Citat:
Ursprungligen postat av
Spriteee
Bombhotet mot vårdcentralen var falskt och/eller hade inget med Annedalsexplosionen att göra.
Samt klassa Mark Lorentzon som terrorist och det han gjorde som ett terrordåd, hoppas du skämtar?
Det var ingen annan än en ensam, sjuk man som låg i fejd med hyresvärd, grannar & fogden.
Terror handlar om att sprida rädsla eller fruktan, för att i långa loppet tvinga fram politiska och/eller religiösa förändringar. Det som hände i Gbg saknade helt dessa kriterier.
DETTA ser däremot mer ut som ett typiskt terrordåd med ett antal kriterier som pekar mot det, men det återstår att se.
Nej jag skämtar inte öht inte det minsta, för jag syftar inte på Mark när jag skriver, det var din tolkning.
BOMB på VÅRDCENTRAL dådet visades även på efterlyst, en afrikan promenerar in på vårdcentralen, slänger en bomb, och promenerar ut och så exploderar det.
Sen har vi en av flera hyresfastigheter
Bla denna i Linköping jag skulle kunna hitta femton hyresfastigheter till från bara de senaste 2-3 åren som fått fasaden bortsprängd.
Med det sagt återigen jag skämtar inte, det är ditt minne som sviker om Mark är den enda du kan tänka på när det gäller sprängningar, jag skrev trots allt om ett bombdåd på en vårdcentral, inte ett hot om det.