning om kraftigt bias för Ugglan till alla Bickans uppgifter, varav många är både vettiga, vältänkta och öppna för många möjligheter. Bättre att hålla sig till sak och visa om något är rätt eller fel, än att använda nedlåtande adjektiv för att förminska skribenter.